IQOS 3 PROBLĒMU NOVĒRŠANA

Jūs varat viegli atiestatīt IQOS 3 ierīci, nospiežot un 10 sekundes turot nospiestu portatīvā lādētāja pogu, un pēc tam to atlaižot. Bateriju statusa gaismas indikators iedegsies, divreiz nomirgos un pakāpeniski iedegsies, apstiprinot atiestatīšanu.

Turētāja vibrācijas tiek aktivizētas tālāk aprakstītajās situācijās:

- Karsēšanas sākumā (kad nospiežat IQOS 3™ turētāja pogu, lai sāktu karsēšanu) — viena vibrācija.

- Kad ierīce ir gatava lietošanai — divas vibrācijas.

- Kad lietošanas laiks ir gandrīz beidzies (30 sekundes pirms tabakas sesijas beigām) — divas vibrācijas.


Jebkurš baltais gaismas indikators norāda uz to, ka IQOS 3™ veic dažādas darbības, piemēram, uzlādi, atiestatīšanu, VAI ir gatavs lietošanai, pilnībā uzlādēts utt. Jebkurš sarkanais gaismas indikators (deg vai mirgo) norāda uz ierīces kļūdu. Lūdzu, veiciet ierīces atiestatīšanu un mēģiniet lietot to vēlreiz. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinieties ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 9.00 līdz 21.00); • e-pasts: jaunumi@iqos.lv; • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.


Jebkurš baltais gaismas indikators norāda uz to, ka ierīce veic dažādas darbības, piemēram, uzlādi, atkārtotu inicializāciju, ir gatava lietošanai, pilnībā uzlādēta utt. Sarkans, mirgojošs gaismas indikators parādās: • tikai apakšējais lādētāja gaismas indikators: ierīce ir ārpus darba temperatūras (0–50 °C); -> Uzgaidi, kamēr ierīce būs pieļaujamās temperatūras robežās. • Turētāja statusa gaismas indikators: turētāja nepareiza darbība. -> Lūdzu, veici ierīces atiestatīšanu. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru: • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 9.00 līdz 21.00); • e-pasts: contact.lv@iqos.com; • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.

Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veiciet atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 8.00 līdz 22.00, sestdien-svētdien no plkst. 9:00-20:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.


Sargā IQOS no ūdens, tiešu saules staru un/vai karstuma iedarbības.

Neatstāj IQOS ierīci ilgstošu laiku karstā vietā, piemēram, automašīnā, jo var tikt bojāta baterija vai elektronika vai pasliktināts to stāvoklis.


2020. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.