Vai tiešām vēlaties rīkoties?
Ja rodas jautājumi vai esi saskāries ar problēmām, lietojot IQOS tabakas karsēšanas ierīci, aicinām iepazīties ar bezmaksas pakalpojumiem – IQOS CARE. Lai tos izmantotu, jāizveido iqos.com konts un jāreģistrē IQOS ierīce savā kontā, sadaļā „Manas ierīces“.
Kad būsi reģistrējis savu IQOS ierīci, aktivizēsi arī brīvprātīgo IQOS garantiju, kas dod iespēju IQOS ierīci, kas nedarbojas ražotāja vainas dēļ, apmainīt pret jaunu, izmantojot ātrās maiņas pakalpojumu.
Bezmaksas IQOS pakalpojumi, ko var izmantot reģistrētu ierīču īpašnieki:
Ja vēlies izmantot bezmaksas apkalpošanas pakalpojumus, bet vēl neesi reģistrējis savu IQOS, uzzini, kā to izdarīt, šeit.
Kas ir brīvprātīgā IQOS garantija?
Brīvprātīgā IQOS garantija – garantija, ko visiem IQOS īpašniekiem nodrošina pats ražotājs un kas darbojas blakus Eiropas Savienībā spēkā esošajai 2 gadu juridiskajai garantijai. Brīvprātīgā garantija ir spēkā vienu gadu no ierīces iegādes dienas.
Uzzini, kā atdot savu veco IQOS ierīci un saņemt atlaidi IQOS 3 DUO jebkurā IQOS veikalā vai e-veikalā.
Lasīt vairākIQOS ierīces un to aksesuāri joprojām ir pieejami! Atrodi veikalus, pop-up veikalus un to darba laikus.
Lasīt vairākŠī gada 24. novembrī Saeima negaidīti un radikāli palielināja karsējamās tabakas akcīzes nodokļa likmi
Lasīt vairākUzzini, kā atdot savu veco IQOS ierīci un saņemt atlaidi IQOS 3 DUO jebkurā IQOS veikalā vai e-veikalā.
Lasīt vairākIQOS ierīces un to aksesuāri joprojām ir pieejami! Atrodi veikalus, pop-up veikalus un to darba laikus.
Lasīt vairākŠī gada 24. novembrī Saeima negaidīti un radikāli palielināja karsējamās tabakas akcīzes nodokļa likmi
Lasīt vairākVai tiešām vēlaties rīkoties?