Atpakaļ

IQOS 3 problēmu novēršana

Kā pārbaudīt, vai IQOS 3 ierīce ir uzlādēta

Kā pārbaudīt, vai IQOS 3 ierīce ir uzlādēta

Pārbaudi, vai ir ieslēgts IQOS portatīvais lādētājs, uz vienu sekundi nospiežot portatīvā lādētāja pogu. Jāiedegas indikatoriem. Ja tie neiedegas, nospied un četras sekundes turi pogu nospiestu.

Ja neredzi nevienu iedegušos indikatoru, uzlādē portatīvo lādētāju, izmantojot oriģinālo IQOS jaudas adapteri un kabeli*.

Lai uzzinātu, vai IQOS turētājs ir uzlādēts, vienkārši nospied portatīvā lādētāja pogu (kad ir ievietots turētājs). Ja apaļais indikators portatīvā lādētāja virspusē ir ieslēgts, tātad turētājs ir gatavs lietošanai. Ja indikators mirgo, notiek uzlāde. Vari arī vienkārši izņemt turētāju un pārbaudīt, vai indikators deg. Ja indikators deg, turētājs ir uzlādēts un gatavs lietošanai.

* Ņem vērā, ka klēpjdatora USB ports var nenodrošināt pietiekamu jaudu portatīvā lādētāja uzlādei. Tā vietā mēs iesakām izmantot elektriskās kontaktrozetes.

Video par IQOS 3 uzlādi
Kā pārbaudīt, vai IQOS 3 ierīce ir uzlādēta

IQOS 3 ierīces atiestatīšana

IQOS 3 ierīces atiestatīšana

Ja IQOS 3 ir uzlādēta, taču joprojām nedarbojas, nākamā darbība ir IQOS 3 ierīces atiestatīšana.

Nospied un apmēram desmit sekundes turi nospiestu lādētāja pogu. Kad indikatori ir nodzisuši, divas sekundes turpini turēt pogu nospiestu. Atlaižot pogu, visi indikatori uz īsu brīdi iemirgosies baltā krāsā.

IQOS 3 ierīces atiestatīšana

IQOS 3 ierīces tīrīšana var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

IQOS 3 ierīces tīrīšana var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

Vai, lietojot IQOS 3, ir grūti ievietot karsējamās tabakas vienību? Lietojot IQOS 3, nepietiek aerosola? Iespējams, ka šīs problēmas var atrisināt, izmantojot IQOS tīrītāju un tīrīšanas irbuļus.

Tava IQOS 3 regulāra tīrīšana ar pareizajiem rīkiem ne tikai nodrošinās Tev optimālu īstas tabakas garšu, bet arī ļaus atrisināt dažas problēmas, kas var rasties saistībā ar IQOS 3.

Kā tīrīt
IQOS 3 ierīces tīrīšana var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

Vai nenotiek IQOS 3 turētāja uzlāde?

Vai nenotiek IQOS 3 turētāja uzlāde?
Ja IQOS 3 turētājs netiek pienācīgi uzlādēts, iespējams, ir nepieciešama savienotāju tīrīšana. Notīri IQOS turētāja savienotājus un IQOS portatīvo lādētāju, izmantojot IQOS tīrīšanas irbuļus.
Vai nenotiek IQOS 3 turētāja uzlāde?

Problēmas ar IQOS 3 temperatūru

Problēmas ar IQOS 3 temperatūru

Vai uz IQOS 3 portatīvā lādētāja deg mazākais indikators? Vai baterijas statusa indikators divreiz nomirgo baltā krāsā?

Tas var notikt tāpēc, ka IQOS ierīce ir pārāk auksta vai pārāk karsta. IQOS 3 darbojas temperatūrā no 0 °C līdz 50 °C. Ja apkārtējās vides temperatūra ir zema, mēģini vismaz vienu minūti sasildīt IQOS 3 turētāju rokā. Ja ierīce ir pārāk karsta, atdzesē to, pēc tam tai vajadzētu darboties.

Problēmas ar IQOS 3 temperatūru

Vai IQOS 3 ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Vai IQOS 3 ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Pārbaudi, vai IQOS 3 nav salūzis asmens vai radies kāds cits fizisks bojājums. Ja tā ir noticis, mums ļoti žēl. Lūdzu, sazinies ar klientu apkalpošanas dienesta speciālistiem, un viņi sniegs atbalstu šīs problēmas risināšanā.

Reizēm IQOS 3 turētāja tīrīšana var sabojāt asmeni IQOS 3 turētāja iekšpusē. Uzmanies, lai, tīrot IQOS 3 turētāju, neiedarbotos uz asmeni ar spēku. Tāpat nekādā gadījumā negrozi HEETS tabakas vienību, kas ievietota turētājā. Šī darbība var sabojāt karsējošo asmeni un pasliktināt IQOS lietošanas pieredzi.

Sazinies ar mums
Vai IQOS 3 ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Jebkura IQOS lietošanas pieredze ir unikāla. Tādēļ mēs izstrādājām IQOS CARE PLUS – pakalpojumu komplektu, kas ļaus Tev baudīt pielāgotu atbalstu, apdrošināšanu un citas papildu priekšrocības. Ir laiks uzlabot Tavu IQOS lietošanas pieredzi

Uzzini vairāk

Uzzināt vairāk par IQOS 3

Nepieciešams atbalsts, lietojot IQOS 3? Kā būtu ar dažiem padomiem? Uzzini šeit, kā lietot, tīrīt un uzlādēt IQOS 3, un iepazīsties ar dažādiem padomiem par IQOS 3 lietošanu.

Uzzināt vairāk

Vai Tev joprojām ir jautājumi par IQOS?

Esam gatavi palīdzēt dažādos veidos

IQOS Live Chat
Sazinies ar IQOS ekspertu tiešsaistē. Mēs atbildēsim dažu minūšu laikā. Darba laiks: I-V 08:00 - 22:00, VI-VII 09:00 - 20:00. Tiešsaiste/bezsaiste
IQOS Facebook lapa
Apmeklē mūsu IQOS lapu – IQOS Latvija - vietnē Facebook un sazinies ar mums. Mēs atbildēsim dažu minūšu laikā. Darba laiks: I-V 08:00 - 22:00, VI-VII 09:00 - 20:00
IQOS atbalsts pa tālruni
Nepieciešams IQOS eksperta padoms? Zvani mums pa tālruni 80020090. Darba laiks: I-V 08:00 - 22:00, VI-VII 09:00 - 20:00
2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.