Kur un kā var apmainīt bojātu IQOS ierīci?

Kur un kā var apmainīt bojātu IQOS ierīci?

Ja Tava IQOS ierīce ir bojāta vai nedarbojas, tagad Tev ir iespēja to apmainīt izmantojot Ātrās maiņas pakalpojumu. Lai ierīci apmainītu, zvani uz Klientu apkalpošanas centru (bezmaksas tālrunis – 80020090) un izvēlies ērtāko maiņas vietu - pilna servisa degvielas uzpildes staciju “Viada” vai IQOS veikalu.

Kur nomainīt bojātu IQOS ierīci?

Vari apmainīt bojātu IQOS ierīci pret jaunu degvielas uzpildes stacijā.

  • “Viada”. Turpmāk bojātas IQOS 2.4 Plus ierīces vari apmainīt jebkurā “Viada” pilna servisa degvielas uzpildes stacijā visā Latvijā.
  • IQOS veikalā Visus IQOS modeļus – IQOS 3, IQOS 3 MULTI, IQOS 2.4 Plus – vari apmainīt tikai IQOS veikalos.

Bojātas IQOS 2.4Plus ierīces tiek apmainītas pret IQOS 2.4 Plus ierīcēm. Ja Tev ir limited edition IQOS modelis, lūdzu, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru par nomaiņu (bezmaksas tālrunis 800 200 90).

Kādi ir nosacījumi  bojātas IQOS ierīces nomaiņai?

Vari nomainīt bojātu IQOS ierīci pret jaunu, ja:

  • esi reģistrējies programmā IQOS CARE PLUS un uz Tavu ierīci attiecas bezmaksas IQOS apdrošināšana. IQOS CARE PLUS noteikumus un nosacījumus vari izlasīt šeit;
  • uz Tavu ierīci attiecas brīvprātīgā IQOS garantija (vai arī ražotāja garantija). Brīvprātīgā IQOS garantija ir ražotāja izsniegta garantija visiem IQOS īpašniekiem papildus divu gadu juridiskajai garantijai, kas darbojas Eiropas Savienībā. Brīvprātīgā garantija ir derīga vienu gadu no IQOS iegādes datuma;
  • IQOS ierīce pieder Tev mazāk nekā divus gadus un uz to attiecas Eiropas Savienības divu gadu juridiskā garantija.

Ja neesi drošs, kādi ierīces nomaiņas noteikumi un nosacījumi ir piemērojami Tavai ierīcei, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

Kā nomainīt IQOS “Viada” degvielas uzpildes stacijās?

Lai nomainītu bojātu ierīci “Viada” pilna servisa degvielas uzpildes stacijās, Tev ir jāveic dažas vienkāršas darbības:

  • informē IQOS Klientu apkalpošanas centru par ierīces defektu, zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90;
  • norādi IQOS identifikācijas numuru, kas ir pieejams uz turētāja vai portatīvā lādētāja;
  • informē, ka ierīci vēlies saņemt “Viada” degvielas uzpildes stacijā;
  • norādi e-pastu vai SMS ar QR kodu jebkurā izvēlētā tīkla degvielas uzpildes stacijā, nodod veco ierīci un saņem jauno.

Pēc IQOS ierīces vai tās detaļu nomaiņas jaunā ierīce kļūst par Tavu īpašumu. Nomainītā ierīce kļūst par uzņēmuma, kas veica nomaiņu, īpašumu.

Sīkāku informāciju par IQOS garantijas un servisa noteikumiem skati uz IQOS ierīces iepakojuma vai zvani IQOS Klientu apkalpošanas centram pa bezmaksas tālruni 800 200 90).

Izlasi arī par IQOS Starptautisko atbalstu, kas līdzīgi kā citi IQOS Care programmas pakalpojumi ir pieejams IQOS īpašniekiem
Uzzini par IQOS apdrošināšanu, kas pieejama IQOS CARE PLUS programmā.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.