Pirkuma noteikumi un nosacījumi

IQOS.COM MĀJASLAPAS IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI

Mājaslapas www.iqos.com īpašnieks ir SIA “Philip Morris Latvia” un mājaslapai tiek pielietoti zemāk aprakstītie lietošanas noteikumi (turpmāk - Lietošanas noteikumi). Ja tiek izmantoti vietniekvārdi “mēs”, “mūs”, “mums”, “mūsu”, tie apzīmē SIA “Philip Morris Latvia” (reģistrācijas numurs 40003482799, juridiskā adrese - Kr. Valdemāra iela 62, Rīga, Latvija (turpmāk Philip Morris vai Philip Morris Latvia).

Vietne www.iqos.com (turpmāk - vietne vai iqos.com) un vietnē piedāvātās preces iegādei (turpmāk - preces) ir paredzētas tikai lietotājiem, kas ir sasnieguši 18 gadu vecumu un dzīvo Latvijas Republikā. Izmantot vietni pilnvērtīgi un veikt piedāvātos pirkumus var tikai vietnē reģistrētās personas (turpmāk - lietotāji).

Pasūtījumu piegādi uzņēmums Philip Morris ir uzticējis SIA “SALVO MD” (turpmāk – SALVO MD). Izņemot preces piegādi, SALVO MD var būt preču īpašnieks un faktiskais pārdevējs (atkarībā no norēķināšanās veida, maksājumu saņēmēja), kurš atbild par pasūtījuma komplektāciju, pasūtījuma iepakošanu un attiecīgo rēķinu izrakstīšanu. Pasūtītie produkti tiek piegādāti lietotāja norādītajā adresē Latvijā. Philip Morris Latvia patur tiesības ierobežot preču piegādi uz noteiktām ģeogrāfiskajām teritorijām.

Pasūtījumi ar piegādi uz ārvalstīm - netiek pieņemti.
    1. Vietnē pārdotās iqos.com preces, tai skaitā IQOS sistēmas (IQOS ierīce, uzlādes ierīce, tīrīšanas komplekts, USB vads u.c.) un saistītās preces (turpmāk - preces), var iegādāties tikai lietotājs, kas sasniedzis 18 gadu vecumu, kas ir reģistrēts mājaslapā un, kurš dzīvo Latvijas Republikā. Pasūtot preces, lietotājam jānodrošina to, ka preci neizmantos personas, kas nav sasniegušas 18 gadu vecumu. Philip Morris patur tiesības mainīt preču piedāvājumu un jebkurā laikā izņemt atsevišķas preces no pārdošanas.
Reģistrācijas un iqos.com vietnes izmantošanas laikā katram lietotājam jāapstiprina, ka viņš/a ir sasniedzis/gusi 18 gadu vecumu.
    2. Pasūtījums
Pirms pasūtījuma izveides ir nepieciešams apstiprināt savu piekrišanu lietošanas noteikumiem. Pēc tam, kad lietotājs ir pasūtījis preci, iqos.com nosūta elektronisko vēstuli ar informāciju par pasūtījumu un apstiprinājumu par pasūtījuma saņemšanu no Philip Morris puses. Pirms izveidot pasūtījumu, lietotājam jāpārliecinās, ka viņš ir atjaunojis savu adresi. Gadījumā, ja tiek pārkāpti noteikumi, Philip Morris ir tiesīga izbeigt pasūtījuma izpildi un aizliegt lietotājam izmantot vietni un nobloķēt viņa kontu bez jebkādiem brīdinājumiem.
    3. Minimālais un maksimālais pasūtījuma apjoms
Ja iqos.lv vietnē nav norādīta cita informācija, tad pasūtījums var iekļaut sevī ne mazāk par:
    a. 1 IQOS komplekts vai
    b. 1 IQOS ierīces komponente vai
    c. jebkuru citu preces vienību.
Izņemot tos gadījumus, kad iqos.lv vietnē ir norādīta cita informācija, katrs lietotājs var ik mēnesi veikt pasūtījumu par summu, kas ir ne lielāka par 1000 EUR. Philip Morris var jebkurā brīdī uzstādīt vai mainīt minimālo vai maksimālo iegādāto preču apjomu.
4. Philip Morris cenšas nodrošināt optimālu iqos.lv vietnē piedāvāto preču pieejamību. Gadījumā, ja tiek saņemts pasūtījums precei, kas nav pārdošanā vai noliktavā, lietotājam tiks nosūtīta īsziņa no Philip Morris par iekavēto pasūtījuma izpildi vai par pasūtījuma, vai tā daļas atcelšanu. Kavēšanās gadījumā lietotājs var atcelt savu pasūtījumu.
5. Produkti, kas tiek pārdoti iqos.lv vietnē ir paredzēti tikai personīgai lietošanai. Jebkuru iqos.lv vietnē iegādāto preču tālākpārdošana ir stingri aizliegta.
6. Visas cenas iqos.lv ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
7. Piegādes laikā lietotājs var maksāt skaidrā naudā, kā arī iespējams norēķināties ar kredītkarti vai debetkarti (Visa, MasterCard).
8. Lietotājs var norēķināties arī attālināti, izmantojot elektroniskās bankas pakalpojumus (šāda veida pakalpojumus var sniegt ar starpnieka palīdzību). Lai izmantotu šo maksājuma veidu, Lietotājam jābūt noslēgtam līgumam par elektroniskās bankas pakalpojumiem ar kādu no vietnē uzskaitītajām bankām. Pēc bankas izvēles, kuras pakalpojumus izmantojat, jūs tiksiet novirzīts uz bankas vai starpnieka lapu. Norēķinoties par precēm šādā veidā, Lietotājs veic maksājumu elektroniskās bankas sistēmā atbilstoši savam maksātajam pasūtījumam. Apstiprinot un samaksājot par izvēlētajām precēm, lai pasūtījums tiktu apstrādāts. Lietotājs pārskaita naudu uz starpnieka kontu. Šajā gadījumā atbildība par datu drošību, norēķinoties ar Lietotāju, ir attiecīgajai bankai, jo visi naudas darījumi notiek bankas elektroniskās bankas sistēmā.
Ja pasūtījums ir apmaksāts iepriekš, pasūtījuma atcelšanas gadījumā pasūtījums tiek atcelts, ja Preci nevar piegādāt vai Prece tiek atgriezta kāda iemesla dēļ, pasūtījuma vai atdotās Preces cena tiks atgriezta tajā pašā kontā, no kura tika veikts maksājums 14 dienu laikā.
9. Lai nodrošinātu datu drošību Philip Morris izmanto SSL kodēšanu (angl. Secure Socket Layer), kā arī citas sertificētas tehnoloģijas un kodēšanas sistēmas.

Preču piegāde


    1. Preces piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Philip Morris patur tiesības ierobežot preču piegādi uz noteiktām ģeogrāfiskajām teritorijām. Saskaņā ar vispārējo kārtību pasūtījumi tiek piegādāti uz adresi, kas norādīta pasūtījuma apstiprinājumā. Ja preces nav iespējams piegādāt, Lietotājs par to tiek informēts. Ja kurjers nevar veikt piegādi un sazināties (pa tālruni, īsziņu) ar Lietotāju, sūtījums tiek atgādāts atpakaļ, un Lietotājs tiek informēts, ka Preces var atkārtoti piegādāt 2 darba dienu laikā. Ja Lietotājs nepieņem sūtījumu otrās piegādes laikā, Philip Morris vai SALVO MD pasūtījumu uzskata par izbeigtu.
    2. Bezmaksas piegāde pasūtījumiem visā Latvijā. Philip Morris vai SALVO MD var mainīt piegādes izmaksas jebkurā laikā. Visiem lietotājiem, kuri vēlas veikt pasūtījumu, informācija par aktuālo pasūtījuma piegādes maksu ir pieejama mājaslapā. Izmaiņas piegādes izmaksās neattieksies un netiks pievienotas pasūtījumiem, kas veikti pirms piegādes izmaksas noteikumu izmaiņām.
    3. Neatkarībā no tā, vai jūs maksājat iepriekš vai arī piegādes laikā, ierodoties pie jums, kurjers pārbauda pasūtījuma saņēmēja personas datus. Kurjers neizsniegs pasūtījumu gadījumos, ja persona ir jaunāka par 18 gadu vecumu vai persona, kas ir veikusi pirkumu un kas saņem pirkumu nesakrīt. Šajā gadījumā pasūtījums skaitās atcelts (ja samaksa tika veikta iepriekš, tad nauda tiek atgriezta).
    4. Pasūtījumi, kas tiek veikti darba dienās no pirmdienas līdz ceturtdienai, parasti tiek piegādāti 2 darba dienu laikā. Pasūtījumi, kas iesniegti pirms piektdienas pusdienlaika, parasti tiek piegādāti pirmdien. Sestdien vai svētdien veiktie pasūtījumi parasti tiek piegādāti otrdien. Ja piegāde prasa vairāk nekā 2 darba dienas, Lietotājam tiek nosūtīts ziņojums, kurā Philip Morris vai SALVO MD informē Lietotāju par kavējumu. Ja pasūtījuma izpilde kavējas, Lietotājam ir tiesības to atcelt. Piegādes laika neievērošanas gadījumā kompensācija netiek izmaksāta. Netiek pieņemtas prasības noteikt konkrētu piegādes dienu vai konkrētu piegādes laiku. Pasūtījumi netiek piegādāti brīvdienās un svētku dienās.
    5. Gadījumā, ja tiek piegādāti bojāti produkti, tos ir iespējams atgriezt un par brīvu aizstāt ar jauniem. Izņemot gadījumus, kad lietotājs izlemj izmantot likumā paredzētās tiesības uz savu tiesību aizsargāšanu, pērkot nekvalitatīvu preci. Philip Morris Latvia neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, tai skaitā, bet ne tikai, par ienākumu zudumu, datu zudumu, kas radies nepienācīgas vai novēlotas piegādes dēļ, sakarā ar:
    • Tīmekļa vietnes traucējumiem, ko izraisījuši no Philip Morris Latvia neatkarīgi faktori (piemēram, vīrusi, tīšas trešo personu vai Lietotāju darbības, ar Lietotāja informācijas tehnoloģiju infrastruktūru saistītās problēmas u.tml.);
    • kļūdainu piegādes adresi vai citiem Lietotāja nepareizi norādītiem datiem;
    • zādzību vai citām trešo personu nelikumīgām darbībām;
    • nepārvaramas varas apstākļiem.
    6. Tiklīdz Produkts tiek piegādāts Lietotājam, Philip Morris Latvia neuzņemas nekādu atbildību par Preces zādzību vai nelikumīgu izmantošanu. Lietotājam ir jānodrošina, ka Preci neizmantos nepilngadīgas personas, kas ir jaunākas par 18 gadiem.
    7. Ja ierīci esi pasūtījis e-veikalā, pasūtījums tiks piegādāts ar kurjera starpniecību vai to ir iespējams izņemt kādā no sadarbības partneru veikaliem. Veikalu saraksts: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iqos-veikali.
    8. Ja esi izvēlējies piegādi ar kurjera starpniecību, pasūtījums tiks piegādāts 2 (divu) darba dienu laikā. Ja pasūtījuma piegāde kavējas, lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90, raksti mums privātu ziņu Facebook (IQOS Latvija) vai apmeklē sev tuvāko IQOS veikalu.
    9. Ja veicot pasūtījumu, esi izvēlējies saņemt pasūtījumu kādā no mūsu sadarbības partneru veikaliem, pasūtījumu vari saņemt pēc pasūtījuma veikšanas, kad esi saņēmis (QR) kodu uz savu e-pasta adresi vai SMS.
    10. Šeit vari uzzināt, kā saņemt pasūtījumu mūsu sadarbības partneru veikalos: https://www.iqos.lv/lv/jaunumi/ka-par-zemaku-cenu-iegadaties-iqos-ierici-viada-degvielas-uzpildes-stacijas . Ja Tevis izvēlētās krāsas ierīce nav pieejama partnera veikalā, meklē to citu partneru veikalos.

Preču atgriešana

    1. Ja Precēm konstatēti ražošanas defekti, tās var atgriezt un aizvietot ar jaunām par velti, atskaitot gadījumu, kad Lietotājs izvēlās citu līdzekli, ko nodrošina likums pēc neatbilstošas kvalitātes preces iegādes. Kad Prece (vai tās daļa) tiek aizvietota vai salabota, likumā noteiktie nosacījumi un tirdzniecības garantijā noteiktie nosacījumi netiek aprēķināti no sākuma, kas nozīmē, ka jaunā (salabotā) Prece var būt pakļauta nepārtrauktajam kvalitātes garantijas termiņam (tam, kas tika noteikts sākotnējai Precei). Prece, kas pieejama ierobežotā skaitā, var tikt aizvietota ar parastu Preci.
    2. Lietotājam, pēc jebkādas (atbilstošas kvalitātes) Preces iegādāšanās Mājaslapā, ir tiesības to atgriezt 13 dienu laikā nedodot atgriešanas iemeslu (14 dienu periodu skata no datuma, kad Prece nogādāta Lietotājam vai, kad Lietotājs to saņēmis veikalā). Pēc šī perioda, Preci vairs atgriezt nevar.
    3. Atbilstošas kvalitātes Preces atgriešana, kad tā iegādāta oficiālā IQOS veikalā:
        ◦ Šī nodaļa nosaka Preces atgriešanu, kas iegādāta oficiālā IQOS veikalā (Precēm, kas nopirktas kādā no mūsu partneru veikaliem, saraksts pieejams šeit  https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iqos-veikali, skatīt 5. rindkopu zemāk).
        ◦ Preces, kas iegādātas oficiālā IQOS veikalā, var atgriezt oficiālā IQOS veikalā vai izmantojot kurjera pakalpojumus.
        ◦ Preces, kas iegādātas oficiālā IQOS veikalā, var pieņemt atpakaļ tikai, ja tās ir atpakotas, saglabājot oriģinālo iepakojumu, un nelietotas.
        ◦ Preces atgriešanas laikā mēs palūgsim Jums izpildīt pieteikumu ar sekojošo informāciju: kvīts numuru, datumu, preci, cenu, pirkuma datumu utt. Preces cena tiks nosegta naudas atgriešanas laikā.
        ◦ Ja vēlaties atgriezt Preci, kas iegādāta IQOS veikalā, izmantojot kurjera pakalpojumus, sazinieties ar mums, rakstot e-pastu uz contact-lv@iqos.com vai zvanot pa bezmaksas Klientu Apkalpošanas tālruni 800 20 90 un paziņojiet, ka vēlaties noformēt atgriešanu. Mēs nodrošināsim Jums elektronisku pieteikšanas veidlapu pēc pieprasījuma saņemšanas. Pēc veidlapas aizpildīšanas, Jums būs nepieciešams sūtīt Preci un dokumentus (aizpildīts pieteikums ar detalizētu informāciju un iegādes dokumenti) uz norādīto adresi par Jūsu izmaksām. Šādā gadījumā, cena, kas samaksāta par Preci būs atgriezta uz Jūsu nodarīto bankas kontu (bankas konta īpašniekam jābūt tam pašam cilvēkam, kas aizpilda atgriešanas veidlapu) 14 dienu laikā pēc Preces saņemšanas un pārliecināšanās, ka tā ir atbilstošā kvalitātē, piemēram, bez bojājumiem, defektiem, lietošanas pazīmēm, izmainītām detaļām, ar redzamu identifikācijas numuru, Prece, kas atgriezta, atrodas oriģinālajā iepakojumā ar visiem tai paredzētajiem aksesuāriem, dokumentiem utt.
4. Tiešsaistē pasūtītas atbilstošas kvalitātes Preces atgriešana:
        ◦ Prece, kas pasūtīta tiešsaistē un piegādāta ar kurjera pakalpojumu, var tikt atgriezta ar kurjera pakalpojumu vai atgriežot to oficiālā IQOS veikalā.
        ◦ Preces, kuras vēlaties atgriezt, nevar tikt lietotas un tās jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar visiem aksesuāriem (vadiem, lādētājiem utt.) un dokumentiem (instrukcijām utt.).
        ◦ Ja jūs vēlaties atgriezt Preci ar kurjera pakalpojumu, sazinieties ar mums rakstot e-pastu uz contact-lv@iqos.com vai zvanot pa bezmaksas Klientu Apkalpošanas tālruni 800 20 90 un paziņojiet, ka vēlaties noformēt atgriešanu. Mēs nodrošināsim Jums elektronisku pieteikšanas veidlapu pēc pieprasījuma saņemšanas. Pēc veidlapas aizpildīšanas, Jums būs nepieciešams sūtīt Preci un dokumentus (aizpildīts pieteikums ar detalizētu informāciju un iegādes dokumenti) uz norādīto adresi par Jūsu izmaksām. Šādā gadījumā, cena, kas samaksāta par Preci tiks atgriezta uz Jūsu nodarīto bankas kontu (bankas konta īpašniekam jābūt tam pašam cilvēkam, kas aizpilda atgriešanas veidlapu) 14 dienu laikā pēc Preces saņemšanas un pārliecināšanās, ka tā ir atbilstošā kvalitātē, piemēram, bez bojājumiem, defektiem, lietošanas pazīmēm, izmainītām detaļām, ar redzamu identifikācijas numuru, Prece, kas atgriezta, atrodas oriģinālajā iepakojumā ar visiem tai paredzētajiem aksesuāriem, dokumentiem utt.
5. Atbilstošas kvalitātes Preces atgriešana, kad tā iegādāta tiešsaistē un saņemta partneru veikalā:
        ◦ Šī nodaļa nosaka Preces atgriešanu, kas iegādāta tiešsaistē un saņemta kādā no mūsu partneru veikaliem (partneru veikalu saraksts pieejams šeit: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iqos-veikali. Preces, kas iegādātas oficiālā IQOS veikalā var atgriezt saskaņā ar procedūru, kas noteikta 3. rindkopā augstāk.
        ◦ Preces, kas iegādātas tiešsaistē un saņemtas partnera veikalā, var tikt atgrieztas tikai tajā pašā veikalā, kur tās saņemtas un, kur veikts maksājums.
        ◦ Preces, kuras vēlaties atgriezt, nevar tikt lietotas un tās jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar visiem aksesuāriem (vadiem, lādētājiem utt.) un dokumentiem (instrukcijām utt.).
        ◦ Ja atgriežat Preci kādā no mūsu partneru veikaliem, mēs palūgsim Jūs aizpildīt pieteikuma anketu, kur jānorāda detaļas (kvīts numurs, datums, prece, centa, pirkuma datums utt.) Izmaksātais daudzums tiks Jums atgriezts skaidrā naudā.
6. Visos gadījumos nepieciešams uzrādīt pašu Preci atgriešanas laikā (oriģinālajā iepakojumā ar visiem aksesuāriem un dokumentiem), kā arī pirkuma dokumentus (kvīti vai rēķinu).
7. Lai atgrieztu Preci IQOS veikalā vai partneru veikalā, Preces stāvoklis un atgriešanas iespēja tiek noteikta nekavējoties. Gadījumā, ja tiek noteikts, ka Preci nav iespējams atgriezt, šos iemeslus paskaidros un Prece paliks pie pircēja.
8. Lai atgrieztu Preci ar kurjera pakalpojumu, tās stāvoklis un atgriešanas iespēja tiek noteikta līdz ko tiek saņemta Prece. Ja konstatēts, ka stāvoklis neatbilst atgriešanai, ar klientu sazinās, iemesli tiek paskaidroti un Prece paliek pie pircēja, pircējam sedzot izmaksas.
9. Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums rakstot ziņu Facebook vai e-pastu uz contact.lv@iqos.com vai zvanot uz bezmaksas Klientu apkalpošanas tālruni 800 200 90 vai apciemojot sev tuvāko IQOS veikalu.

IQOS CARE PLUS


1.Nosacījumu piemērošana, atbilstība
Tev ir tiesības piedalīties IQOS CARE PLUS programmā, ja: (i) esi pilngadīgs likumīgs IQOS (Ierīce) lietotājs; (ii) pilnībā aktivizējot šo kontu (verificējot reģistrāciju, uzklikšķinot uz e-pastā saņemtā linka) un pievienojot Ierīci savam profilam; (iii) Tava pastāvīgā dzīvesvieta ir valsts, kurā darbojas IQOS CARE PLUS programma.
        ◦ Tava IQOS CARE PLUS programmas lietošana ir atkarīga no Philip Morris, un mēs varam noraidīt Tavu pieprasījumu izmantot to vai varam pārtraukt Tavas tiesības izmantot IQOS CARE PLUS programmu jebkura iemesla dēļ, tostarp jebkāda Noteikumu pārkāpuma dēļ.
        ◦ IQOS CARE PLUS programmā var tikt reģistrētas šādas ierīces:
    (a) IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS DUO vai to turētāji un lādētāji;
    (b) IQOS 3 MULTI.
        ◦  Uz Ierīcēm jābūt salasāmam un derīgam sērijas numuram.
        ◦  Dalība IQOS CARE PLUS programmā un sniegtie pakalpojumi ir personiski un nevar tikt nodoti trešajām personām.
        ◦ Tava IQOS CARE PLUS programmas izmantošana ir saistīta ar Tavu dzīvesvietas valsti. Tā kā IQOS CARE PLUS programma darbojas tikai noteiktās valstīs, ja maini savu dzīvesvietas valsti, par to jāpaziņo mums un no jauna jāpieprasa IQOS CARE PLUS programmas lietošana savā jaunajā dzīvesvietas valstī.
        ◦ tiek rēķināts no dienas, kad piekrīti šiem Noteikumiem un pilnībā aktivizē savu IQOS.lv kontu. Visi zem IQOS CARE PLUS programmā nodrošinātie pakalpojumi ir spēkā uz nenoteiktu laiku - kamēr Ierīce ir piesaistīta IQOS.lv profilam, izņemot “Nejaušu bojājumu apdrošināšanu” (kā aprakstīts zemāk), kas ir spēkā vienīgi līdz 12 mēnešiem, kuri tiek rēķināti no konkrētās ierīces iegādes brīža.
        ◦  Philip Morris var jebkurā brīdī pārtraukt Tavu dalību IQOS CARE PLUS programmā, ja pārkāp Noteikumus. Philip Morris var arī pārtraukt Tavu dalību jebkura iemesla dēļ, brīdinot par to 30 dienas iepriekš.
        ◦ IQOS CARE PLUS dalība dod Tev tiesības izmantot pakalpojumus, kas aprakstīti 2. un 3. sadaļā (turpmāk – Pakalpojumi).

2. Nejaušu bojājumu novēršana
        ◦ Ja ar Tavu ierīci atgadās netīšs un nejaušs bojājums, kas ietekmē tavas Ierīces darbību, un to nav radījusi nepareiza vai neapdomīga rīcība (turpmāk – Nejaušs bojājums), Tu vari apmainīt Ierīci, kā aprakstīts šajā (2.) sadaļā.
        ◦ Bojāto Ierīci (tostarp visus komponentus) jānodod Philip Morris, un Tev tiks piešķirta tāda paša veida IQOS ierīce. Ja tāda paša veida IQOS ierīce nebūs pieejama, Tev tiks piešķirta funkcionāli līdzvērtīga IQOS ierīce. Philip Morris bojāto ierīci patur sev. Ja bojāta ir tikai daļa Ierīces, piem., turētājs vai lādētājs, tiks mainīta tikai bojātā daļa un Philip Morris paturēs sev tikai apmainīto Ierīces daļu.
        ◦ IQOS nejaušu bojājumu novēršanas ierobežojumi

    1. Tev jāievēro visi pamatotie piesardzības pasākumi, lai aizsargātu savu Ierīci, kā arī jālieto un jākopj Ierīce pēc instrukcijas un lietotāja rokasgrāmatas. Ja nedarīsi to, Tev nebūs tiesību mainīt Ierīci.
    2. Katra reģistrētā Ierīce nejauša bojājuma dēļ tiek mainīta tikai vienu reizi. Izskatot pirmo pieprasījumu, IQOS apdrošināšana pārstāj darboties. Neatkarīgi no tā, pārējos pakalpojumus savai Ierīcei vari turpināt saņemt līdz sava dalības termiņa beigām.
    3. Tev nav tiesību uz maiņas Ierīci, ja ir spēkā kāds no šiem apstākļiem:
        a. Nejaušais bojājums ir atzīts jebkurai ierīcei, kas nav piemērota Ierīce atbilstoši ‎1. sadaļā dotajam sarakstam;
        b. bojājums, ko izraisījusi ļaunprātīga vai nepareiza lietošana, veikta vai mēģināta Ierīces modifikācija, maiņa vai jaudas palielināšana;
        c. Ierīces, kuru sērijas numuri ir mainīti, nav salasāmi vai ir noņemti;
        d. Ierīces, kas bijušas atvērtas, modificētas vai izmainītas ne tā, kā paredzējis Philip Morris;
        e. Ierīces pazaudēšana vai zādzība;
        f. Ierīces kosmētisks bojājums, kas neietekmē Ierīces funkcijas, tostarp plaisas, skrāpējumi, locījumi, bojāta plastmasa un krāsas maiņa;
        g. bojājums ugunsgrēka, plūdu vai stihiskas nelaimes, kara, terorisma vai nepārvaramas varas dēļ;
        h. bojājums nesaderīgu produktu lietošanas dēļ;
        i. bojājums, kas radies IQOS lietošanas instrukciju neievērošanas dēļ;
        j. bojājums materiālu un (vai) ražošanas, un (vai) konstrukcijas defektu dēļ – šādiem  bojājumiem ir spēkā patērētāju tiesības vai brīvprātīgā IQOS papildu garantija, kas tiek piemērota, nepārkāpjot tiesības un aizstāvības līdzekļus, ko nosaka patērētāju aizsardzības likumi ierīces iegādes valstī.
        ◦ Paziņojuma iesniegšana par nejauša bojājuma novēršanu 

    1. Ja vēlies, lai tiktu apstiprināta tavas Ierīces maiņa, tev:
        a. jāiesniedz pieprasījums Philip Morris, nosūtot e-pasta vēstuli uz adresi contact.lv@iqos.com pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc savas Ierīces nejauša bojājuma kopā ar šādu informāciju: (1) attiecīgās Ierīces sērijas numurs; (2) Ierīces bojājuma pazīmju, problēmu vai cēloņu apraksts; (3) kļūdu paziņojumi; (4) darbības, kas tika veiktas pirms tam, kad tika konstatētas Ierīces problēmas, un jebkuras darbības, kas tika veiktas, risinot problēmu;
        b. ja to pieprasa Philip Morris, jāiesniedz savas Ierīces pirkuma pierādījums;
        c. citādi jāievēro Philip Morris Ierīču atgriešanas process.
    2. Vari iesniegt pieprasījumu arī jebkurā IQOS veikalā vai sazināties ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90 (Latvijā) un sniegt to pašu informāciju, kas norādīta ‎(a) sadaļā.
    3. Philip Morris pārbaudīs, vai Tev ir tiesības saņemt jaunu Ierīci atbilstoši Noteikumiem. Ja jā, tā Tev tiks piešķirta vienā no šiem veidiem 5 darba dienu laikā:
        a. Piegāde ar kurjeru. Ierīce tiks tev piegādāta ar kurjeru uz norādīto adresi. Lai saņemtu jauno ierīci, Tev jāatdod kurjeram bojātā Ierīce.
        b. Piegādes pakalpojums. Tu vari atdot bojāto Ierīci jebkurā IQOS veikalā (https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iqos-veikali), kur Tev tiks piešķirta jaunā Ierīce.
        c. Tev nav jāatdod Philip Morris produkti un piederumi, kas netiek mainīti nejaušā bojājuma dēļ. Ja atdosi šīs lietas Philip Morris, tās netiks atdotas atpakaļ un tiks iznīcinātas.
        d. Ja vēlies apmainīt Ierīci valstī, kas nav pirkšanas valsts, būs jāievēro visi piemērojamie importa un eksporta likumi un noteikumi un būsi atbildīgs par visām muitas nodevām, pievienotās vērtības nodokli un citiem ar to saistītajiem maksājumiem.

3. Bezmaksas starptautiskā palīdzība
        ◦  Tu vari izmantot bezmaksas starptautisko numuru +800 2559 2559 vai +41 21 547 88 88 (atsevišķās vietās var tikt piemērota maksa), ja ceļo uz ārvalstīm, kurās Philip Morris, tā filiāles vai pilnvarots partneris tirgo IQOS. Šis pakalpojums ietver pieredzējušu IQOS konsultantu palīdzību bojājumu novēršanā un, ja nepieciešams, Tavas Ierīces maiņu (i) nejauša bojājuma gadījumā atbilstoši šiem nosacījumiem vai (ii) IQOS Ierīces bojājumus, kas, izmantojot to pēc lietošanas instrukcijas un brīvprātīgās IQOS apdrošināšanas informatīvajā lapā sniegtajiem norādījumiem, var rasties materiālu vai montāžas defekta dēļ.
        ◦  Katrā valstī palīdzības apjoms, Ierīču pieejamība, tehniskās apkalpošanas un piegādes laiki atšķiras. Pakalpojums neietekmē tavas likumos paredzētās tiesības un IQOS garantijas noteiktās tiesības, kas ir spēkā pirkšanas valstī.
        ◦  Starptautiskās palīdzības ierobežojumi

    1. 2. sadaļā („Nejauša bojājuma ierobežojumi“) noteiktie ierobežojumi ir spēkā maiņai nejauša bojājuma dēļ atbilstoši starptautiskās palīdzības nosacījumiem.
    2. Tālāk norādīti IQOS Ierīces bojājumi, kas, lietojot to pēc lietotāja instrukcijā dotajiem norādījumiem, var rasties materiālu vai montāžas defekta dēļ un kuru dēļ Ierīce netiek mainīta:
        a. bojājumi, ko izraisa normāls nolietojums;
        b. kosmētiski bojājumi (piem., skrāpējumi, locījumi, salūzusi plastmasa utt.);
        c. bojājumi, kas radušies nepareizas lietošanas dēļ, palielinātas jaudas, nepareizas glabāšanas, saskares ar uguni dēļ;
        d. bojājums nesaderīgu produktu lietošanas dēļ;
        e. bojājums, ko izraisījis mēģinājums atvērt, mainīt un remontēt Ierīci, neatkarīgi no tā, kas to ir izraisījis – lietotājs vai ražotāja neakreditēts pakalpojuma sniedzējs;
        f. bojājums, kas radies IQOS lietošanas instrukciju neievērošanas dēļ.
        ◦  Pieprasījuma iesniegšana atbilstoši starptautiskās palīdzības nosacījumiem

    1. Tev:
        a. jāiesniedz pieprasījums IQOS Klientu apkalpošanas centram, piezvanot pa tālruņa numuru +800 2559 2559 vai +41 21 547 88 88 (var tikt piemērota maksa mobilajam tālrunim) pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc Ierīces nejauša bojājuma vai IQOS Ierīces bojājuma, kas, lietojot to pēc lietotāja instrukcijā dotajiem norādījumiem, var rasties materiālu vai montāžas defekta dēļ, kopā ar šādu informāciju: (1) attiecīgās Ierīces sērijas numurs; (2) Ierīces bojājuma pazīmju, problēmu vai cēloņu apraksts; (3) kļūdu paziņojumi; (4) darbības, kas tika veiktas pirms tam, kad tika konstatētas Ierīces problēmas, un jebkuras darbības, kas tika veiktas, risinot problēmu;
        b. ja to pieprasa Philip Morris, jāiesniedz savas Ierīces pirkuma pierādījums;
    2. Philip Morris konstatēs, vai Tev ir tiesības saņemt jaunu Ierīci atbilstoši šiem Nosacījumiem. Ja jā, tā Tev tiks piešķirta vienā no šiem veidiem:
        a. Piegāde ar kurjeru. Maiņas ierīce Tev tiks piegādāta ar kurjeru. Tev šim kurjeram jānodod bojātā ierīce, kurš to nogādās Philip Morris.
        b. Piegādes pakalpojums. Tu vari atdot bojāto Ierīci IQOS veikalos (https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iqos-veikali) kur Tev tiks piešķirta jaunā Ierīce.
    3. Tev būs jāievēro visi piemērojamie importa un eksporta likumi un noteikumi un būsi atbildīgs par visām muitas nodevām, pievienotās vērtības nodokli un citiem ar to saistītajiem maksājumiem.

4. Citi pakalpojumi
        ◦ IQOS konsultants. Tu varēsi sazināties ar attālinātu pārstāvi, kas palīdzēs lietot IQOS. Šo pakalpojumu var izmantot parastajā darba laikā (I–V 9.00–21.00; VI-VII 09:00 – 20:00) Latvijā.
        ◦ Ātrās maiņas pakalpojums. Šis pakalpojums nodrošina ātru Tavas Ierīces maiņu noteiktā periodā* IQOS apdrošināšanas gadījumā un / vai, ja Tev ir pamatots pieprasījums par IQOS Ierīces bojājumu, kas, lietojot to pēc lietotāja instrukcijā dotajiem norādījumiem, var rasties materiālu vai montāžas defekta dēļ. Atbilstību šim pakalpojumam nosaka Philip Morris. Šis pakalpojums tiek piedāvāts tikai noteiktās vietās/kanālos tavā reģionā (Latvijā). Plašāku informāciju sniegs IQOS Klientu apkalpošanas centrs pa bezmaksas tālruni: 800 200 90
*No 1 stundas un ilgāk atkarībā no tuvākās vietas, kas sniedz šos pakalpojumus.

5. Tavi pienākumi.
        ◦ Tu piekrīti:
        1. ļaunprātīgi neizmantot IQOS CARE PLUS programmu un pakalpojumus;
        2. sargāt savu dalības kontu;
        3. maiņas gadījumā jaunā Ierīce kļūst par Tavu īpašumu, bet apmainītā Ierīce kļūst par uzņēmuma, kas veic maiņu, īpašumu;
        4. ievērot piemērojamos likumus.

6. Garantija, atbildības ierobežojumi
        ◦ Tā kā Tava dalība IQOS CARE PLUS programmā ir bez maksas, tā tiek piedāvāta tāda, „kāda ir“, un bez jebkādām garantijām.
        ◦  Philip Morris nav maksimāli atbildīgs atbilstoši spēkā esošajiem likumiem par deliktu (tostarp nolaidību vai paredzēto pienākumu pārkāpšanu), līgumu, kļūdainu faktu sniegšanu, restitūciju vai par tiešajiem zaudējumiem, negūto peļņu, pārdošanu, ieņēmumiem vai ietaupījumiem, uzņēmējdarbības zaudēšanu, nemateriālās vērtības samazināšanos un/ vai līdzīgiem zaudējumiem, kā arī par datu vai informācijas zaudēšanu vai bojāšanu vai tīrajiem ekonomiskajiem zaudējumiem, vai citiem īpašiem, netiešiem zaudējumiem, izmaksām, kaitējumu, maksājumiem vai izdevumiem, kas radušies dalības IQOS CARE PLUS programmā dēļ vai pakalpojumu izmantošanas dēļ. Philip Morris neatbild ne par kādiem šajā sadaļā aprakstītajiem zaudējumiem arī tad, ja paziņo Philip Morris par šādu zaudējumu iespējamību.
        ◦  Nekas šajā  punktā neizslēdz atbildību, kuru nevar izslēgt ar piemērojamiem tiesību aktiem.

7. Citi nosacījumi
        ◦  IQOS CARE PLUS nav apdrošināšanas polise.
        ◦  IQOS CARE PLUS šobrīd ir bez maksas.
        ◦ Plašāka informācija par Tevis sniegto personas datu apstrādi ir aprakstīta mūsu Privātuma politikā, kas atrodama https://www.iqos.lv/lv/privatuma-politika
        ◦ Uz šiem nosacījumiem attiecas Latvijas Republikas tiesību akti. Jebkurš juridisks strīds tiks risināts tikai tās pilsētas kompetentajā tiesā, kurā ir Philip Morris juridiskā adrese.
        ◦ Par jautājumiem, pieprasījumiem un kontaktinformāciju sazinieties ar mums pa e-pastu jaunumi@iqos.lv vai zvaniet pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

IZMAIŅAS NOTEIKUMOS


Mēs varam jebkurā brīdī, pēc saviem uzskatiem atjaunot šos noteikumus (iekļaujot jebkurus citus noteikumus un paziņojumus, kas ir izvietoti vietnē). Mēs paziņosim jums par izmaiņām, ja to pieprasīs likums.

Ja nepiekrīti Noteikumiem (vai nevari tos ievērot), Tu nevari iegādāties Produktus un izmantot IQOS CARE PLUS programmas pakalpojumus.

Pēdējo reizi papildināts 2021 gada 29 martā.