IQOS ORIGINALS DUO Problēmu novēršana

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.

Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veic atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

  • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst. 10:00 līdz 18:00);
  • e-pasts: jaunumi@iqos.lv;
  • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Sargā IQOS no ūdens, tiešu saules staru un/vai karstuma iedarbības.

Neatstāj IQOS ierīci ilgstošu laiku karstā vietā, piemēram, automašīnā, jo var tikt bojāta baterija vai elektronika vai pasliktināts to stāvoklis.

IQOS ORIGIANLS DUO ierīci var viegli atiestatīt, nospiežot un desmit sekundes turot nospiestu portatīvā lādētāja pogu (līdz izdziest indikatori).

Visi statusa indikatori IZSLĒGSIES, trīs reizes nomirgos un pakāpeniski iedegsies, apstiprinot ATIESTATĪŠANU.

IQOS ORIGINALS DUO turētāja vibrācijas tiek aktivizētas turpmāk norādītajās situācijās:

  • karsēšanas sākumā (kad nospied turētāja pogu, lai sāktu) – viena vibrācija
  • kad ierīce ir gatava lietošanai – divas vibrācijas
  • kad lietošanas reize ir gandrīz beigusies (30 sekundes pirms beigām) – divas vibrācijas.

Jebkurš baltais gaismas indikators norāda uz to, ka ierīce veic dažādas darbības, piemēram, uzlādi, atkārtotu inicializāciju, ir gatava lietošanai, pilnībā uzlādēta utt.

Sarkans, mirgojošs gaismas indikators:

  • tikai apakšējais lādētāja gaismas indikators: ierīce ir ārpus darba temperatūras (0–50 °C); -> Uzgaidi, kamēr ierīce būs pieļaujamās temperatūras robežās.
  • turētāja statusa gaismas indikators: turētāja nepareiza darbība. -> Lūdzu, veici ierīces atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

  • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst. 10:00 līdz 18:00);
  • e-pasts: jaunumi@iqos.lv;
  • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.