IQOS 2.4 problēmu novēršana

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.

a. Turētāja gaismas indikators uz IQOS 2.4 Plus portatīvā lādētāja norāda uz turētāja nepareizu darbību. Lēni mirgojošs sarkanais gaismas indikators uzlādes laikā norāda, ka turētāja baterijas kalpošanas laiks tuvojas beigām. 


b. Portatīvā lādētāja baterijas statusa apakšējais gaismas indikators norāda uz portatīvā lādētāja nepareizu darbību vai to, ka ierīce darbojas ārpus optimālās darba temperatūras (10–40 °C). 


Lūdzu, veic ierīces atiestatīšanu un pārliecinies, ka tā ir optimālajā temperatūras diapazonā.


Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst.10:00 līdz 18:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv:

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Sarkanais gaismas indikators (deg vai mirgo) uz turētāja var norādīt, ka:

- turētājs nav uzlādēts.

- ierīce ir ārpus optimālās darba temperatūras (10–40 °C). 

- tu nospiedi turētāja pogu lietošanas laikā.

- turētājs nedarbojas pareizi.

Lai atrisinātu problēmu, Tu vari pamēģināt veikt tālāk aprakstītās darbības:


a. pārbaudi, vai IQOS 2.4 Plus portatīvais adapters ir IESLĒGTS un pietiekami uzlādēts;

b. ievieto turētāju portatīvajā adapterā un uzgaidi, kamēr turētājs pilnībā uzlādējas (līdz 4 minūtēm);

c. pārliecinies, ka turētāja elektriskie kontakti ir tīri;

d. ja neviena no iepriekš minētajām darbībām nenovērš problēmu, veic ierīces atiestatīšanu

e. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst. 10:00 līdz 18:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Tu vari viegli atiestatīt IQOS 2.4 ierīci, vienlaicīgi nospiežot un 3 sekundes turot nospiestas turētāja karsējošā asmeņa tīrīšanas un barošanas pogas, līdz visi gaismas indikatori uz brīdi iemirgojas.

Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veic atiestatīšanu.

Joprojām nedarbojas? Lūdzu, izmanto tiešsaistes IQOS diagnostikas rīku vai sazinies ar Klientu apkalpošanas centru:

• tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 09:00 līdz 20:00; sestdien-svētdien no plkst. 10:00 līdz 18:00);

• e-pasts: jaunumi@iqos.lv;

• vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.