Vai tiešām vēlaties rīkoties?
Mājaslapas www.iqos.com īpašnieks ir SIA Philip Morris Latvia un mājaslapai tiek pielietoti zemāk aprakstītie lietošanas noteikumi (turpmāk - Lietošanas noteikumi). Ja tiek izmantoti vietniekvārdi “mēs”, “mūs”, “mums”, “mūsu”, tie apzīmē SIA Philip Morris Latvia (reģistrācijas numurs 40003482799, juridiskā adrese - K.Valdemāra iela 62, Rīga, Latvijas (turpmāk Philip Morris vai Philip Morris Latvia).
Vietne www.iqos.com (turpmāk - vietne vai iqos.com) un vietnē piedāvātās preces iegādei (turpmāk - preces) ir paredzētas tikai lietotājiem, kas ir sasnieguši 18 gadu vecumu un dzīvo Latvijas Republikā. Izmantot vietni pilnvērtīgi un veikt piedāvātos pirkumus var tikai vietnē reģistrētās personas (turpmāk - lietotāji).
Pasūtījumu piegādi uzņēmums Philip Morris ir uzticējis SIA SALVO MD. Izņemot preces piegādi, SIA SALVO MD var būt preču īpašnieks un faktiskais pārdevējs (atkarībā no norēķināšanās veida, maksājumu saņēmēja), kurš atbild par pasūtījuma komplektāciju, pasūtījuma iepakošanu un attiecīgo rēķinu izrakstīšanu. Pasūtītie produkti tiek piegādāti lietotāja norādītajā adresē Latvijā. PM LV patur tiesības ierobežot preču piegādi uz noteiktām ģeogrāfiskajām teritorijām. Pasūtījumi ar piegādi uz ārvalstīm - netiek pieņemti.
a) Vietnē pārdotās iqos.com preces, tai skaitā IQOS sistēmas ( IQOS ierīce, uzlādes ierīce, tīrīšanas komplekts, USB vads u.c.) un saistītās preces (turpmāk - preces), var iegādāties tikai lietotājs, kas sasniedzis 18 gadu vecumu, kas ir reģistrēts mājaslapā un, kurš dzīvo Latvijas Republikā. Pasūtot preces, lietotājam jānodrošina to, ka preci neizmantos personas, kas nav sasniegušas 18 gadu vecumu. Philip Morris patur tiesības mainīt preču piedāvājumu un jebkurā laikā izņemt atsevišķas preces no pārdošanas.
Reģistrācijas un iqos.ocm vietnes izmantošanas laikā katram lietotājam jāapstiprina, ka viņš/a ir sasniedzis/gusi 18 gadu vecumu.
b) Pasūtījums
Pirms pasūtījuma izveides ir nepieciešams apstiprināt savu piekrišanu lietošanas noteikumiem. Pēc tam, kad lietotājs ir pasūtījis preci, iqos.lv nosūta elektronisko vēstuli ar informāciju par pasūtījumu un apstiprinājumu par pasūtījuma saņemšanu no Philip Morris puses. Pirms izveidot pasūtījumu, lietotājam jāpārliecinās, ka viņš ir atjaunojis savu adresi. Gadījumā, ja tiek pārkāpti noteikumi, Philip Morris ir tiesīgi izbeigt pasūtījuma izpildi un aizliegt lietotājam izmantot vietni un nobloķēt viņa kontu bez jebkādiem brīdinājumiem.
c) Minimālais un maksimālais pasūtījuma apjoms
Ja iqos.lv vietnē nav norādīta cita informācija, tad pasūtījums var iekļaut sevī ne mazāk par:
1 IQOS komplekts vai
1 IQOS sistēmas komponente vai
jebkuru citu preces vienību.
Izņēmot tos gadījumus, kad iqos.lv vietnē ir norādīta cita informācija, katrs lietotājs var ik mēnesi veikt pasūtījumu par summu, kas ir ne lielāka par 1000 EUR.
Sabiedrība Philip Morris var jebkurā brīdī uzstādīt vai mainīt minimālo vai maksimālo iegādāto preču apjomu.
d) Produktu pieejamība
Philip Morris cenšas nodrošināt optimālu iqos.lv vietnē piedāvāto preču pieejamību. Gadījumā, ja tiek saņemts pasūtījums precei, kas nav pārdošanā vai noliktavā, lietotājam tiks nosūtīta īsziņa no Philip Morris par iekavēto pasūtījuma izpildi vai par pasūtījuma, vai tā daļas atcelšanu. Kāvēšanas gadījumā lietotājs var atcelt savu pasūtījumu.
e) Tālākpārdošana
Produkti, kas tiek pārdoti iqos.lv vietnē ir paredzēti tikai personīgai lietošanai. Jebkuru iqos.lv vietnē iegādāto preču tālākpārdošana ir stingri aizliegta.
f) Cena
Visas cenas iqos.lv ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
g) Apmaksa
Piegādes laikā lietotājs var maksāt skaidrā naudā, kā arī iespējams norēķināties ar kredītkarti vai debetkarti (Visa, MasterCard).
Lietotājs var norēķināties arī attālināti, izmantojot elektroniskās bankas pakalpojumus (šāda veida pakalpojumus var sniegt ar starpnieka palīdzību). Lai izmantotu šo maksājuma veidu, Lietotājam jābūt noslēgtam līgumam par elektroniskās bankas pakalpojumiem ar kādu no vietnē uzskaitītajām bankām. Pēc bankas izvēles, kuras pakalpojumus izmantojat, jūs tiksiet novirzīts uz bankas vai starpnieka lapu. Norēķinoties par precēm šādā veidā, Lietotājs veic maksājumu elektroniskās bankas sistēmā atbilstoši savam maksātajam pasūtījumam. Apstiprinot un samaksājot par izvēlētajām precēm, lai pasūtījums tiktu apstrādāts. Lietotājs pārskaita naudu uz starpnieka kontu. Šajā gadījumā atbildība par datu drošību, norēķinoties ar Lietotāju, ir attiecīgajai bankai, jo visi naudas darījumi notiek bankas elektroniskās bankas sistēmā.
Ja pasūtījums ir apmaksāts iepriekš, pasūtījuma atcelšanas gadījumā pasūtījums tiek atcelts, ja Preci nevar piegādāt vai Prece tiek atgriezta kāda iemesla dēļ, pasūtījuma vai atdotās Preces cena tiks atgriezta tajā pašā kontā, no kura tika veikts maksājums 14 dienu laikā.
Lai nodrošinātu datu drošību Philip Morris izmanto SSL kodēšanu (angl.ecure Socket Layer (SSL) ), kā arī citas sertificētas tehnoloģijas un kodēšanas sistēmas.
h) Piegāde
Preces piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Philip Morris patur tiesības ierobežot preču piegādi uz noteiktām ģeogrāfiskajām teritorijām.
Saskaņā ar vispārējo kārtību pasūtījumi tiek piegādāti uz adresi, kas norādīta pasūtījuma apstiprinājumā. Ja preces nav iespējams piegādāt, Lietotājs par to tiek informēts. Ja kurjers nevar veikt piegādi un sazināties (pa tālruni, īsziņu) ar Lietotāju, sūtījums tiek atgādāts atpakaļ, un Lietotājs tiek informēts, ka Preces var atkārtoti piegādāt 2 darba dienu laikā. Ja Lietotājs nepieņem sūtījumu otrās piegādes laikā, sabiedrība „Philip Morris” vai attiecīgi SIA „SALVO MD” pasūtījumu uzskata par izbeigtu.
Neatkarībā no tā, vai jūs maksājat iepriekš vai arī piegādes laikā, ierodoties pie jums, kurjers pārbauda pasūtījuma saņēmēja personas datus. Kurjers neizsniegs pasūtījumu gadījumos, ja persona ir jaunāka par 18 gadu vecumu vai persona, kas ir veikusi pirkumu un, kas saņemt pirkumu nesakrīt. Šajā gadījumā pasūtījums skaitās atcelts (ja samaksa tika veikta iepriekš, tad nauda tiek atgriezta).
Neatkarīgi no tā, vai jūs maksājat avansu vai piegādes laikā, kurjers ierodoties, pārbaudīs pircēja identitāti. Kurjers nepiegādās pirkumu, ja izrādīsies, ka pasūtījuma laikā tika sniegti nepareizi dati, pircējs nav sasniedzis 18 gadu vecumu vai pircēja un atlasītāja identitāte neatbilst. Šajā gadījumā pasūtījums tiek uzskatīts par atceltu (ja maksājums tiek veikts pirms piegādes, tas tiek atgriezts maksātājam).
i) Piegādes izmaksas
Visi sūtījumi Philip Morris jebkurā laikā var mainīt sūtīšanas izmaksas. Visiem lietotājiem, kuri vēlas veikt pasūtījumu, tīmekļa vietnē tiek sniegta informācija par faktiskajām piegādes izmaksām. Mainītās piegādes likmes netiks piemērotas pasūtījumiem, kas veikti pirms piegādes cenu maiņas.
j) Piegādes nosacījumi
Pasūtījumi, kas tiek veikti darba dienās no pirmdienas līdz ceturtdienai, parasti tiek piegādāti 2 darba dienu laikā. Pasūtījumi, kas iesniegti pirms piektdienas pusdienlaika, parasti tiek piegādāti pirmdien. Sestdien vai svētdien veiktie pasūtījumi parasti tiek piegādāti otrdien. Ja piegāde prasa vairāk nekā 2 darba dienas, Lietotājam tiek nosūtīts ziņojums, kurā Philip Morris vai attiecīgi SIA SALVO MD informē Lietotāju par kavējumu. Ja pasūtījuma izpilde kavējas, Lietotājam ir tiesības to atcelt. Piegādes laika neievērošanas gadījumā kompensācija netiek izmaksāta. Netiek pieņemtas prasības noteikt konkrētu piegādes dienu vai konkrētu piegādes laiku. Pasūtījumi netiek piegādāti brīvdienās un svētku dienās.
k) Atbildības ierobežošana
Gadījumā, ja tiek piegādāti bojāti produkti, tos ir iespējams atgriezt un par brīvu tiek aizstāti ar jauniem. Izņemot gadījumus, kad lietotājs izlemj izmantot likumā paredzētās tiesības uz savu tiesību aizsargāšanu, pērkot nekvalitatīvu preci. „Philip Morris Latvia” neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, tai skaitā, bet ne tikai, par ienākumu zudumu, datu zudumu, kas radies nepienācīgas vai novēlotas piegādes dēļ, sakarā ar:
Tīmekļa vietnes traucējumiem, ko izraisījuši no „Philip Morris Latvia” neatkarīgi faktori (piemēram, vīrusi, tīšas trešo personu vai Lietotāju darbības, ar Lietotāja informācijas tehnoloģiju infrastruktūru saistītās problēmas u.tml.);
kļūdainu piegādes adresi vai citiem Lietotāja nepareizi norādītiem datiem;
zādzību vai citām trešo personu nelikumīgām darbībām;
nepārvaramas varas apstākļiem.
„Philip Morris” var jebkurā brīdī grozīt, precizēt, papildināt un (vai) dzēst iqos.com, neatstājot tās iepriekšējo versiju.
i) Preču zādzība un izmantošana
Tiklīdz Produkts tiek piegādāts Lietotājam, „Philip Morris Latvia” neuzņemas nekādu atbildību par Preces zādzību vai nelikumīgu izmantošanu. Lietotājam ir jānodrošina, ka Preci neizmantos nepilngadīgas personas, kas ir jaunākas par 18 gadiem.
Lietotājam ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā, nenorādot konkrētu atteikuma iemeslu. Pirkuma atteikuma termiņš ir 14 dienas no Produktu piegādes datuma Lietotājam. Lai nepalaistu garām atteikuma termiņu, pietiek ar to, ka Lietotājs pirms noteiktā atteikuma termiņa beigām nosūta ziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu. Lai to izdarītu, Lietotājam ir jānosūta e-pasts uz adresi: contact.lv@iqos.com vai jāsazinās ar klientu apkalpošanas centru pa tālr. 800 20090, vai arī jādodas uz kādu no veikaliem (skat. www.iqos.com). Lietotājam ir jāievēro saņemtās instrukcijas un jāgaida apstiprinājums no Philip Morris. Prece jāatgriež par saviem līdzekļiem un nepieciešamos dokumentus, kā arī oriģinālo iesaiņojumu uz adresi, kas jānorādīta iqos.com, vai jānogādā tos norādītajā servisa vietā. Pēc preces saņemšanas Philip Morris to pārskata. Preci iespējams atgriezt tikai tad, ja tā nav izsaiņota, oriģinālajā iepakojumā (produkta aizsargplēves un tā iepakojums nav bojāts) un nav izmantota. Ja tiek izpildīti visi atmaksas nosacījumi, Philip Morris ar Lietotāja piekrišanu atmaksā samaksāto summu, pārskaitot to uz kredītkartes vai bankas kartes kontu, kas norādīts atmaksas pieteikumā.
Philip Morris jebkurā brīdī var mainīt norādīto nosacījumu secību un izcenojumus. Par šadām izmaiņām lietotājs tiek informēts vietnē un šīs izmaiņas neattiecas uz pasūtījumiem, ko lietotājs ir veicis pirms šīs informācijas parādīšanās.
Ja rodas problēmas ar produkta kvalitāti, lūdzu, sazinieties ar mums. Mēs pārbaudīsim ierīci un aizstāsim to ar jaunu, ja ražošanas defektu dēļ ir slikta kvalitāte. Lai iegūtu papildinformāciju, iepazīstieties ar mūsu pakalpojumu sniegšanas noteikumiem. Mēs nomainīsim visas IQOS ierīces daļas, kurām ir ražošanas defekti, ar nosacījumu, ka ierīce ir izmantota saskaņā ar IQOS lietotāja rokasgrāmatu.
Ierobežota apjoma ierīces var aizstāt ar standarta ierīcēm.
Ja IQOS ierīce (tās daļa) ir nomainīta vai salabota, jaunai (salabotai) IQOS ierīcei (tās daļai) tiek piemērots garantijas laiks (derīgs pirmajai ierīcei) (brīvprātīga vai likumā noteikta).
n) Citi noteikumi
Citos gadījumos piemēro vispārīgos iqos.lv platformas noteikumus, jo īpaši noteikumus, kas saistīti ar iespēju piekļūt Tīmekļa vietnei, lietošanas noteikumus, garantijas un atbildības nepiemērošanas izņēmumus, privātuma aizsardzību un Lietošanas noteikumu grozījumus.
Piegāde tiek nodrošināta divos veidos. Veikt pasūtījumu un saņemt pirkumu IQOS veikalā vai arī izvēlēties piegādi ar kurjeru, un mēs nogādāsim pirkumu uz tavām mājām vai biroju. Atcerieties: ja divu dienu laikā pasūtījumu no veikala neizņemsiet, pasūtījums tiks atcelts. Ja izvēlies piegādi, vienmēr norādi savu tālruņa numuru, lai mēs varētu tevi informēt par piegādi, nosūtot īsziņu, un arī, lai kurjers varētu piezvanīt vai nosūtīt SMS, kad pasūtījums būs atvests.
Mēs varam jebkurā brīdī, pēc saviem uzskatiem atjaunot šos noteikumus (iekļaujot jebkurus citus noteikumus un paziņojumus, kas ir izvietoti vietnē). Mēs paziņosim jums par izmaiņām, ja to pieprasīs likums.
Vai tiešām vēlaties rīkoties?