Tagad IQOS Klientu apkalpošanas centrs strādā arī brīvdienās

Tagad IQOS Klientu apkalpošanas centrs strādā arī brīvdienās

Vai Tev ir jautājumi par IQOS lietošanu un darbību? Vai Tevi interesē IQOS veikalu darba laiks? Vai Tev ir nepieciešama palīdzība un atbalsts? Turpmāk IQOS Klientu apkalpošanas centrs ir gatavs sniegt Tev palīdzību ne tikai darba dienās, bet arī brīvdienās.

IQOS Klientu apkalpošanas centra darba laiks

IQOS konsultanti ir gatavi atbildēt uz  Taviem jautājumiem par IQOS:

  • no pirmdienas līdz piektdienai 9.00–21.00;
  • sestdien – svētdien 10.00–18.00.

IQOS Klientu apkalpošanas centra kontaktinformācija

Ja rodas jautājumi vai ir nepieciešama palīdzība, vari sazināties ar IQOS konsultantiem sekojošos veidos:

  • nospied LiveChat ikonu šīs vietnes labajā stūrī un tērzē ar IQOS konsultantu;
  • nosūti mums personīgu ziņojumu uz Facebook (IQOS Latvija) vai pa e-pastu contact.lv@iqos.com;
  • apmeklē tuvāko IQOS veikalu;
  • zvani IQOS Klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni  800 200 90.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.