Zinātne
Atpakaļ

Karsējamās tabakas produkti: kā mēs pielāgojām to ražošanu?

Publicēts:

Mēs rūpējamies par katru IQOS lietotāju un katru tabakas karsēšanas pieredzes kvalitāti. Tāpēc, ņemot vērā klientu atsauksmes, pastāvīgi pilnveidojam savus karsējamās tabakas produktus, lai padarītu to ievietošanu IQOS turētājā vieglāku un karsēšanas pieredzi vienmērīgu.

Kas ir mainījies mūsu karsējamās tabakas izstrādājumos?

Pielāgojām tabakas locīšanas veidu karsējamās tabakas vienībās, nodrošinot ērtāku to ievietošanu IQOS turētājā un vienmērīgākus tabakas karsēšanas ciklus. Jaunais tabakas slāņu izvietojums nodrošina vairāk vietas karsēšanas asmenim un nodrošina labāku gaisa plūsmu karsēšanas cikla laikā.

Vairs nav nepieciešams rullēt karsējamās tabakas vienību pirms tās ievietošanas turētājā, tas var tikai sabojāt tabakas vienības slāņus.

Jaunās karsējamās tabakas vienības pakāpeniski aizstās vecās mazumtirdzniecības vietās š.g. sākumā.

Vai karsējamās tabakas izstrādājumos ir kādas citas izmaiņas?

Citi karsējamās tabakas izstrādājumu elementi vai sastāvs nav mainīti.

  • Karsējamās tabakas kvalitāte un sastāvs paliek nemainīgi.

  • Nemainās karsējamās tabakas izstrādājumu veidi. 

  • Nemainās IQOS karsēšanas cikla ilgums.

 

Ar IQOS lietoto karsējamās tabakas vienību sastāvs

Karsējamās tabakas vienības ir īpašas - tās ražotas no īstas tabakas, kas netiek dedzināta, bet tiek karsēta. Arī filtrs ir īpašs, un daļa no tā izgatavota no kukurūzas izcelsmes materiāla. Vairāk par karsējamās tabakas vienību sastāvu šajā rakstā.

Atceries, ka arī filtra krāsas maiņa karsēšanas laikā ir pilnīgi dabisks process. Vairāk par to šeit.

Mūsu konsultantiem ir atbildes uz Taviem jautājumiem par karsējamās tabakas izstrādājumiem

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par IQOS tabakas karsēšanas tehnoloģiju un ar to saistītajiem produktiem jebkurā laikā atrodamas šeit.

Mūsu konsultanti jebkurā IQOS veikalā visā Latvijā atbildēs uz visiem Taviem jautājumiem. Šeit atradīsi informāciju par veikalu adresēm un darba laikiem.

IQOS Klientu apkalpošanas centra speciālisti ir gatavi atbildēt uz jautājumiem attālināti katru dienu: I–V 8.00-22.00, VI–VII 9.00–20.00.

Sazinies ar mums:

• Noklikšķinot uz LiveChat ikonas apakšējā labajā stūrī.

• Zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90.

• Nosūtot privātu ziņu Facebook, IQOS Latvija lapā vai e-pastu: info@iqos.lv.

Populārākie raksti

Iegāde

Jauns IQOS sadarbības partneris – “Maxima X”

IQOS ir kļuvis pieejamāks visā Latvijā, uzzini par jaunākajiem IQOS sadarbības partneriem.

Lasīt vairāk
Iegāde

Svarīga informācija IQOS klientiem

Mēs esam apņēmušies darīt vairāk.

Lasīt vairāk
Iegāde

Apmaiņas programma: nomaini savu esošo ierīci uz IQOS 3 DUO!

Jaunā Apmaiņas programma piedāvā iespēju iemainīt jebkuru IQOS ierīci pret atlaidi IQOS 3 DUO.

Lasīt vairāk
Zinātne

IQOS un darva: kāpēc, karsējot tabaku, nav darvas?

Runājot par dažādiem tabakas izstrādājumiem, bieži tiek apspriesta darva.

Lasīt vairāk
Iegāde

Jauns IQOS sadarbības partneris – “Maxima X”

IQOS ir kļuvis pieejamāks visā Latvijā, uzzini par jaunākajiem IQOS sadarbības partneriem.

Lasīt vairāk
Iegāde

Svarīga informācija IQOS klientiem

Mēs esam apņēmušies darīt vairāk.

Lasīt vairāk
Iegāde

Apmaiņas programma: nomaini savu esošo ierīci uz IQOS 3 DUO!

Jaunā Apmaiņas programma piedāvā iespēju iemainīt jebkuru IQOS ierīci pret atlaidi IQOS 3 DUO.

Lasīt vairāk
Zinātne

IQOS un darva: kāpēc, karsējot tabaku, nav darvas?

Runājot par dažādiem tabakas izstrādājumiem, bieži tiek apspriesta darva.

Lasīt vairāk