Kur un kā var apmainīt bojātu IQOS ierīci?

Saviem klientiem mēs pievēršam īpašu uzmanību. Tava drošība un veiksmīga IQOS lietošana šajā laikā ir mūsu lielākā prioritāte.

Mēs turpinām darīt visu, lai nestrādājošo IQOS ierīci pēc iespējas īsākā laikā bez maksas apmainītu pret jaunu atbilstoši garantijai vai IQOS apdrošināšanai. Šajās dienās tas var aizņemt ilgāku laiku, nekā plānots, tāpēc lūdzam pacietību un izpratni.

Kā apmainīt nestrādājošu IQOS ierīci?

Vispirms informē par bojāto ierīci IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņa numuru 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00). Atkarībā no ierīces modeļa un iespējām šajā laikā iziet no mājas, IQOS konsultants piedāvās Tev izvēlēties kādu no tālāk aprakstītajām iespējām.

  • Ja Tev ir IQOS 2.4 vai IQOS 2.4 Plus ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru un varēsi to bez maksas apmainīt tuvākajā VIADA degvielas uzpildes stacijā.
  • Ja Tev ir IQOS 3 DUO ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru un varēsi to bez maksas apmainīt kādā no atsevišķām VIADA degvielas uzpildes stacijām:

Jelgava, Rūpniecības 20 D

Ventspils, Inžinieru 2

Ogre, Rīgas 116

Liepāja, Ganību 180

Valmiera, Kauguru pagasts, Brīvnieki

Cēsis, Valmieras 12

Tukums, Zemgales 25

Sigulda, Loreni

Daugavpils, 18.Novembra 119/121

Jūrmala, Kauguri, Brikšķu 2

Kuldīga, Graudu 9

Bauska, Codes pagasts, Dīči 1

Rēzekne, Atbrīvošanas aleja 174

Rīga, Anniņmuižas bulvāris 75

Rīga, Emmas 45

Rīga, Krasta 50

Rīga, Apūzes 47

  • Ja Tev ir IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3 DUO, IQOS 3, IQOS 3 MULTI vai jebkura ierobežotā daudzumā pieejamā IQOS ierīce, sazinieties ar IQOS Klientu apkalpošanas centru, un jauno ierīci pēc iespējas īsākā laikā Tev piegādās kurjers vai arī dodies uz kādu no IQOS veikaliem to darba laikā.

Piegāde ir bez maksas. Jauno ierīci nodosim Tev un veco ierīci paņemsim no Tevis, ievērojot pastiprinātus drošības pasākumus.

Kādi ir nestrādājoša IQOS maiņas nosacījumi?

Ja IQOS ierīce ir bojāta Tavas vainas dēļ (salūzusi, kļuvusi mitra u.tml.), bez maksas vari to apmainīt, ja:

  • esi reģistrējies programmā IQOS CARE PLUS un Tavai ierīcei ir spēkā 1 gada IQOS apdrošināšana. IQOS CARE PLUS noteikumus un nosacījumus vari izlasīt šeit.

Ja bojājums ir radies ražošanas defekta dēļ, bojāto IQOS var apmainīt pret jaunu bez maksas, ja:

  • esi reģistrējis savu IQOS ierīci personiskajā kontā iqos.com un Tavai ierīcei ir spēkā brīvprātīgā IQOS garantija. Brīvprātīgā IQOS garantija – ražotāja izsniegta garantija visiem IQOS īpašniekiem papildus 2 gadu juridiskajai garantijai, kas darbojas Eiropas Savienībā. Brīvprātīgā garantija ir spēkā vienu gadu no ierīces iegādes dienas;
  • IQOS ierīce Tev ir mazāk nekā divus gadus un tam ir spēkā Eiropas Savienības 2 gadu juridiskā garantija.

 

Ja neesi drošs, kādi maiņas nosacījumi var tikt izmantoti Tavai ierīcei, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņu numuru 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00).

Kā apmainīt IQOS VIADA degvielas uzpildes stacijās?

Lai nomainītu bojātu ierīci “Viada” pilna servisa degvielas uzpildes stacijās, Tev ir jāveic dažas vienkāršas darbības:

  • informē IQOS Klientu apkalpošanas centru par ierīces defektu, zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00);;
  • norādi IQOS identifikācijas numuru, kas ir pieejams uz turētāja vai portatīvā lādētāja;
  • informē, ka ierīci vēlies saņemt “Viada” degvielas uzpildes stacijā;
  • norādi e-pastu vai SMS ar QR kodu jebkurā izvēlētā tīkla degvielas uzpildes stacijā, nodod veco ierīci un saņem jauno;
  • IQOS 3 DUO ierīci var samainīt noteiktās VIADA degvielas uzpildes stacijās.

Pēc IQOS ierīces vai tās detaļu nomaiņas jaunā ierīce kļūst par Tavu īpašumu. Nomainītā ierīce kļūst par uzņēmuma, kas veica nomaiņu, īpašumu.

Derīgi zināt

Iegādājoties IQOS, vienmēr ieteicams izmantot bezmaksas IQOS apdrošināšanu ar IQOS CARE PLUS programmu.

Lasi arī par starptautisko IQOS palīdzību ārzemēs, kas kopā ar pārējiem bezmaksas IQOS CARE apkalpošanas pakalpojumiem tiek sniegta reģistrētiem IQOS īpašniekiem.

Dažus IQOS traucējumus var atrisināt arī saviem spēkiem. Aicinām apmeklēt IQOS Palīdzības sadaļu.

Sīkāku informāciju par IQOS garantijas un servisa noteikumiem skati uz IQOS ierīces iepakojuma vai zvani IQOS Klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni 800 200 90).

 

2020. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.