Kā pievienoties IQOS CARE PLUS un izmantot bezmaksas IQOS apdrošināšanu?

Kā pievienoties IQOS CARE PLUS un izmantot bezmaksas IQOS apdrošināšanu?

Gadījumos, kad Tava IQOS ierīce vairs nedarbojas vai vienkārši ir bojāta, uzzini, ka vari izmantot bezmaksas IQOS apkalpošanas pakalpojumus.

 

IQOS CARE – bezmaksas pakalpojumi IQOS īpašniekiem

 

IQOS īpašnieki var izmantot bezmaksas pakalpojumus. Lai tos saņemtu, jāreģistrējas iqos.com un savā kontā jāpievieno sava IQOS ierīce. Plašāk par bezmaksas IQOS CARE pakalpojumiem lasi šeit.

IQOS CARE PLUS un IQOS apdrošināšana

 

Pievienojies IQOS CARE PLUS programmai un saņemsi bezmaksas IQOS apdrošināšanu. To var izmantot, ja Tavu darbību dēļ IQOS ir bojāts vai vairs nedarbojas (tā nav ražotāja kļūda). Tādā gadījumā Tava ierīce vienu reizi bez maksas tiks apmainīta pret jaunu. Var apmainīt ierīces turētāju vai kabatas lādētāju, vai uzreiz abas ierīces daļas. Lai būtu spēkā IQOS apdrošināšana, Tev jāpievienojas IQOS CARE PLUS programmai.

 

Programmā piedalīties vari, ja:

- Tev ir IQOS lietotāja konts;

- Tava ierīce ir reģistrēta IQOS kontā;

- reģistrētā ierīce iegādāta ne senāk kā pirms 1 gada.

 

Ja atbilsti pēdējam punktam, bet Tev vēl nav IQOS lietotāja konta un/vai Tava ierīce nav reģistrēta, piedāvājam detalizētu instrukciju, kā to izdarīt.

Kā pievienoties IQOS CARE PLUS programmai?

 

Ja rodas jautājumi

 

Ja Tev ir jautājumi, aicinām sazināties ar mums Tev ērtā veidā. Runā ar IQOS konsultantu, šīs vietnes labajā stūrī nospiežot LiveChat ikonu (uz jautājumiem atbildēsim darba laikā: I–V 9.00-21.00) vai raksti mums personisku ziņu Facebook vai e-pastu contact.lv@iqos.com. Vari sazināties arī ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņa numuru 800 200 90 (darba laiks: I–V 9.00-21.00) vai apmeklēt tuvāko IQOS veikalu.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.