Atpakaļ

IQOS 3 Multi problēmu novēršana

Kā pārbaudīt, vai IQOS 3 MULTI ierīce ir uzlādēta

Kā pārbaudīt, vai IQOS 3 MULTI ierīce ir uzlādēta

Nospied pogu uz IQOS 3 Multi ierīces; jāiedegas baterijas statusa indikatoriem (ierīces apakšdaļā). Ja tie neiedegas, nospied un četras sekundes turi nospiestu pogu, līdz iedegas mazais indikators. Vēlreiz nospiežot pogu, baterijas indikatoriem jāturpina spīdēt.

Ja neviens indikators neiedegas, vismaz 20 minūtes uzlādē IQOS 3 MULTI, aizverot vāciņu un izmantojot oriģinālo IQOS jaudas adapteri un kabeli*. Mēs iesakām pilnībā uzlādēt IQOS 3 MULTI. Tas var aizņemt līdz 75 minūtēm. Kad ierīce būs pilnībā uzlādēta, statusa indikatori NODZISĪS.

* Ņem vērā, ka klēpjdatora USB ports var nenodrošināt pietiekamu jaudu portatīvā lādētāja uzlādei. Tā vietā mēs iesakām izmantot elektriskās kontaktrozetes.

Kā pārbaudīt, vai IQOS 3 MULTI ierīce ir uzlādēta

IQOS 3 MULTI ierīces atiestatīšana

IQOS 3 MULTI ierīces atiestatīšana

Ja IQOS 3 MULTI ir uzlādēta, taču joprojām nedarbojas, nākamā darbība ir IQOS 3 MULTI ierīces atiestatīšana.

Nospied un apmēram desmit sekundes turi nospiestu pogu uz IQOS ierīces. Kad indikatori nodzisuši, divas sekundes turpini turēt pogu nospiestu. Atlaižot pogu, visi indikatori uz īsu brīdi iemirgosies baltā krāsā.

IQOS 3 MULTI ierīces atiestatīšana

Iztīrot IQOS 3 MULTI ierīci, var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

Iztīrot IQOS 3 MULTI ierīci, var atrisināt vairākas iespējamās problēmas
Vai, lietojot IQOS 3 MULTI, ir grūti ievietot karsējamās tabakas vienību? Lietojot IQOS 3 MULTI, aerosola daudzums nav pietiekams? Iespējams, šīs problēmas var atrisināt, izmantojot IQOS tīrītāju un tīrīšanas irbuļus.
Jūsu IQOS 3 MULTI regulāra tīrīšana ar pareizajiem rīkiem ne tikai nodrošinās optimālu, īstu tabakas garšu, bet arī ļaus atrisināt dažas problēmas, kas var rasties saistībā ar IQOS 3 MULTI.
Kā tīrīt
Iztīrot IQOS 3 MULTI ierīci, var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

Vai IQOS 3 MULTI ierīci nevar ieslēgt?

Vai IQOS 3 MULTI ierīci nevar ieslēgt?
Ja IQOS 3 MULTI ierīci nevar ieslēgt, reizēm cēlonis var būt pārpalikusī tabaka. Vienkārši noņem uzgali un ar IQOS tīrīšanas irbuli notīri plakano virsmu blakus karsēšanas kamerai un uzgaļa iekšpusi.
Vai IQOS 3 MULTI ierīci nevar ieslēgt?

Problēmas ar IQOS 3 MULTI temperatūru

Problēmas ar IQOS 3 MULTI temperatūru

Vai uz IQOS 3 MULTI ierīces ir redzams mirgojošs sarkans indikators vai divreiz nomirgo baltais indikators?

Tas var notikt tāpēc, ka IQOS 3 MULTI ierīce ir pārāk auksta vai pārāk karsta. IQOS 3 MULTI darbojas temperatūrā no 0 °C līdz 50 °C. Ja apkārtējās vides temperatūra ir zema, mēģini vismaz vienu minūti sasildīt ierīci rokās. Ja ierīce ir pārāk karsta, atdzesē to, pēc tam tai vajadzētu darboties.

Problēmas ar IQOS 3 MULTI temperatūru

Vai IQOS 3 MULTI ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Vai IQOS 3 MULTI ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Pārbaudi, vai IQOS 3 MULTI ir nolūzis asmens vai ir radies kāds cits fizisks bojājums. Ja tā ir noticis, lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas centra darbiniekiem, un viņi palīdzēs atrisināt problēmu.

Reizēm IQOS 3 MULTI turētāja tīrīšana var sabojāt asmeni IQOS iekšpusē. Tīrot IQOS 3 MULTI, dari to vieglām kustībām, neizmanto spēku. Nekādā gadījumā negrozi karsējamās tabakas vienību, kas ievietota turētājā. Šī darbība var bojāt karsējošo asmeni un pasliktināt IQOS darbību.

Sazinies ar mums
Vai IQOS 3 MULTI ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Jebkura IQOS lietošanas pieredze ir unikāla. Tādēļ mēs izstrādājām IQOS CARE PLUS – pakalpojumu komplektu, kas ļaus Tev baudīt pielāgotu atbalstu, apdrošināšanu un citas papildu priekšrocības. Ir laiks uzlabot Tavu IQOS lietošanas pieredzi

Uzzināt vairāk

Uzzini vairāk par IQOS 3 MULTI

Nepieciešams atbalsts, lietojot IQOS? Kā būtu ar dažiem padomiem? Uzzini šeit, kā lietot, tīrīt un uzlādēt IQOS 3 MULTI, un saņem dažādus padomus, kā lietot IQOS 3 MULTI.

Uzzināt vairāk

Vai Tev joprojām ir jautājumi par IQOS?

Esam gatavi palīdzēt dažādos veidos

IQOS Live Chat
Sazinies ar IQOS ekspertu tiešsaistē. Mēs atbildēsim dažu minūšu laikā. Darba laiks: I-V 9:00 - 21:00, VI-VII 10:00 - 18:00. Tiešsaiste/bezsaiste
IQOS Facebook lapa
Apmeklē mūsu IQOS lapu – IQOS Latvija - vietnē Facebook un sazinies ar mums. Mēs atbildēsim dažu minūšu laikā. Darba laiks: I-V 9:00 - 21:00, VI-VII 10:00-18:00
IQOS atbalsts pa tālruni
Nepieciešams IQOS eksperta padoms? Zvani mums pa tālruni 80020090. Darba laiks: I-V 9:00 - 21:00, VI-VII 10:00 - 18:00
2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.