Jauns saziņas veids ar IQOS klientu apkalpošanas centru

Atbildes uz jautājumiem tagad var saņemt ātrāk un ērtāk, izmantojot tērzēšanas iespēju iqos.com!

Ir radušies jautājumi par IQOS vai nepieciešami precizējumi? Tagad atbildes uz tiem var saņemt, sākot tiešsaistes sarunu ar IQOS konsultantu. Lai sāktu sarunu, klikšķiniet uz “LiveChat” ikonas www.iqos.com lapas labajā stūrī. Atbildes uz jautājumiem tiks sniegtas IQOS klientu apkalpošanas centra darba laikā: IV 9.00–21.00. Ja ir radušies jautājumi ārpus klientu apkalpošanas centra darba laika, raksti uz contact.lv@iqos.com.

Vairāk, ko atklāt ar myIQOS.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties. Priekšrocības, kas nodrošina Tavas vajadzības.

Atbalsts, uz kuru vari paļauties.

Uzzini, kā gūt vislabāko IQOS pieredzi, izmantojot mūsu atbalsta lapas.

IQOS Klubs.

Izmanto visas IQOS Kluba priekšrocības, reģistrējot ierīci!

Priekšrocības Tev.

Uzzini par īpašajiem piedāvājumiem, IQOS draudzīgām vietām un daudz ko citu!