Kur un kā var apmainīt bojātu IQOS ierīci?

Tagad IQOS ierīces pieejamas apmaiņai arī noteiktos NARVESEN veikalos, kā iepriekš, arī DUS VIADA un VIRŠI.

Mēs turpinām darīt visu, lai nestrādājošo IQOS ierīci pēc iespējas īsākā laikā bez maksas apmainītu pret jaunu atbilstoši garantijai vai nejaušu bojājumu novēršanai ar IQOS. 

Kā apmainīt nestrādājošu IQOS ierīci?

Vispirms informē par bojāto ierīci IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņa numuru 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00). Atkarībā no ierīces modeļa, IQOS konsultants piedāvās Tev izvēlēties kādu no tālāk aprakstītajām iespējām.

  • Ja Tev ir IQOS 2.4, IQOS 2.4 Plus, IQOS 3 DUO vai IQOS ORIGINALS DUO ierīce, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru un varēsi to bez maksas apmainīt noteiktos NARVESEN veikalos, un tuvākajā VIRŠI vai VIADA degvielas uzpildes stacijā.

  • Ja Tev ir jebkura ierobežotā daudzumā pieejamā IQOS ierīce ("Limited edition"), sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru, un jauno ierīci pēc iespējas īsākā laikā Tev piegādās kurjers vai arī dodies uz kādu no IQOS veikaliem to darba laikā.

Piegāde ir bez maksas. Jauno ierīci nodosim Tev un veco ierīci paņemsim no Tevis, ievērojot pastiprinātus drošības pasākumus.

Kādi ir nestrādājoša IQOS maiņas nosacījumi?

Ja IQOS ierīce ir bojāta Tavas vainas dēļ (salūzusi, kļuvusi mitra u.tml.), bez maksas vari to apmainīt, ja:

  • esi reģistrējies programmā IQOS CARE PLUS un Tavai ierīcei ir spēkā 1 gada nejaušu bojājumu novēršana ar IQOS. IQOS CARE PLUS noteikumus un nosacījumus vari izlasīt šeit.

Ja bojājums ir radies ražošanas defekta dēļ, bojāto IQOS var apmainīt pret jaunu bez maksas, ja:

  • esi reģistrējis savu IQOS ierīci personiskajā kontā iqos.com un Tavai ierīcei ir spēkā brīvprātīgā IQOS garantija. Brīvprātīgā IQOS garantija – ražotāja izsniegta garantija visiem IQOS īpašniekiem papildus 2 gadu juridiskajai garantijai, kas darbojas Eiropas Savienībā. Brīvprātīgā garantija ir spēkā vienu gadu no ierīces iegādes dienas;
  • IQOS ierīce Tev ir mazāk nekā divus gadus un tam ir spēkā Eiropas Savienības 2 gadu juridiskā garantija.

Ja neesi drošs, kādi maiņas nosacījumi var tikt izmantoti Tavai ierīcei, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruņu numuru 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00).

Kā apmainīt IQOS NARVESEN, VIRŠI vai VIADA tirdzniecības vietās?

Lai nomainītu bojātu ierīci  Narvesen, Virši vai Viada, Tev ir jāveic dažas vienkāršas darbības:

  • informē IQOS Klientu apkalpošanas centru par ierīces defektu, zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90 (P.-Pk.8:00–22:00, S.-Sv: 9:00- 20:00);;

  • norādi IQOS identifikācijas numuru, kas ir pieejams uz turētāja vai portatīvā lādētāja;
  • informē, ka ierīci vēlies saņemt - Narvesen, Virši vai Viada;
  • norādi e-pastu vai SMS ar QR kodu tirdzniecības vietā, nodod veco ierīci un saņem jauno.

Pēc IQOS ierīces vai tās detaļu nomaiņas jaunā ierīce kļūst par Tavu īpašumu. Nomainītā ierīce kļūst par uzņēmuma, kas veica nomaiņu, īpašumu.

Derīgi zināt

Iegādājoties IQOS, vienmēr ieteicams izmantot nejaušu bojājumu novēršanu ar IQOS, IQOS CARE PLUS programmā.

Lasi arī par starptautisko IQOS palīdzību ārzemēs, kas kopā ar pārējiem bezmaksas IQOS CARE apkalpošanas pakalpojumiem tiek sniegta reģistrētiem IQOS īpašniekiem.

Dažus IQOS traucējumus var atrisināt arī saviem spēkiem. Aicinām apmeklēt IQOS Palīdzības sadaļu.

Sīkāku informāciju par IQOS garantijas un servisa noteikumiem skati uz IQOS ierīces iepakojuma vai zvani IQOS Klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni 800 200 90).