IQOS 2.4 PROBLĒMU NOVĒRŠANA

Ja Tavs IQOS nestrādā, vienkārši veiciet atiestatīšanu. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru: • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 9.00 līdz 21.00); • e-pasts: jaunumi@iqos.lv; • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Tu vari viegli atiestatīt IQOS 2.4 ierīci, vienlaicīgi nospiežot un 3 sekundes turot nospiestas turētāja karsējošā asmeņa tīrīšanas un barošanas pogas, līdz visi gaismas indikatori uz brīdi iemirgojas.

Sarkanais gaismas indikators (deg vai mirgo) uz turētāja var norādīt, ka: - Turētājs nav uzlādēts. - Ierīce ir ārpus optimālās darba temperatūras (10–40 °C). - Jūs nospiedāt turētāja pogu lietošanas laikā. - Turētājs nedarbojas pareizi. Lai atrisinātu problēmu, Tu vari pamēģināt veikt tālāk aprakstītās darbības: a. pārbaudi, vai IQOS 2.4 portatīvais lādētājs ir IESLĒGTS un pietiekami uzlādēts; b. ievieto turētāju IQOS 2.4 portatīvajā lādētājā un uzgaidi, kamēr turētājs pilnībā uzlādējas (līdz 5 minūtēm); c. pārliecinies, ka turētāja elektriskie kontakti ir tīri; d. ja neviena no iepriekš minētajām darbībām nenovērš problēmu, veic ierīces atiestatīšanu e. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru: • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 9.00 līdz 21.00) • e-pasts: contact.lv@iqos.com; • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā

Jebkurš sarkanais gaismas indikators (deg vai mirgo) norāda uz ierīces kļūdu vai to, ka ierīce ir ārpus darba temperatūras (10–40 °C). Lūdzu, veic IQOS ierīces atiestatīšanu. Joprojām nedarbojas? Lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru: • tālrunis: 800 200 90 (pirmdien–piektdien no plkst. 9.00 līdz 21.00) • e-pasts: contact.lv@iqos.com; • vai lūdz palīdzību tuvākajā IQOS veikalā.

Ja rodas grūtības, ievietot karsējamās tabakas vienību, pārbaudi, vai uzgalī nav palikusi tabaka no iepriekšējām tabakas vienībām. Pēc tam, izmantojot IQOS tīrītāja adatu, iztīri tabakas atlikumus.