Vai tiešām vēlaties rīkoties?
Tagad IQOS 2.4 Plus pieejams visās Virši degvielas uzpildes stacijās, un, kā iepriekš, arī DUS VIADA. Gadījumā, ja Tava IQOS 2.4 Plus ierīce nedarbojas, tagad to vari samainīt vai iegādāties tajā pašā dienā jebkurā Virši vai VIADA degvielas uzpildes stacijā. Pērc ŠEIT.
Saviem klientiem mēs pievēršam īpašu uzmanību. Tava drošība un veiksmīga IQOS lietošana šajā laikā ir mūsu lielākā prioritāte.
Mēs turpinām darīt visu, lai nestrādājošo IQOS ierīci pēc iespējas īsākā laikā bez maksas apmainītu pret jaunu atbilstoši garantijai vai nejaušu bojājumu novēršanai ar IQOS. Šajās dienās tas var aizņemt ilgāku laiku, nekā plānots, tāpēc lūdzam pacietību un izpratni.
IQOS ierīču apmaiņu VIRŠI un VIADA degvielas uzpildes stacijās joprojām iespējams veikt arī brīvdienās.
Vispirms informē par bojāto ierīci IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņa numuru 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00). Atkarībā no ierīces modeļa un iespējām šajā laikā iziet no mājas, IQOS konsultants piedāvās Tev izvēlēties kādu no tālāk aprakstītajām iespējām.
Ja Tev ir IQOS 2.4 vai IQOS 2.4 Plus ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru un varēsi to bez maksas apmainīt tuvākajā VIRŠI vai VIADA degvielas uzpildes stacijā.
Jelgava, Rūpniecības 20 D
Ventspils, Inžinieru 2
Ogre, Rīgas 116
Liepāja, Ganību 180
Valmiera, Kauguru pagasts, Brīvnieki
Cēsis, Valmieras 12
Tukums, Zemgales 25
Sigulda, Loreni
Daugavpils, 18.Novembra 119/121
Jūrmala, Kauguri, Brikšķu 2
Kuldīga, Graudu 9
Bauska, Codes pagasts, Dīči 1
Rēzekne, Atbrīvošanas aleja 174
Rīga, Anniņmuižas bulvāris 75
Rīga, Emmas 45
Rīga, Krasta 50
Rīga, Apūzes 47
Piegāde ir bez maksas. Jauno ierīci nodosim Tev un veco ierīci paņemsim no Tevis, ievērojot pastiprinātus drošības pasākumus.
Ja IQOS ierīce ir bojāta Tavas vainas dēļ (salūzusi, kļuvusi mitra u.tml.), bez maksas vari to apmainīt, ja:
esi reģistrējies programmā IQOS CARE PLUS un Tavai ierīcei ir spēkā 1 gada nejaušu bojājumu novēršana ar IQOS. IQOS CARE PLUS noteikumus un nosacījumus vari izlasīt šeit.
Ja bojājums ir radies ražošanas defekta dēļ, bojāto IQOS var apmainīt pret jaunu bez maksas, ja:
Ja neesi drošs, kādi maiņas nosacījumi var tikt izmantoti Tavai ierīcei, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņu numuru 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00).
Lai nomainītu bojātu ierīci "Virši" vai “Viada” pilna servisa degvielas uzpildes stacijās, Tev ir jāveic dažas vienkāršas darbības:
informē IQOS Klientu apkalpošanas centru par ierīces defektu, zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00);;
Pēc IQOS ierīces vai tās detaļu nomaiņas jaunā ierīce kļūst par Tavu īpašumu. Nomainītā ierīce kļūst par uzņēmuma, kas veica nomaiņu, īpašumu.
Iegādājoties IQOS, vienmēr ieteicams izmantot nejaušu bojājumu novēršanu ar IQOS, IQOS CARE PLUS programmā.
Lasi arī par starptautisko IQOS palīdzību ārzemēs, kas kopā ar pārējiem bezmaksas IQOS CARE apkalpošanas pakalpojumiem tiek sniegta reģistrētiem IQOS īpašniekiem.
Dažus IQOS traucējumus var atrisināt arī saviem spēkiem. Aicinām apmeklēt IQOS Palīdzības sadaļu.
Sīkāku informāciju par IQOS garantijas un servisa noteikumiem skati uz IQOS ierīces iepakojuma vai zvani IQOS Klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni 800 200 90).
Ņemot vērā klientu atsauksmes, veicām izmaiņas karsējamās tabakas produktu ražošanas procesā.
Lasīt vairākUzzini, kā atdot savu veco IQOS ierīci un saņemt atlaidi IQOS 3 DUO jebkurā IQOS veikalā vai e-veikalā.
Lasīt vairākIQOS ierīces un to aksesuāri joprojām ir pieejami! Atrodi veikalus, pop-up veikalus un to darba laikus.
Lasīt vairākŅemot vērā klientu atsauksmes, veicām izmaiņas karsējamās tabakas produktu ražošanas procesā.
Lasīt vairākUzzini, kā atdot savu veco IQOS ierīci un saņemt atlaidi IQOS 3 DUO jebkurā IQOS veikalā vai e-veikalā.
Lasīt vairākIQOS ierīces un to aksesuāri joprojām ir pieejami! Atrodi veikalus, pop-up veikalus un to darba laikus.
Lasīt vairākVai tiešām vēlaties rīkoties?