Kā aktivizēt IQOS kontu un reģistrēt savu IQOS?

Kā aktivizēt IQOS kontu un reģistrēt savu IQOS?

Tev ir IQOS? Lieliski! Kvalitatīvi un pievilcīgi aksesuāri Tavai ierīcei nav viss, ko esam Tev sagatavojuši. Īpaši piedāvājumi, jauni produkti, bezmaksas apkalpošana un citi ieguvumi gaida visus IQOS lietotājus, kuriem ir konts mūsu mājaslapā un kuri ir reģistrējuši savu IQOS ierīci. Kā to izdarīt? Tavai ērtībai piedāvājam detalizētu instrukciju.

Kā reģistrēt savu IQOS?

Kad IQOS lapā ir izveidots konts, svarīgi tam pievienot savu IQOS ierīci. Instrukcija, kā to izdarīt:

Kā izveidot IQOS kontu?

Kad esi iegādājies IQOS ierīci, izveido kontu IQOS mājaslapā. Secība, kā to izdarīt:

Kā izveidot IQOS kontu?

Ja gadījies, ka esi reģistrējies IQOS mājaslapā, bet esi aizmirsis paroli, izmanto paroles atgādinājuma funkciju. Seko instrukcijai:

Ja Tev ir citi jautājumi, uzdod tos IQOS konsultantam, šīs mājaslapas labajā stūrī nospiežot LiveChat ikonu (darba laiks: I–V 9.00–21.00) vai rakstot uz e-pastu contact.lv@iqos.com. Ar mums sazināties var arī pa bezmaksas tālruni: 800 200 90 (uz jautājumiem atbildēs IQOS Klientu apkalpošanas centra darbinieks, darba laiks: I–V 9.00–21.00). Vienmēr vari ienākt arī tuvākajā IQOS veikalā. Ja ir nepieciešams IQOS ierīci atgriezt, lūdzu, iepazīsties ar atgriešanas kārtību.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.