Jauns saziņas veids ar IQOS klientu apkalpošanas centru

Jauns saziņas veids ar IQOS klientu apkalpošanas centru

Atbildes uz jautājumiem tagad var saņemt ātrāk un ērtāk, izmantojot tērzēšanas iespēju iqos.com!

Ir radušies jautājumi par IQOS vai nepieciešami precizējumi? Tagad atbildes uz tiem var saņemt, sākot tiešsaistes sarunu ar IQOS konsultantu. Lai sāktu sarunu, klikšķiniet uz “LiveChat” ikonas www.iqos.com lapas labajā stūrī. Atbildes uz jautājumiem tiks sniegtas IQOS klientu apkalpošanas centra darba laikā: IV 9.00–21.00. Ja ir radušies jautājumi ārpus klientu apkalpošanas centra darba laika, raksti uz contact.lv@iqos.com.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.