Atpakaļ

IQOS 2.4 problēmu novēršana

Kā pārbaudīt, vai IQOS 2.4 ierīce ir uzlādēta

Kā pārbaudīt, vai IQOS 2.4 ierīce ir uzlādēta

Uz vienu sekundi nospiežot portatīvā lādētāja pogu, pārbaudi, vai ir ieslēgts IQOS 2.4 portatīvais lādētājs. Jāiedegas indikatoriem. Ja tie neiedegas, nospied un trīs sekundes turi nospiestu pogu.

Ja neredzi nevienu iedegušos indikatoru, vismaz 20 minūtes uzlādē portatīvo lādētāju, izmantojot oriģinālo IQOS maiņstrāvas adapteri un kabeli.* Mēs iesakām veikt pilnu uzlādi, kam jāaizņem apmēram 90 minūtes.

Lai redzētu, vai ir uzlādēts IQOS 2.4 turētājs, vienkārši nospied portatīvā lādētāja pogu (kad turētājs ir iekšpusē), un, ja aplis portatīva lādētāja virspusē deg stabili zaļā krāsā, tātad IQOS 2.4 turētājs ir gatavs lietošanai. Ja indikators mirgo, notiek uzlāde. Var arī vienkārši noņemt turētāju un pārbaudīt, vai tas deg zaļā krāsā. Ja indikators deg, IQOS turētājs ir uzlādēts un gatavs lietošanai.

* Ņem vērā, ka klēpjdatora USB ports var nenodrošināt pietiekamu jaudu Tava portatīvā lādētāja uzlādei. Mēs iesakām izmantot oriģinālo IQOS maiņstrāvas adapteri un kabeli.

Kā pārbaudīt, vai IQOS 2.4 ierīce ir uzlādēta

IQOS 2.4 ierīces atiestatīšana

IQOS 2.4 ierīces atiestatīšana

Ja IQOS 2.4 ir uzlādēta, taču joprojām nedarbojas, nākamā darbība ir IQOS 2.4 ierīces atiestatīšana.

Vienlaicīgi nospied divas pogas zem baterijas statusa indikatoriem un ieraudzīsi, ka iedegas visi indikatori. Četri statusa indikatori degs zaļā krāsā, bet IQOS turētāja un tīrīšanas indikatori – oranžā krāsā. Tātad ir veikta atiestatīšana.

IQOS 2.4 ierīces atiestatīšana

IQOS 2.4 ierīces tīrīšana var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

IQOS 2.4 ierīces tīrīšana var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

Vai, lietojot IQOS 2.4, ir grūti ievietot karsējamās tabakas vienību? Lietojot IQOS 2.4, nepietiek aerosola? Iespējams, šo problēmu var atrisināt, ar IQOS tīrītāju un tīrīšanas irbuļiem iztīrot karsēšanas kameru un IQOS uzgali.

Tava IQOS 2.4 regulāra tīrīšana ar pareizajiem rīkiem ne tikai ļaus baudīt optimālu, īstu tabakas garšu, bet arī atrisināt dažas problēmas, kas var rasties saistībā ar IQOS 2.4.

IQOS 2.4 ierīces tīrīšana var atrisināt vairākas iespējamās problēmas

Vai nenotiek IQOS 2.4 turētāja uzlāde?

Vai nenotiek IQOS 2.4 turētāja uzlāde?
Ja IQOS 2.4 turētājs netiek pienācīgi uzlādēts, iespējams, savienotāji ir jātīra. Izmantojot IQOS tīrīšanas irbuļus, notīri IQOS turētāja savienotājus un IQOS portatīvo lādētāju.
Vai nenotiek IQOS 2.4 turētāja uzlāde?

Problēmas ar IQOS 2.4 temperatūru

Problēmas ar IQOS 2.4 temperatūru

Vai redzi spīdam sarkano indikatoru uz turētāja vai mirgojam uz IQOS 2.4 portatīvā lādētāja? Tas var notikt tāpēc, ka IQOS ir pārāk auksta vai pārāk karsta.

IQOS 2.4 darbojas temperatūrā no 10 °C līdz 40 °C. Ja apkārtējās vides temperatūra ir zema, mēģini vismaz vienu minūti sasildīt IQOS 2.4 turētāju rokās. Ja ierīce ir pārāk karsta, paņem to līdzi uz vēsāku vietu, kur tai pēc atdzišanas vajadzētu darboties.

Problēmas ar IQOS 2.4 temperatūru

Vai IQOS 2.4 ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Vai IQOS 2.4 ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Pārbaudi, vai IQOS 2.4 ir salūzis asmens vai radies kāds cits fizisks bojājums. Ja tā ir noticis, mums ļoti žēl. Lūdzu, sazinieties ar klientu apkalpošanas dienesta darbiniekiem, un viņi sniegs atbalstu šīs problēmas risināšanā.

Reizēm IQOS 2.4 turētāja tīrīšana var sabojāt asmeni IQOS 2.4 turētāja iekšpusē. Uzmanies, lai, tīrot IQOS 2.4, neiedarbotos uz asmeni ar spēku. Nekādā gadījumā negrozi tabakas vienību, kas ievietota turētājā. Šī darbība var bojāt karsējošo asmeni un pasliktināt IQOS 2.4 lietošanas pieredzi.

Sazinies ar mums
Vai IQOS 2.4 ir salūzis asmens vai radies cits fizisks bojājums?

Jebkura IQON lietošanas pieredze ir unikāla. Tādēļ mēs izstrādājām IQOS CARE PLUS – pakalpojumu komplektu, kas ļaus Tev baudīt pielāgotu atbalstu, apdrošināšanu un citas papildu priekšrocības. Ir laiks uzlabot Tavu IQOS lietošanas pieredzi

Uzzināt vairāk

Vai Tev joprojām ir jautājumi par IQOS?

Esam gatavi palīdzēt dažādos veidos

IQOS Live Chat
Sazinies ar IQOS ekspertu tiešsaistē. Mēs atbildēsim dažu minūšu laikā. Darba laiks: I-V 08:00 - 22:00, VI-VII 09:00 - 20:00. Tiešsaiste/bezsaiste
IQOS Facebook lapa
Apmeklē mūsu IQOS lapu – IQOS Latvija - vietnē Facebook un sazinies ar mums. Mēs atbildēsim dažu minūšu laikā. Darba laiks: I-V 08:00 - 22:00, VI-VII 09:00 - 20:00
IQOS atbalsts pa tālruni
Nepieciešams IQOS eksperta padoms? Zvani mums pa tālruni 80020090. Darba laiks: I-V 08:00 - 22:00, VI-VII 09:00 - 20:00
2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.