IQOS 2.4 PLUS PROBLĒMU NOVĒRŠANA

Sargā IQOS no ūdens, tiešu saules staru un/vai karstuma iedarbības.
Neatstāj IQOS ierīci ilgstošu laiku karstā vietā, piemēram, automašīnā, jo var tikt bojāta baterija vai elektronika vai pasliktināts to stāvoklis.

Tu vari viegli atiestatīt IQOS 2.4 Plus ierīci, vienlaicīgi nospiežot un pēc tam to atlaižot Bluetooth un ieslēgšanas/izslēgšanas pogas, līdz visi gaismas indikatori uz brīdi iemirgojas.

Turētāja vibrācijas tiek aktivizētas tālāk aprakstītajās situācijās: - Karsēšanas sākumā (kad nospiežat turētāja pogu, lai sāktu). - Kad lietošanas laiks ir gandrīz beidzies (30 sekundes pirms beigām).


Sarkanais gaismas indikators (deg vai mirgo) uz turētāja var norādīt, ka:

- Turētājs nav uzlādēts.

- Ierīce ir ārpus optimālās darba temperatūras (10–40 °C). 

- Tu nospiedi turētāja pogu lietošanas laikā.

- Turētājs nedarbojas pareizi.

Lai atrisinātu problēmu, Tu vari pamēģināt veikt tālāk aprakstītās darbības:


a. pārbaudi, vai IQOS 2.4 Plus portatīvais adapters ir IESLĒGTS un pietiekami uzlādēts;

b. ievieto turētāju portatīvajā adapterā un uzgaidi, kamēr turētājs pilnībā uzlādējas (līdz 4 minūtēm);

c. pārliecinies, ka turētāja elektriskie kontakti ir tīri;

d. ja neviena no iepriekš minētajām darbībām nenovērš problēmu, veic ierīces atiestatīšanu

e. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS Diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 8.00 līdz 22.00; sestdien-svētdien no plkst. 9.00 līdz 20.00);

• e-pasts: contact.lv@iqos.com;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.


Jebkurš sarkanais gaismas indikators (deg vai mirgo) norāda uz ierīces kļūdu vai to, ka ierīce ir ārpus darba temperatūras (10–40 °C). Lūdzu, veic IQOS ierīces atiestatīšanu.

Ja tas nesniedz vēlamo rezultātu, izmēģini tiešsaistes IQOS Diagnostikas rīku.


Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 8.00 līdz 22.00; sestdien-svētdien no plkst. 9.00 līdz 20.00);

• e-pasts: contact.lv@iqos.com;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.


Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veic atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 8.00 līdz 22.00; sestdien-svētdien no plkst. 9.00 līdz 20.00);

• e-pasts: contact.lv@iqos.com;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.