Laiks atjaunot IQOS. Īpašais piedāvājums IQOS 2.4 Plus īpašniekiem.

Laiks atjaunot IQOS. Īpašais piedāvājums IQOS 2.4 Plus īpašniekiem.

IQOS CARE nodrošina bezmaksas atbalsta pakalpojumus IQOS tabakas karsēšanas ierīcēm. Un tagad ir vēl vairāk iespēju! Uzzini visu par IQOS CARE Atjaunošanas programmas piedāvājumiem.

 

Kā jau visām elektroniskām ierīcēm, viedtālruņiem vai klēpjdatoriem, arī IQOS ierīcei ir ierobežots baterijas dzīves cikls. Tāpēc, lai nodrošinātu labāko pieredzi ar IQOS, mēs aicinām Tevi izmantot mūsu īpašā piedāvājuma priekšrocības un atjaunot savu ierīci par speciālo cenu.

Tu vari izmantot piedāvājums priekšrocības, ja:

  • Tu izmanto IQOS 2.4 Plus vairāk nekā 1 gadu;
  • Tev ir IQOS lietotāja profils;
  • Tava IQOS ierīce ir reģistrēta tavā profilā.

 

Viss par reģistrācijas soļiem un IQOS programmu pieejams šeit.

Atjaunošanas piedāvājums IQOS 2.4 Plus īpašniekiem

IQOS 3 piedāvājums ir pieejams šeit un IQOS veikalos.

IQOS 2.4 Plus piedāvājums ir pieejams šeit un IQOS veikalos.

 

*Piedāvājums ir pieejams tikai minēto IQOS ierīču īpašniekiem, kuri izpilda augstāk minētos kritērijus. Lai pieteiktos piedāvājumam, IQOS 2.4 Plus ierīces īpašniekiem nav obligāti jāatgriež ierīce. Katrs piedāvājums var tikt izmantots vienu reizi, kādā no IQOS veikaliem vai iqos.com mājas lapā. Cena tiek piemērota pēc ielogošanās iqos.com lietotāja profilā un produkta pievienošanas grozā. Piedāvājums neattiecas uz IQOS 3 MULTI ierīcēm. Piedāvājuma laiks ir ierobežots, un tas var tikt apturēts vai mainīts jebkurā laikā. Vairāk informācijas par IQOS garantiju un servisa noteikumiem var atrast uz IQOS ierīces iepakojuma vai sazinoties ar IQOS Klientu atbalstu pa bezmaksas tālruni: 800 200 90 (I–V 9:00–21:00, VI–VII 10:00–18:00).

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.