Kā aktivizēt IQOS kontu un reģistrēt savu IQOS?

Kā aktivizēt IQOS kontu un reģistrēt savu IQOS?

Tev ir IQOS? Lieliski! Kvalitatīvi un pievilcīgi aksesuāri Tavai ierīcei nav viss, ko esam Tev sagatavojuši. Īpaši piedāvājumi, jauni produkti, bezmaksas apkalpošana un citi ieguvumi gaida visus IQOS lietotājus, kuriem ir konts mūsu mājaslapā un kuri ir reģistrējuši savu IQOS ierīci. 

Reģistrējies iqos.com, piereģistrē kontā savu IQOS ierīci un:

  • izmanto bezmaksas IQOS CARE apkalpošanas pakalpojumus;
  • pievienojies IQOS CARE PLUS programmai, ar kuru var izmantot ne tikai bezmaksas apkalpošanas pakalpojumus, bet arī 1 gada IQOS apdrošināšanu, kas dod iespēju vienu reizi apmainīt bojāto IQOS sistēmu vai tās daļu.

Kā reģistrēt savu IQOS?

Lai izmantotu bezmaksas IQOS apdrošināšanas pakalpojumus, izveido kontu iqos.com un reģistrē tajā arī savu IQOS ierīci. Vienā kontā reģistrēto IQOS ierīču skaits nav ierobežots. Detalizēti IQOS reģistrācijas soļi – tālāk.

Kā izveidot IQOS kontu?

Tiem, kas iegādājušies IQOS ierīci, iesakām uzreiz izveidot kontu mūsu mājaslapā, tajā var reģistrēt savas ierīces un pievienoties IQOS CARE PLUS programmai, kas nodrošina 1 gada IQOS apdrošināšanu.

Kā izveidot IQOS kontu?

Ja tev jau ir konts IQOS mājaslapā, bet nevari pierakstīties, jo esi aizmirsis paroli, uzzini, kā vienkārši saņemt paroles atgādinājumu. Paroles atjaunošanas soļi – tālāk.

Ja Tev ir citi jautājumi, uzdod tos IQOS konsultantam, šīs mājaslapas labajā stūrī nospiežot LiveChat ikonu (darba laiks: I–V 9.00–21.00) vai rakstot uz e-pastu contact.lv@iqos.com. Ar mums sazināties var arī pa bezmaksas tālruni: 800 200 90 (uz jautājumiem atbildēs IQOS Klientu apkalpošanas centra darbinieks, darba laiks: I–V 9.00–21.00). Vienmēr vari ienākt arī tuvākajā IQOS veikalā. Ja ir nepieciešams IQOS ierīci atgriezt, lūdzu, iepazīsties ar atgriešanas kārtību.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.