IQOS starptautiskā atbalsta pakalpojums

IQOS starptautiskā atbalsta pakalpojums

Ceļojot radušies traucējumi Tavas IQOS ierīces darbībā? Iepazīstinām ar IQOS starptautiskā atbalsta pakalpojumu, kas Tev palīdzēs, ceļojot valstīs, kurās ir oficiālas IQOS tirdzniecības vietas.

Ja radušies traucējumi Tavas IQOS ierīces darbībā, ceļojot valstī, kurā tiek piedāvāts IQOS, zvani uz starptautisko klientu apkalpošanas centru. Zvana laikā noteiksim problēmu vai vienosimies, kā varēsi saņemt jaunu IQOS ierīci bojātās vietā.

Izmantot starptautiskā atbalsta pakalpojumu vari, ja:

 

  • ja esi reģistrējis savu IQOS savā iqos.com kontā. Vairāk par IQOS CARE pakalpojumiem šeit;
  • esi reģistrējies IQOS CARE PLUS programmā un Tavai ierīcei ir spēkā 1 gada IQOS apdrošināšana. Ar IQOS CARE PLUS programmas Noteikumiem un nosacījumiem var iepazīties šeit.

 

Kā saņemt palīdzību, atrodoties ārzemēs?

Ja Tev ir nepieciešama palīdzība, atrodoties ārzemēs, zvani uz starptautisko klientu apkalpošanas centru: +800 2559 2559.

Dažiem mobilajiem operatoriem ir iespējami savienojuma ierobežojumi. Ja rodas šāda situācija, Tu vari ar mums sazināties, zvanot uz tālruņa numuru: +41 21 547 88 88.

Zvanot uz norādītajiem tālruņa numuriem, var tikt piemērota noteikta maksa, kas ir atkarīga no sakaru operatora, tāpēc papildu informācijai, lūdzu, sazinies ar savu operatoru.

Kur tiek sniegts IQOS starptautiskā atbalsta pakalpojums?

Kā reģistrēties iqos.com?

Apmeklē tīmekļa vietni iqos.com. Tajā Tev būs:

 

    •       jāizveido konts, ievadot pieslēgšanās datus,

    •       jāaizpilda kontaktinformācija,

    •       jāpabeidz reģistrācija, nospiežot saiti saņemtajā e-pasta vēstulē,

   •       jāreģistrē IQOS ierīce savā kontā, sadaļā „Manas ierīces”, ievadot prasīto informāciju.

 

Detalizēta informācija, kā izveidot IQOS kontu, reģistrēt savu IQOS vai vajadzības gadījumā saņemt paroles atgādinājumu, atrodama šeit.

Veiksmīgi izpildīji visus minētos soļus? Tad vari izmantot IQOS starptautisko atbalstu.

 

IQOS atbalsta nosacījumi

     •       Apkalpošanas iespējas, IQOS ierīces un tās komponentu pieejamība, atbildēšanas un piegādes laiks var atšķirties atkarībā no valsts.

    •       Šis pakalpojums neietekmēs Tavas likumīgās tiesības un tiesības, ko ietver IQOS brīvprātīgā garantija, kas ir spēkā iegādes valstī.

    •       Ja notiek jebkāda apmaiņa, jebkura nomainītā daļa kļūst par Tavu īpašumu, bet jebkura nomaināmā daļa – par tās personas īpašumu, kas veic šo nomaiņu.

    •       Ja IQOS ierīce tiek lietota saskaņā ar IQOS lietotāja rokasgrāmatu, IQOS ierīces problēmas var rasties ierīces ražošanā izmantoto materiālu vai montāžas kvalitātes dēļ.

    •       Ja IQOS ierīce tiek lietota saskaņā ar IQOS lietotāja rokasgrāmatu, IQOS ierīces problēmas tiek saistītas ar tās materiālu un apdari.

    •       Pakalpojumu nevar sniegt šādos gadījumos: a) ar parastu nolietojumu saistīti ierīces bojājumi, b) estētiski bojājumi (piemēram, skrāpējumi, iespiedumi, ielūzusi plastmasa u. c.), c) nepareizas lietošanas, sprieguma svārstību, saskares ar šķidrumu vai uguns izraisītu bojājumu dēļ, d) disfunkcija, ko izraisa ierīces lietošana kopā ar nesaderīgu produktu, e) bojājumi vai disfunkcija, ko ir izraisījis lietotāja vai ražotāja neapstiprināta pakalpojumu sniedzēja mēģinājums atvērt, pārveidot un labot ierīci, f) bojājumi vai disfunkcija, ko ir izraisījusi ierīces lietošana neatbilstoši attiecīgās IQOS lietotāja rokasgrāmatas norādījumiem.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.