IQOS 3 MULTI PROBLĒMU NOVĒRŠANA

Tu vari viegli atiestatīt IQOS 3 Multi ierīci, nospiežot un 10 sekundes turot nospiestu pogu, un pēc tam to atlaižot. Gaismas indikatori iedegsies un izdzisīs, apstiprinot atiestatīšanu.

IQOS 3 Multi vibrācijas tiek aktivizētas tālāk aprakstītajās situācijās: - Karsēšanas sākumā (kad nospiežat pogu, lai sāktu) — viena vibrācija. - Kad ierīce ir gatava lietošanai — divas vibrācijas. - Kad lietošanas laiks ir gandrīz beidzies (30 sekundes pirms tabakas sesijas beigām) — divas vibrācijas.

Jebkurš baltais gaismas indikators norāda uz to, ka ierīce veic dažādas darbības, piemēram, uzlādi, atkārtotu inicializāciju, ir gatava lietošanai, pilnībā uzlādēta utt. Jebkurš sarkanais gaismas indikators norāda uz ierīces kļūdu vai to, ka ierīce darbojas ārpus darba temperatūras (0–50 °C). Lūdzu, veic ierīces atiestatīšanu un mēģini vēlreiz. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru: • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 9.00 līdz 21.00); • e-pasts: contact.lv@iqos.com; • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.

Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veiciet atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 8.00 līdz 22.00, sestdien-svētdien no plkst. 9:00-20:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Sargā IQOS no ūdens, tiešu saules staru un/vai karstuma iedarbības.

Neatstāj IQOS ierīci ilgstošu laiku karstā vietā, piemēram, automašīnā, jo var tikt bojāta baterija vai elektronika vai pasliktināts to stāvoklis.