IQOS Atjaunošanas programma ir noslēgusies. Jaunas iespējas drīzumā!

Lai gan IQOS Atjaunošanas Programma un tās piedāvājumi vairs nav spēkā, mēs drīzumā iepazīstināsim visus reģistrētos IQOS lietotājus ar jaunām iespējām un piedāvājumiem. Aicinām Tevi sekot līdzi jaunumiem!

 

Ja Tev ir kādi jautājumi, IQOS Klientu apkalpošanas centrs atbildēs uz tiem jebkurā dienā (I-V 8.00–22.00, VI – VII 9.00–20.00), Tev ērtākajā saziņas kanālā:

  • šajā lapā, uzklikšķinot uz LiveChat ikonas apakšā, labajā stūrī;

  • oficiālajā Facebook lapā IQOS Latvia, rakstot privātu ziņu;

  • zvanot uz bezmaksas tālruni 800 200 90;

  • rakstot e-pastu uz info@iqos.lv.

IQOS konsultanti vienmēr Tevi gaidīs kādā no oficiālajiem IQOS veikaliem Latvijā. IQOS veikalu un pop-up stendu atrašanās vietu un darba laiku meklē ŠEIT.

Vairāk, ko atklāt ar myIQOS.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties. Priekšrocības, kas nodrošina Tavas vajadzības.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties.

Uzzini, kā gūt vislabāko IQOS pieredzi, izmantojot mūsu atbalsta lapas.

IQOS Klubs.

Izmanto visas IQOS Kluba priekšrocības, reģistrējot ierīci!

Priekšrocības Tev.

Uzzini par īpašajiem piedāvājumiem, IQOS draudzīgām vietām un daudz ko citu!