Svarīga informācija IQOS klientiem

Sākot ar 2.jūniju, IQOS veikali ir atsākuši darbu ierastajā režīmā.

Visus IQOS sniegtos pakalpojumus vari saņemt mūsu veikalos un pop up veikalos:

  • T/C AKROPOLE, Rīga, Maskavas iela 257 

  • BASTEJA PASĀŽA, Rīga, Z.A.Meierovica bulv. 16

  • T/C RIMI LIELUPE, Jūrmala, Viestura iela 22

  • Lidosta "Rīga", Mārupes novads

  • T/C RAF, Jelgava, Rīgas iela 48

  • T/C SĒLIJA, Jēkabpils, Vienības iela 7

  • T/C DAUGAVPILS RIMI, Daugavpils, 18. novembra iela 136

  • T/C SOLO, Daugavpils, Rīgas iela 9

  • T/C BAUSKA RIMI, Bauska, Pionieru iela 2

  • RIMI Dobele, Brīvības iela 30

  • RIMI Madona, Saules iela 6

  • T/C KURZEME, Liepāja, Lielā iela 13

  • T/C TOBAGO, Ventspils, Lielais Prospekts 3/5

  • T/C VIVO, Jelgava, Katoļu iela 18

  • T/C OSTMALA, Liepāja, Kārļa Zāles laukums 8

  • T/C ALFA, Rīga, Brīvības gatvē 372

  • T/C VALLETA, Valmiera, Rīgas iela 4

  • T/C SPICE, Rīga, Lielirbes ielā 29

  • T/C JĀŅA CENTRS, Talsi, Rīgas iela 8

  • T/C ORIGO, Rīga, Stacijas laukums 2

  • Modes un izklaides centrs RĪGA PLAZA, Rīga, Mūkusalas ielā 71

  • T/C DOMINA SHOPPING, Rīga, Ieriķu ielā 3 

 

Joprojām aicinām arī droši veikt pasūtījumus mūsu e-veikalā un izvēlēties bezmaksas kurjera piegādi, kā arī izmantot attālinātos pakalpojumus tiešsaistē.

Jaunāko informāciju par IQOS veikalu darba laikiem skatīt šeit, vienlaikus aicinām nepieciešamos pakalpojumus saņemt attālināti. Visu jaunāko informāciju, Biežāk uzdotos jautājumus un Ar IQOS saistīto problēmu novēršanas pakalpojumus vienmēr atradīsi šeit, oficiālajā IQOS mājaslapā.

 

Svarīga informācija par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem

  • Ja Tava IQOS ierīce nedarbojas, aicinām izmantot IQOS Diagnostikas rīku vai sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

Ja Tev ir IQOS 2.4 , IQOS 2.4 Plus vai IQOS 3 DUO ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru un varēsi to bez maksas apmainīt tuvākajā VIRŠI vai VIADA degvielas uzpildes stacijā. Vairāk informācijas, kā samainīt ierīci, meklē šeit

Ja Tev ir IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3 DUO, IQOS 3, IQOS 3 MULTI vai jebkura ierobežotā daudzumā pieejamā IQOS ierīce, sazinieties ar IQOS Klientu apkalpošanas centru, un jauno ierīci pēc iespējas īsākā laikā Tev piegādās kurjers vai arī dodies uz kādu no IQOS veikaliem to darba laikā.

Ja nolem izmēģināt IQOS, Tev tā mums jāatgriež 14 dienu laikā.

Ja nepieciešams, mēs attālināti paskaidrosim, kā ierīce lietojama.

Ja pēc izmēģinājuma nolemsi IQOS ierīci iegādāties, varēsi izvēlēties jaunās ierīces modeli un tā krāsu. 

Vairāk par izmēģinājumu lasi šeit.

 

Parūpējies, lai veikala apmeklējums būtu drošs 

Mēs laipni aicinām visus IQOS klientus parūpēties par mūsu visu drošību, ievērojot pāris drošības pasākumus veikala apmeklējuma laikā.

 

Visa jaunākā informācija vienmēr ir atrodama šeit, jaunumu sadaļā. Esi laipni aicināts to apmeklēt regulāri.

IQOS Klientu apkalpošanas centrs turpinās apkalpot kā ierasts. Sazinies ar to sev visērtākajā veidā:

  • noklikšķinot uz LiveChat ikonas šīs vietnes labajā stūrī;

  • nosūtot mums personisku ziņojumu mūsu Facebook lapā IQOS Latvija vai pa e-pastu info@iqos.lv;

  • zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

IQOS Klientu apkalpošanas centra darba laiks:

I-V 8:00-22:00,

VI-VII: 9:00-20:00.

Ja Tev ir kādi komentāri vai ieteikumi, mēs ar prieku tos uzklausīsim. Sūti mums e-pastu info@iqos.lv vai zvani pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

Vairāk, ko atklāt ar myIQOS.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties. Priekšrocības, kas nodrošina Tavas vajadzības.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties.

Uzzini, kā gūt vislabāko IQOS pieredzi, izmantojot mūsu atbalsta lapas.

IQOS Klubs.

Izmanto visas IQOS Kluba priekšrocības, reģistrējot ierīci!

Priekšrocības Tev.

Uzzini par īpašajiem piedāvājumiem, IQOS draudzīgām vietām un daudz ko citu!