Kopšana
Atpakaļ

Jauns saziņas veids ar IQOS klientu apkalpošanas centru

Publicēts:

Atbildes uz jautājumiem tagad var saņemt ātrāk un ērtāk, izmantojot tērzēšanas iespēju iqos.com!

Ir radušies jautājumi par IQOS vai nepieciešami precizējumi? Tagad atbildes uz tiem var saņemt, sākot tiešsaistes sarunu ar IQOS konsultantu. Lai sāktu sarunu, klikšķiniet uz “LiveChat” ikonas www.iqos.com lapas labajā stūrī. Atbildes uz jautājumiem tiks sniegtas IQOS klientu apkalpošanas centra darba laikā: IV 9.00–21.00. Ja ir radušies jautājumi ārpus klientu apkalpošanas centra darba laika, raksti uz contact.lv@iqos.com.

Populārākie raksti

Iegāde

Jauns IQOS sadarbības partneris – “Maxima X”

IQOS ir kļuvis pieejamāks visā Latvijā, uzzini par jaunākajiem IQOS sadarbības partneriem.

Lasīt vairāk
Iegāde

Svarīga informācija IQOS klientiem

Mēs esam apņēmušies darīt vairāk.

Lasīt vairāk
Iegāde

Apmaiņas programma: nomaini savu esošo ierīci uz IQOS 3 DUO!

Jaunā Apmaiņas programma piedāvā iespēju iemainīt jebkuru IQOS ierīci pret atlaidi IQOS 3 DUO.

Lasīt vairāk
Zinātne

IQOS un darva: kāpēc, karsējot tabaku, nav darvas?

Runājot par dažādiem tabakas izstrādājumiem, bieži tiek apspriesta darva.

Lasīt vairāk
Iegāde

Jauns IQOS sadarbības partneris – “Maxima X”

IQOS ir kļuvis pieejamāks visā Latvijā, uzzini par jaunākajiem IQOS sadarbības partneriem.

Lasīt vairāk
Iegāde

Svarīga informācija IQOS klientiem

Mēs esam apņēmušies darīt vairāk.

Lasīt vairāk
Iegāde

Apmaiņas programma: nomaini savu esošo ierīci uz IQOS 3 DUO!

Jaunā Apmaiņas programma piedāvā iespēju iemainīt jebkuru IQOS ierīci pret atlaidi IQOS 3 DUO.

Lasīt vairāk
Zinātne

IQOS un darva: kāpēc, karsējot tabaku, nav darvas?

Runājot par dažādiem tabakas izstrādājumiem, bieži tiek apspriesta darva.

Lasīt vairāk