Iegāde
Atpakaļ

Svarīga informācija IQOS klientiem

Publicēts:

Saistībā ar grozījumiem Ministru Kabineta 2020.gada 9.jūnija noteikumos Nr.360 Covid-19 izplatības mazināšanai, aicinām pievērst uzmanību izmaiņām IQOS sniegtajos pakalpojumos.

Sākot ar 7.aprīli, līdz jaunām izmaiņām MK noteikumos, IQOS veikali darbosies 3 dažādos veidos:

1. IQOS veikali, kuri piedāvā pilnu pakalpojumu klāstu un produktu iegādes iespējas. Šajos veikalos klientiem būs iespēja iegādāties ierīces un aksesuārus, saņemt garantijas pakalpojumus un ierīces izmēģinājumam, kā arī izņemt IQOS e-veikalā pasūtītās preces:

  • T/C AKROPOLE, Rīga, Maskavas iela 257 (Āra tirdzniecības zonā pie tirdzniecības centra "Akropole".)
  • BASTEJA PASĀŽA, Rīga, Z.A.Meierovica bulv. 16
  • T/C RIMI LIELUPE, Jūrmala, Viestura iela 22
  • Lidosta "Rīga", Mārupes novads
  • T/C RAF, Jelgava, Rīgas iela 48
  • T/C SĒLIJA, Jēkabpils, Vienības iela 7
  • T/C DAUGAVPILS RIMI, Daugavpils, 18. novembra iela 136
  • T/C SOLO, Daugavpils, Rīgas iela 9
  • T/C BAUSKA RIMI, Bauska, Pionieru iela 2
  • RIMI Dobele, Brīvības iela 30
  • RIMI Madona, Saules iela 6
  • T/C KURZEME, Liepāja, Lielā iela 13
  • T/C TOBAGO, Ventspils, Lielais Prospekts 3/5
  • T/C VIVO, Jelgava, Katoļu iela 18
  • T/C OSTMALA, Liepāja, Kārļa Zāles laukums 8

 

2. IQOS veikali, kuri darbojas tikai kā garantijas un izmēģinājuma ierīču pakalpojumu sniedzēji, bet kuros nebūs iespējams iegādāties produktus un izņemt IQOS e-veikalā pasūtītās preces

  • T/C ALFA, Rīga, Brīvības gatvē 372
  • T/C VALLETA, Valmiera, Rīgas iela 4
  • T/C SPICE, Rīga, Lielirbes ielā 29
  • T/C JĀŅA CENTRS, Talsi, Rīgas iela 8

 

3. IQOS veikali, kuri šobrīd, līdz jaunām izmaiņām MK noteikumos, ir slēgti:

  • T/C ORIGO, Rīga, Stacijas laukums 2
  • Modes un izklaides centrs RĪGA PLAZA, Rīga, Mūkusalas ielā 71
  • T/C DOMINA SHOPPING, Rīga, Ieriķu ielā 3 

 

Mēs aicinām droši veikt pasūtījumus mūsu e-veikalā un izvēlēties bezmaksas kurjera piegādi, kā arī izmantot attālinātos pakalpojumus tiešsaistē.

Jaunāko informāciju par IQOS veikalu darba laikiem skatīt šeit, vienlaikus aicinām nepieciešamos pakalpojumus saņemt attālināti. Visu jaunāko informāciju, Biežāk uzdotos jautājumus un Ar IQOS saistīto problēmu novēršanas pakalpojumus vienmēr atradīsi šeit, oficiālajā IQOS mājaslapā.

 

Svarīga informācija par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem

  • Ja Tava IQOS ierīce nedarbojas, aicinām izmantot IQOS pašdiagnostikas rīku vai sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

Ja Tev ir IQOS 2.4 vai IQOS 2.4 Plus ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru, lai to samainītu tuvākajā IQOS veikalā, DUS Virši vai DUS Viada, vai arī tā Tev tiks piegādāta ar kurjera palīdzību. Vairāk informācijas, kā samainīt ierīci, meklē šeit

Ja Tev ir IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3 DUO, IQOS 3, IQOS 3 MULTI vai jebkura ierobežotā daudzumā pieejamā IQOS ierīce, sazinieties ar IQOS Klientu apkalpošanas centru, un jauno ierīci pēc iespējas īsākā laikā Tev piegādās kurjers vai arī dodies uz kādu no IQOS veikaliem to darba laikā.

Ja Tev ir IQOS 3 DUO ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru un varēsi to bez maksas apmainīt kādā no DUS Viada.

Ja nolem izmēģināt IQOS, Tev tā mums jāatgriež 14 dienu laikā.

Ja nepieciešams, mēs attālināti paskaidrosim, kā ierīce lietojama.

Ja pēc izmēģinājuma nolemsi IQOS ierīci iegādāties, varēsi izvēlēties jaunās ierīces modeli un tā krāsu. 

Vairāk par izmēģinājumu lasi šeit.

 

Parūpējies, lai veikala apmeklējums būtu drošs 

Mēs laipni aicinām visus IQOS klientus parūpēties par mūsu visu drošību, ievērojot pāris drošības pasākumus veikala apmeklējuma laikā.

 

Visa jaunākā informācija vienmēr ir atrodama šeit, jaunumu sadaļā. Esi laipni aicināts to apmeklēt regulāri.

IQOS Klientu apkalpošanas centrs turpinās apkalpot attālināti. Sazinies ar to sev visērtākajā veidā:

  • noklikšķinot uz LiveChat ikonas šīs vietnes labajā stūrī;

  • nosūtot mums personisku ziņojumu mūsu Facebook lapā IQOS Latvija vai pa e-pastu info@iqos.lv;

  • zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

IQOS Klientu apkalpošanas centra darba laiks:

I-V 8:00-22:00,

VI-VII: 9:00-20:00.

Ja Tev ir kādi komentāri vai ieteikumi, mēs ar prieku tos uzklausīsim. Sūti mums e-pastu info@iqos.lv vai zvani pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

Populārākie raksti

Iegāde

Jauns IQOS sadarbības partneris – “Maxima X”

IQOS ir kļuvis pieejamāks visā Latvijā, uzzini par jaunākajiem IQOS sadarbības partneriem.

Lasīt vairāk
Iegāde

Apmaiņas programma: nomaini savu esošo ierīci uz IQOS 3 DUO!

Jaunā Apmaiņas programma piedāvā iespēju iemainīt jebkuru IQOS ierīci pret atlaidi IQOS 3 DUO.

Lasīt vairāk
Zinātne

IQOS un darva: kāpēc, karsējot tabaku, nav darvas?

Runājot par dažādiem tabakas izstrādājumiem, bieži tiek apspriesta darva.

Lasīt vairāk
Kopšana

IQOS tiešsaistes diagnostika: IQOS problēmu vari atrisināt arī patstāvīgi

IQOS diagnostikas rīks palīdzēs Tev rast risinājumus dažādām ierīces problēmām.

Lasīt vairāk
Iegāde

Jauns IQOS sadarbības partneris – “Maxima X”

IQOS ir kļuvis pieejamāks visā Latvijā, uzzini par jaunākajiem IQOS sadarbības partneriem.

Lasīt vairāk
Iegāde

Apmaiņas programma: nomaini savu esošo ierīci uz IQOS 3 DUO!

Jaunā Apmaiņas programma piedāvā iespēju iemainīt jebkuru IQOS ierīci pret atlaidi IQOS 3 DUO.

Lasīt vairāk
Zinātne

IQOS un darva: kāpēc, karsējot tabaku, nav darvas?

Runājot par dažādiem tabakas izstrādājumiem, bieži tiek apspriesta darva.

Lasīt vairāk
Kopšana

IQOS tiešsaistes diagnostika: IQOS problēmu vari atrisināt arī patstāvīgi

IQOS diagnostikas rīks palīdzēs Tev rast risinājumus dažādām ierīces problēmām.

Lasīt vairāk