Mājaslapas www.iqos.com īpašnieks ir SIA “Philip Morris Latvia” (reģistrācijas numurs 40003482799, juridiskā adrese - Kr. Valdemāra iela 62, Rīga, Latvija; turpmāk Philip Morris vai Philip Morris Latvia). Šīs vietnes lietošanas noteikumi ir norādīti atsevišķi (Sadaļa - Lietošanas noteikumi).
Pasūtījumu piegādi uzņēmums Philip Morris ir uzticējis SIA “SALVO MD” (reģistrācijas numurs 40103266322, juridiskā adrese - Rīga, Baznīcas iela 33 - 2, LV-1010; turpmāk tekstā – SALVO MD). Izņemot preces piegādi, SALVO MD var būt preču īpašnieks un faktiskais pārdevējs un/vai maksājumu saņēmējs, kurš atbild par pasūtījuma komplektāciju, pasūtījuma iepakošanu un attiecīgo rēķinu izrakstīšanu.
Ja tiek izmantoti vietniekvārdi “mēs”, “mūs” un “mūsu”, tie apzīmē SIA Philip Morris Latvia un (vai), ja konteksts to prasa, Salvo MD.
Vietne www.iqos.com (turpmāk - vietne vai
iqos.com) un vietnē piedāvātās preces iegādei (turpmāk - preces) ir paredzētas tikai lietotājiem, kas ir sasnieguši 18 gadu vecumu un dzīvo Latvijas Republikā. Izmantot vietni pilnvērtīgi un veikt piedāvātos pirkumus var tikai vietnē reģistrētās personas (turpmāk - lietotāji).
- Mūsu ierīces iespējams iegādāties tiešsaistē www.iqos.com, oficiālajos IQOS veikalos, kā arī mūsu partneru veikalos, kas norādīti šeit: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast
- Vietnē iqos.com pārdotās preces, ieskaitot, bez ierobežojumiem, IQOS ierīces (un/vai tās saturošas sastāvdaļas), lil SOLID 2.0, citas ierīces, uzlādes iekārtas, tīrīšanas rīkus, piederumus un citas piedāvātās, var iegādāties tikai Lietotājs, kas sasniedzis 18 gadu vecumu, kas ir reģistrēts mājaslapā un, kurš dzīvo Latvijas Republikā. Pasūtot preces, lietotājam jānodrošina to, ka preci neizmantos personas, kas nav sasniegušas 18 gadu vecumu. Philip Morris patur tiesības mainīt preču piedāvājumu un jebkurā laikā izņemt atsevišķas preces no pārdošanas. Reģistrējoties un izmantojot iqos.com vietni, katram lietotājam jāapstiprina, ka viņš/a ir sasniedzis/gusi 18 gadu vecumu.
- Izņemot tos gadījumus, kad iqos.lv vietnē ir norādīta cita informācija, katrs Lietotājs var ik mēnesi veikt pasūtījumu par summu, kas ir ne lielāka par 1000 EUR. Philip Morris var jebkurā brīdī uzstādīt vai mainīt minimālo vai maksimālo iegādāto preču apjomu.
- Philip Morris cenšas nodrošināt optimālu iqos.com vietnē piedāvāto preču pieejamību. Gadījumā, ja tiek saņemts pasūtījums precei, kas nav pārdošanā vai noliktavā, lietotājam tiks nosūtīta īsziņa no Philip Morris (vai Salvo MD), lai informētu par iekavēto pasūtījuma izpildi vai par pasūtījuma, vai tā daļas atcelšanu. Kavēšanās gadījumā Lietotājs var atcelt savu pasūtījumu.
- Preces, kas tiek pārdotas iqos.com vietnē, ir paredzētas tikai personīgai lietošanai. Jebkuru iqos.com vietnē iegādāto preču tālākpārdošana ir stingri aizliegta.
- Visas cenas iqos.com ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
- Piegādes laikā Lietotājs var norēķināties ar kredītkarti vai debetkarti (Visa, MasterCard). Lai nodrošinātu datu drošību Philip Morris izmanto SSL kodēšanu (angl. Secure Socket Layer), kā arī citas sertificētas tehnoloģijas un kodēšanas sistēmas.
Preču piegāde
- Preces piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Philip Morris patur tiesības ierobežot preču piegādi uz noteiktām ģeogrāfiskajām teritorijām. Saskaņā ar vispārējo kārtību pasūtījumi tiek piegādāti uz adresi, kas norādīta pasūtījuma apstiprinājumā. Ja preces nav iespējams piegādāt, Lietotājs par to tiek informēts. Ja kurjers nevar veikt piegādi un sazināties (pa tālruni, īsziņu) ar Lietotāju, sūtījums tiek atgādāts atpakaļ, un Lietotājs tiek informēts, ka Preces var atkārtoti piegādāt 2 darba dienu laikā. Ja Lietotājs nepieņem sūtījumu otrās piegādes laikā, Philip Morris pasūtījumu uzskata par izbeigtu.
- Bezmaksas piegāde pasūtījumiem visā Latvijā. Philip Morris var mainīt piegādes izmaksas jebkurā laikā. Visiem Lietotājiem, kuri vēlas veikt pasūtījumu, informācija par aktuālo pasūtījuma piegādes maksu ir pieejama vietnē. Izmaiņas piegādes izmaksās neattieksies un netiks pievienotas pasūtījumiem, kas veikti pirms piegādes izmaksas noteikumu izmaiņām.
- Pasūtījumi, kas tiek veikti darba dienās no pirmdienas līdz ceturtdienai, parasti tiek piegādāti 2 darba dienu laikā. Ja piegāde prasa vairāk nekā 2 darba dienas, Lietotājam tiek nosūtīts ziņojums, kurā Philip Morris informē Lietotāju par kavējumu. Ja pasūtījuma izpilde kavējas, Lietotājam ir tiesības to atcelt. Piegādes laika neievērošanas gadījumā kompensācija netiek izmaksāta. Netiek pieņemtas prasības noteikt konkrētu piegādes dienu vai konkrētu piegādes laiku. Pasūtījumi netiek piegādāti svētdienās un svētku dienās.
- Philip Morris Latvia un (vai) SIA Salvo MD neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, tai skaitā, bet ne tikai, par ienākumu zudumu, datu zudumu, kas radies nepienācīgas vai novēlotas piegādes dēļ, sakarā ar:
- Tīmekļa vietnes traucējumiem, ko izraisījuši no Philip Morris Latvia neatkarīgi faktori (piemēram, vīrusi, tīšas trešo personu vai Lietotāju darbības, ar Lietotāja informācijas tehnoloģiju infrastruktūru saistītās problēmas u.tml.);
- kļūdainu piegādes adresi vai citiem Lietotāja nepareizi norādītiem datiem;
- zādzību vai citām trešo personu nelikumīgām darbībām;
- nepārvaramas varas apstākļiem.
- Tiklīdz Prece tiek piegādāta Lietotājam, ne Philip Morris Latvia, ne SIA Salvo MD neuzņemas nekādu atbildību par Preces zādzību vai nelikumīgu izmantošanu. Lietotājam ir jānodrošina, ka Preci neizmantos nepilngadīgas personas, kas ir jaunākas par 18 gadiem.
- Ja Preci esi pasūtījis e-veikalā, pasūtījums tiks piegādāts ar kurjera starpniecību vai to ir iespējams izņemt kādā no sadarbības partneru veikaliem. Veikalu saraksts: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iegadaties-iqos
- Ja esi izvēlējies piegādi ar kurjera starpniecību, Prece tiks piegādāta 2 (divu) darba dienu laikā. Ja pasūtījuma piegāde kavējas, lūdzu, sazinies ar Klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90, raksti mums privātu ziņu Facebook (IQOS Latvija) vai apmeklē sev tuvāko IQOS veikalu.
- Ja veicot pasūtījumu, esi izvēlējies saņemt pasūtījumu kādā no mūsu sadarbības partneru veikaliem, pasūtījumu vari saņemt pēc pasūtījuma veikšanas, kad esi saņēmis (QR) kodu uz savu e-pasta adresi vai SMS.
- Šeit vari uzzināt, kā saņemt pasūtījumu mūsu sadarbības partneru veikalos: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iegadaties-iqos. Ja Tevis izvēlētās krāsas ierīce nav pieejama partnera veikalā, meklē to citu partneru veikalos.
Preču atgriešana
- Ja Precēm konstatēti ražošanas defekti, tās var atgriezt un aizvietot ar jaunām bez maksas, atskaitot gadījumu, kad Lietotājs izvēlās citu līdzekli, ko nodrošina likums pēc neatbilstošas kvalitātes preces iegādes. Kad Prece (vai tās daļa) tiek aizvietota vai salabota, likumā noteiktie nosacījumi un tirdzniecības garantijā noteiktie nosacījumi netiek aprēķināti no sākuma, kas nozīmē, ka jaunā (salabotā) Prece var būt pakļauta nepārtrauktajam kvalitātes garantijas termiņam (tam, kas tika noteikts sākotnējai Precei). Prece, kas pieejama ierobežotā skaitā, var tikt aizvietota ar parastu Preci.
- Lietotājam, pēc jebkādas (atbilstošas kvalitātes) Preces iegādāšanās Vietnē, ir tiesības to atgriezt 14 dienu laikā nedodot atgriešanas iemeslu (14 dienu periodu skata no datuma, kad Prece nogādāta Lietotājam vai kad Lietotājs to saņēmis veikalā). Pēc šī perioda, Preces vairs atgriezt nevar.
- Atbilstošas kvalitātes Preces atgriešana, kad tā iegādāta oficiālā IQOS veikalā:
- Šī nodaļa nosaka Preces atgriešanu, kas iegādāta oficiālā IQOS veikalā (Precēm, kas nopirktas kādā no mūsu partneru veikaliem, saraksts pieejams šeit: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iegadaties-iqos, skatīt 5. rindkopu zemāk).
- Preces, kas iegādātas oficiālā IQOS veikalā, var atgriezt oficiālā IQOS veikalā vai izmantojot kurjera pakalpojumus.
- Preces, kas iegādātas oficiālā IQOS veikalā, var pieņemt atpakaļ tikai, ja tās nav atpakotas, saglabājot oriģinālo iepakojumu (izstrādājumu un to iepakojuma aizsargplēves ir neskartas), un nelietotas.
- Preces atgriešanas laikā mēs palūgsim Tev aizpildīt pieteikumu ar sekojošo informāciju: kvīts numuru, datumu, preci, cenu, pirkuma datumu utt. Preces cena tiks nosegta naudas atgriešanas laikā.
- Ja vēlaties atgriezt Preci, kas iegādāta IQOS veikalā, izmantojot kurjera pakalpojumus, sazinieties ar mums, rakstot e-pastu uz jaunumi@iqos.lv vai zvanot pa bezmaksas Klientu apkalpošanas tālruni 800 200 90 un paziņojiet, ka vēlaties noformēt atgriešanu. Mēs nodrošināsim Tev elektronisku pieteikšanas veidlapu pēc pieprasījuma saņemšanas. Pēc veidlapas aizpildīšanas, Tev būs nepieciešams nosūtīt Preci un dokumentus (aizpildīts pieteikums ar detalizētu informāciju un iegādes dokumenti) uz norādīto adresi par Tavām izmaksām. Šādā gadījumā, cena, kas samaksāta par Preci, būs atgriezta uz Tavu nodarīto bankas kontu (bankas konta īpašniekam jābūt tam pašam cilvēkam, kas aizpilda atgriešanas veidlapu) 14 dienu laikā pēc Preces saņemšanas un pārliecināšanās, ka tā ir atbilstošā kvalitātē, piemēram, bez bojājumiem, defektiem, lietošanas pazīmēm, izmainītām detaļām, ar redzamu identifikācijas numuru, Prece, kas atgriezta, atrodas oriģinālajā iepakojumā ar visiem tai paredzētajiem aksesuāriem, dokumentiem utt.
- Tiešsaistē pasūtītas un ar kurjeru piegādātas atbilstošas kvalitātes Preces atgriešana:
- Prece, kas pasūtīta tiešsaistē un piegādāta ar kurjera pakalpojumu, var tikt atgriezta ar kurjera pakalpojumu vai atgriežot to oficiālā IQOS veikalā.
- Preces, kuras vēlaties atgriezt, nevar tikt lietotas un tās jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar visiem aksesuāriem (vadiem, lādētājiem utt.) un dokumentiem (instrukcijām utt.).
- Ja Tu vēlies atgriezt Preci ar kurjera pakalpojumu, sazinies ar mums, rakstot e-pastu uz jaunumi@iqos.lv vai zvanot pa bezmaksas Klientu apkalpošanas tālruni 800 200 90 un paziņo, ka vēlies noformēt atgriešanu. Mēs nodrošināsim Tev elektronisku pieteikšanas veidlapu pēc pieprasījuma saņemšanas. Pēc veidlapas aizpildīšanas, Tev būs nepieciešams nosūtīt Preci un dokumentus (aizpildīts pieteikums ar detalizētu informāciju un iegādes dokumenti) uz norādīto adresi par Tavām izmaksām. Šādā gadījumā, cena, kas samaksāta par Preci, tiks atgriezta uz Tavu nodarīto bankas kontu (bankas konta īpašniekam jābūt tam pašam cilvēkam, kas aizpilda atgriešanas veidlapu) 14 dienu laikā pēc Preces saņemšanas un pārliecināšanās, ka tā ir atbilstošā kvalitātē, piemēram, bez bojājumiem, defektiem, lietošanas pazīmēm, izmainītām detaļām, ar redzamu identifikācijas numuru, Prece, kas atgriezta, atrodas oriģinālajā iepakojumā ar visiem tai paredzētajiem aksesuāriem, dokumentiem utt.
- Atbilstošas kvalitātes Preces atgriešana, kad tā iegādāta tiešsaistē un saņemta partneru veikalā:
- Šī nodaļa nosaka Preces atgriešanu, kas iegādāta tiešsaistē un saņemta kādā no mūsu partneru veikaliem (partneru veikalu saraksts pieejams šeit: https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast/iegadaties-iqos. Preces, kas iegādātas oficiālā IQOS veikalā, var atgriezt saskaņā ar procedūru, kas noteikta 3. rindkopā augstāk).
- Preces, kas iegādātas tiešsaistē un saņemtas partnera veikalā, var tikt atgrieztas tikai tajā pašā veikalā, kur tās saņemtas un kur veikts maksājums.
- Preces, kuras vēlaties atgriezt, nevar tikt lietotas un tās jāatgriež oriģinālajā iepakojumā ar visiem aksesuāriem (vadiem, lādētājiem utt.) un dokumentiem (instrukcijām utt.).
- Ja atgriežat Preci kādā no mūsu partneru veikaliem, mēs palūgsim Tev aizpildīt pieteikuma anketu, kur jānorāda detaļas (kvīts numurs, datums, prece, centa, pirkuma datums utt.). Izmaksātais daudzums tiks Tev atgriezts skaidrā naudā.
- Visos gadījumos nepieciešams uzrādīt pašu Preci atgriešanas laikā (oriģinālajā iepakojumā ar visiem aksesuāriem un dokumentiem), kā arī pirkuma dokumentus (kvīti vai rēķinu).
- Lai atgrieztu Preci IQOS veikalā vai partneru veikalā, Preces stāvoklis un atgriešanas iespēja tiek noteikta nekavējoties. Gadījumā, ja tiek noteikts, ka Preci nav iespējams atgriezt, šos iemeslus paskaidros un Prece paliks pie pircēja.
- Lai atgrieztu Preci ar kurjera pakalpojumu, tās stāvoklis un atgriešanas iespēja tiek noteikta, līdz ko tiek saņemta Prece. Ja konstatēts, ka stāvoklis neatbilst atgriešanai, ar klientu sazinās, iemesli tiek paskaidroti un Prece paliek pie pircēja, pircējam sedzot izmaksas.
- Jautājumu gadījumā lūdzam sazināties ar mums, rakstot ziņu Facebook vai e-pastu uz jaunumi@iqos.lv vai zvanot uz bezmaksas Klientu apkalpošanas tālruni 800 200 90, vai apciemojot sev tuvāko IQOS veikalu.
Nejaušu bojājumu segšana
- Nomaiņai piemērotas ierīces
- Nejaušu bojājumu gadījumā var nomainīt šādas ierīces un modeļus: IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 DUO vai to turētājus un lādētājus; IQOS 3 MULTI, lil SOLID 2.0.
- Nomaināmajai ierīcei jābūt salasāmam un derīgam sērijas numuram.
- Iespēja nomainīt ierīci nejauša bojājuma gadījumā ir pieejama visiem produkta lietotājiem, kuriem ir iqos.com konts, kuri ir sasaistījuši ierīci, kuru vēlas mainīt, ar savu profilu un piekrīt šiem noteikumiem. Ja nepiekrīti (vai nevari ievērot) šos Lietošanas noteikumus, Tu nevari izmantot izmaiņas gadījumā, ja lietojumprogramma tiek nejauši bojāta.
- Lietotāja ierīce ir tiesīga saņemt nejaušu bojājumu segšanu vienu gadu no iegādes datuma.
- Iespēja izmantot nejaušu bojājumu segšanu ir saistīta ar dzīvesvietas valsti. Tā kā šī programma darbojas tikai dažās valstīs, ja Tu maini savu dzīvesvietas valsti, Tev par to mums ir jāpaziņo un atkārtoti jāpiesakās nomaiņai, ja jaunajā valstij, kurā pašlaik dzīvojat, ierīcei tiek nodarīts nejaušs bojājums.
- Nejauši bojātas iekārtas nomaiņas programmas derīguma termiņš un izbeigšana
- Nomaiņa nejaušu bojājumu gadījumā ir iespējama no Lietošanas noteikumu pieņemšanas dienas un ir derīga 12 mēnešus no ierīces iegādes dienas.
- Iespēju nomainīt ierīci nejauša bojājuma gadījumā nodrošina Philip Morris godprātīgi, un Tava iespēja izmantot nomaiņu ir atkarīga no Philip Morris gribas. Philip Morris var jebkurā laikā atteikt ierīces nomaiņu, atteikt vai pārtraukt tiesības izmantot nejaušu bojājumu segumu jebkura iemesla dēļ, tostarp lietošanas noteikumu pārkāpuma dēļ. Philip Morris ir tiesības pārtraukt nejauši bojāta aprīkojuma nomaiņu, brīdinot 30 dienas iepriekš; mēs arī paturam tiesības jebkurā laikā informēt Tevi par jebkādām izmaiņām nomaiņas noteikumos un nosacījumos.
- Ierīces nomaiņa nejaušu bojājumu gadījumā
- Ja Tava ierīce ir bojāta nejauša vai netīša bojājuma dēļ, kas ietekmē ierīces darbību, un bojājumu nav izraisījusi nepareiza lietošana vai neapdomīga rīcība, vari pieteikties ierīces nomaiņai, kā aprakstīts tālāk.
- Bojāta ierīce (ieskaitot visas sastāvdaļas) ir jānodod uzņēmumam Philip Morris (vai Salvo MD), un Tev tiks nodrošināta tāda paša veida ierīce. Ja tāda paša veida ierīce nav pieejama, Tev tiks nodrošināta funkcionāli līdzvērtīga erīce. Pēc nomaiņas bojātā ierīce paliek Philip Morris īpašumā. Ja ir bojāta tikai daļa ierīces, piemēram, turētājs vai lādētājs, tad tiks nomainīta tikai bojātā daļa, un Philip Morris (vai Salvo MD) paturēs tikai nomainīto daļu.
- Ierobežojumi nejaušu bojājumu segšanai:
- Lai apstiprinātu izmaiņas ierīcē, Tev ir:
- nekavējoties un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc tam, kad nejauši sabojāji savu ierīci, jāiesniedz pieprasījums Philip Morris Latvia, nosūtot to pa e-pastu uz jaunumi@iqos.lv, norādot šādu informāciju: (1) attiecīgās iekārtas sērijas numurs; (2) iekārtas bojājumu pazīmes, darbības problēmas, problēmas cēloņu apraksts; (3) kļūdu ziņojumi; un 4) darbības, kas veiktas pirms iekārtas problēmas identificēšanas, un visas darbības, kas veiktas problēmas risināšanai;
- ja to pieprasa Philip Morris vai Salvo MD, jāiesniedz aprīkojuma iegādes apliecinājums; un
- jāievēro citus Philip Morris ierīces atgriešanas procesa noteikumus.
- Vērsties vari arī jebkurā IQOS veikalā vai sazinoties ar klientu apkalpošanas centru pa bezmaksas tālruni 800 200 90 (Latvija) un sniedzot augstāk minēto informāciju.
- Philip Morris vai Salvo MD noteiks, vai saskaņā ar lietošanas noteikumiem Tev ir tiesības uz jaunu ierīci. Ja Tev ir tiesības uz jaunu ierīci, tā Tev tiks nodrošināta vienā no šiem veidiem 5 darba dienu laikā:
- Piegāde ar kurjeru. Ierīce Tev tiks piegādāta norādītajā adresē ar kurjera starpniecību. Lai saņemtu jaunu ierīci, bojātā ierīce ir jāatdod kurjeram.
- Piegāde tirdzniecības vietā. Bojāto ierīci vari atgriezt jebkurā IQOS veikalā (https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast) vai jebkurā tehniskā servisa punktā (https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast), kur Tev tiks piešķirta jauna ierīce.
- Nedrīkst atgriezt Philip Morris izstrādājumus un piederumus, kas nav pakļauti nejaušiem bojājumiem. Ja Tu piegādāsi šādas preces uzņēmumam Philip Morris vai Salvo MD, tās netiks atgrieztas un tiks iznīcinātas.
- Ja vēlies nomainīt bojātu ierīci jebkurā valstī, kas nav iegādes valsts, Tev būs jāievēro visi piemērojamie importa un eksporta likumi un noteikumi, kā arī būsi atbildīgs par visiem piemērojamiem muitas nodokļiem, pievienotās vērtības nodokli un citiem saistītajiem nodokļiem.
- Citi nosacījumi
- Nomaiņa nejauša bojājuma gadījumā nav apdrošināšanas pakalpojums.
- Nomaiņa nejaušu bojājumu gadījumā šobrīd ir bez maksas.
Bezmaksas starptautiskā palīdzība
- Starptautiska palīdzība ir pieejama šādām ierīcēm un modeļiem: IQOS 2.4 Plus, IQOS 3, IQOS 3 DUO vai to turētājiem un lādētājiem; IQOS 3 MULTI, lil SOLID 2.0.
- Tu vari izmantot bezmaksas starptautisko numuru +800 2559 2559 vai +41 21 547 88 88 (atsevišķās vietās var tikt piemērota maksa), ja ceļo uz ārvalstīm, kurās Philip Morris, tā filiāles vai pilnvarots partneris tirgo preces. Šis pakalpojums ietver pieredzējušu konsultantu palīdzību problēmu novēršanā un, ja nepieciešams, Tavas Ierīces nomaiņu (i) nejauša bojājuma gadījumā atbilstoši augstāk minētajiem nosacījumiem vai (ii) ierīces nomaiņu materiālu vai ražošanas defektu dēļ, ja tā lietota saskaņā ar instrukcijām.
- Palīdzības apjoms, aprīkojuma pieejamība, apkope un piegādes laiki dažādās valstīs var atšķirties. Pakalpojums neietekmēs Tavas likumā noteiktās tiesības vai Tavas tiesības saskaņā ar ražotāja garantiju iegādes valstī.
- Starptautiskās palīdzības ierobežojumi:
- Ierobežojumi, kas norādīti sadaļā “Nejaušu bojājumu segšana”, attiecas arī uz nomaiņu nejauša bojājuma gadījumā saskaņā ar starptautiskās palīdzības noteikumiem.
- Sekojoši iekārtas defekti, kuru gadījumā iekārtu nevar nomainīt materiāla vai ražošanas defektu dēļ saskaņā ar instrukcijām iekārtas lietošanas instrukcijā:
- bojājumi, ko izraisa normāls nolietojums;
- kosmētiski bojājumi (piem., skrāpējumi, locījumi, salūzusi plastmasa utt.);
- bojājumi, kas radušies nepareizas lietošanas dēļ, palielinātas jaudas, nepareizas glabāšanas, saskares ar uguni dēļ;
- bojājums nesaderīgu preču lietošanas dēļ;
- bojājums, ko izraisījis mēģinājums atvērt, mainīt un remontēt Ierīci, neatkarīgi no tā, kas to ir izraisījis – lietotājs vai ražotāja neakreditēts pakalpojuma sniedzējs;
- bojājums, kas radies lietošanas instrukciju neievērošanas dēļ.
- Pieprasījuma iesniegšana atbilstoši starptautiskās palīdzības nosacījumiem:
- Tev:
- jāiesniedz pieprasījums Klientu apkalpošanas centram, piezvanot pa tālruņa numuru +800 2559 2559 vai +41 21 547 88 88 (var tikt piemērota maksa mobilajam tālrunim) pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc Ierīces nejauša bojājuma vai Ierīces bojājuma, kas, lietojot to pēc lietotāja instrukcijā dotajiem norādījumiem, var rasties materiālu vai montāžas defekta dēļ, kopā ar šādu informāciju: (1) attiecīgās Ierīces sērijas numurs; (2) Ierīces bojājuma pazīmju, problēmu vai cēloņu apraksts; (3) kļūdu paziņojumi; (4) darbības, kas tika veiktas pirms tam, kad tika konstatētas Ierīces problēmas, un jebkuras darbības, kas tika veiktas, risinot problēmu;
- ja to pieprasa Philip Morris, jāiesniedz savas Ierīces pirkuma pierādījums; un
- Philip Morris konstatēs, vai Tev ir tiesības saņemt jaunu Ierīci atbilstoši šiem Nosacījumiem. Ja jā, tā Tev tiks piešķirta vienā no šiem veidiem:
- Ierīce Tev tiks piegādāta norādītajā adresē ar kurjera starpniecību. Lai saņemtu jaunu ierīci, bojātā ierīce ir jāatdod kurjeram.
- Piegādes pakalpojums tirdzniecības vietā. Bojāto ierīci vari atgriezt IQOS veikalā (Latvijā https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast) vai jebkurā servisa punktā (https://www.iqos.lv/lv/kur-atrast), kur Tev tiks piešķirta jauna ierīce.
- Tev būs jāievēro visi piemērojamie importa un eksporta likumi un noteikumi un būsi atbildīgs par visām muitas nodevām, pievienotās vērtības nodokli un citiem ar to saistītajiem maksājumiem.
Citi pakalpojumi
- Konsultants. Ar pārstāvi varēsi sazināties attālināti; tas palīdzēs Tev darboties ar ierīci. Šis pakalpojums ir pieejams darba laikā (P-P 9.00-20.00, S-S 10.00-18.00) Latvijā.
- Ātrās maiņas pakalpojums. Uz šādām ierīcēm un modeļiem attiecas ātrās maiņas pakalpojums: IQOS 3 DUO vai to turētājiem un lādētājiem. Šis pakalpojums nodrošina ātru Tavas ierīces nomaiņu noteiktā laika periodā* nejauša bojājuma gadījumā un/vai ja Tev ir pamatota prasība par IQOS ierīces kļūmēm, kas radušās materiāla vai rūpnīcas defekta dēļ, ja tā tiek lietota atbilstoši lietotāja rokasgrāmatā sniegtajiem norādījumiem. Piekļuvi šim pakalpojumam nosaka un apstiprina Philip Morris. Šis pakalpojums attiecas tikai uz noteiktām vietām/kanāliem Tavas dzīvesvietas reģionā (Latvija). Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinies ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni 800 200 90 *No 1 stundas vai ilgāk atkarībā no tuvākās vietas, kas sniedz šos pakalpojumus.
Tavi pienākumi
Tu piekrīti:
- ļaunprātīgi neizmantot aizstāšanu netīšu bojājumu un citu pakalpojumu gadījumā;
- sargāt sava konta drošību;
- maiņas gadījumā jaunā ierīce kļūst par Tavu īpašumu, bet apmainītā ierīce kļūst par uzņēmuma, kas veic maiņu, īpašumu; un
- ievērot piemērojamos likumus.
Garantija, atbildības ierobežojumi
- Tā kā nomaiņa netīša bojājuma gadījumā ir iespēja, ko Philip Morris godprātīgi nodrošina bez maksas, tā tiek nodrošināta "tāda, kāda tā ir", bez garantijas vai atbildības.
- Ciktāl to pieļauj tiesību akti, Philip Morris un (vai) Salvo MD netiks saukti pie atbildības par jebkādiem pārkāpumiem (ieskaitot nolaidību vai savu saistību nepildīšanu). Līgumsaistības, sagrozīšana, restitūcija vai tiešie zaudējumi, peļņas, pārdošanas, ienākumu vai ietaupījumu zaudēšana, uzņēmējdarbības zaudēšana, nemateriālās vērtības zudums un/vai līdzīgi datu vai informācijas zaudējumi vai zudumi vai bojājumi, vai tīrie ekonomiskie zaudējumi vai jebkādi īpašie, netiešie zaudējumi, izmaksas, bojājumi, nodevas vai izdevumi, kas radušies, izmantojot Pakalpojumus vai Programmas. Philip Morris un (vai) Salvo MD nav atbildīgi par kādu no iepriekš minētajiem zaudējumiem, pat ja esi informējis Philip Morris un (vai) Salvo MD par šādu bojājumu iespējamību.
- Šī Nodaļa neskar atbildību, ko nevar ierobežot piemērojamie tiesību akti.
Citi nosacījumi
- Detalizēta informācija par Tevis sniegto personas datu apstrādi ir aprakstīta mūsu Privātuma politikā, kas atrodama šeit: https://www.iqos.lv/lv/privatuma-politika
- Šiem nosacījumiem piemērojami Latvijas Republikas likumi. Jebkurš juridisks strīds tiks izšķirts tikai tās pilsētas kompetentajā tiesā, kurā ir Philip Morris Latvia juridiskā adrese.
- Ja Tev ir kādi citi jautājumi, lūdzu, sazinies ar mums, nosūtot privātu ziņu mūsu Facebook lapai vai uz e-pastu jaunumi@iqos.lv, kā arī zvanot uz Klientu apkalpošanas centra bezmaksas tālruni 800 200 90 vai apmeklējot tuvāko IQOS veikalu.
IZMAIŅAS NOTEIKUMOS
Mēs varam laiku pa laikam atjaunināt šos noteikumus (un jebkuru papildu paziņojumu par konfidencialitāti). Mēs Tevi informēsim par izmaiņām, ja to pieprasīs likums.