IQOS CARE bezmaksas pakalpojumi. Kā tos izmantot?

Ja rodas jautājumi vai esi saskāries ar problēmām, lietojot IQOS tabakas karsēšanas ierīci, aicinām iepazīties ar bezmaksas pakalpojumiem – IQOS CARE. Lai tos izmantotu, jāizveido iqos.com konts un jāreģistrē IQOS ierīce savā kontā, sadaļā „Manas ierīces“.

Kad būsi reģistrējis savu IQOS ierīci, aktivizēsi arī brīvprātīgo IQOS garantiju, kas dod iespēju IQOS ierīci, kas nedarbojas ražotāja vainas dēļ, apmainīt pret jaunu, izmantojot ātrās maiņas pakalpojumu.



Bezmaksas IQOS pakalpojumi, ko var izmantot reģistrētu ierīču īpašnieki:
 

  • Nejaušu bojājumu novēršana;
  • Ātrā nomaiņa;
  • Starptautiskā palīdzība;
  • Ar IQOS saistīto problēmu novēršana;
  • IQOS garantija;
  • IQOS kopšana;
  • IQOS konsultants.

Ja vēlies izmantot bezmaksas apkalpošanas pakalpojumus, bet vēl neesi reģistrējis savu IQOS, uzzini, kā to izdarīt, šeit.

Kas ir brīvprātīgā IQOS garantija?

Brīvprātīgā IQOS garantija – garantija, ko visiem IQOS īpašniekiem nodrošina pats ražotājs un kas darbojas blakus Eiropas Savienībā spēkā esošajai 2 gadu juridiskajai garantijai. Brīvprātīgā garantija ir spēkā vienu gadu no ierīces iegādes dienas.

 

Vairāk, ko atklāt ar myIQOS.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties. Priekšrocības, kas nodrošina Tavas vajadzības.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties.

Uzzini, kā gūt vislabāko IQOS pieredzi, izmantojot mūsu atbalsta lapas.

IQOS Klubs.

Izmanto visas IQOS Kluba priekšrocības, reģistrējot ierīci!

Priekšrocības Tev.

Uzzini par īpašajiem piedāvājumiem, IQOS draudzīgām vietām un daudz ko citu!