SAMAKSAS OPCIJAS

Savu pirkumu vari apmaksāt divos veidos – skaidrā naudā vai ar karti. Abi apmaksas veidi ir iespējami neatkarīgi no tā, vai iepērcies IQOS veikalā vai pirkumu piegādā kurjers. Ja izmanto piegādes pakalpojumu un vēlies maksāt skaidrā naudā, lūdzu, parūpējies par to, ka tev ir precīza naudas summa, jo kurjeri neizdod atlikumu.



PIEGĀDES OPCIJAS

Mēs piedāvājam divus piegādes variantus. Tu vari veikt pasūtījumu un saņemt pirkumu IQOS veikalā vai arī vari pasūtīt kurjeru, un mēs nogādāsim pirkumu uz tavām mājām vai biroju. Lūdzu, atceries – ja neatnāksi uz veikalu saņemt savu pasūtījumu divu dienu laikā, pasūtījums tiks atcelts. Ja izvēlies piegādi, vienmēr norādi savu tālruņa numuru, lai mēs varētu tevi informēt par piegādi, nosūtot īsziņu, un arī lai kurjers varētu piezvanīt, kad pasūtījums būs atvests.



BRĪVPRĀTĪGĀ GARANTIJA

Ja IQOS ierīce ir lietota saskaņā ar IQOS lietotāja rokasgrāmatu, mēs nomainīsim ierīces bojātās detaļas, kuru bojājumi radušies izmantoto materiālu vai apstrādes dēļ. Garantija ir spēkā divus gadus, sākot no iegādes datuma vai 7300 lietošanas reizēm (atkarībā no tā, kas izpildās pirmais). Papildu informācija ir pieejama Noteikumu un nosacījumu sadaļā.



LABĀS GRIBAS GARANTIJA (Goodwill)

Papildus Brīvprātīgajai garantijai mēs piedāvājam arī Labās gribas garantiju. Tas nozīmē, ka mēs nomainīsim tava IQOS ierīces detaļu vienu reizi, pat ja tā tikusi sabojāta cilvēka izraisītas kļūdas dēļ. Šī garantija ir piemērojama vienu gadu pēc pirkuma veikšanas un ir pieejama tikai reģistrētiem lietotājiem.



ATGRIEŠANA

Ja produkts tevi neapmierina, tu vari atgriezt ierīci tās oriģinālajā iepakojumā (neatvērtu) 14 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas. Lai atgrieztu ierīci, dodies uz IQOS veikalu vai zvani Klientu apkalpošanas centram 800 20090. Ja tev ir radušies jautājumi par ierīces darbību, lūdzu, sazinies ar mums. Mēs veiksim pārbaudi un nomainīsim produktu pret jaunu. Lai uzzinātu vairāk, lūdzu, izlasi Noteikumu un nosacījumu sadaļu.



EIROPAS ĪPAŠAIS ATBALSTA PAKALPOJUMUS

Pilngadīgiem IQOS lietotājiem no izvēlētām Eiropas valstīm ir pieejams bezmaksas IQOS atbalsta pakalpojums, ja viņi ceļo ES un Šveices robežās.

Ja Jūsu IQOS ierīcei rodas problēmas, kamēr ceļojat pa ES un Šveici, tagad varat izmantot mūsu pakalpojumu sniegtās priekšrocības, tostarp Jūsu nefunkcionējošās IQOS ierīces nomaiņu, ja iespējams.

Šis pakalpojums tiek piedāvāts iegādes valstī spēkā esošās IQOS brīvprātīgās garantijas darbības laikā.



KĀ PIETEIKTIES PAKALPOJUMAM 

Ja jau esat reģistrēts(-a) kā pilngadīgs IQOS lietotājs ar reģistrētu IQOS ierīci, varat nekavējoties izmantot šī pakalpojuma sniegtās priekšrocības. Ja nē, reģistrējieties un reģistrējiet savu IQOS ierīci vietnē iqos.com, lai sāktu izmantot minētā pakalpojuma sniegtās priekšrocības.



SAZINIETIES AR MUMS

Ja Jums ir nepieciešams atbalsts, atrodoties ārvalstīs, zvaniet uz IQOS bezmaksas klientu atbalsta tālruņa numuru 800 23 7 23 888* un saņemiet palīdzību. Pirms zvana veikšanas, lūdzu, pārliecinieties, ka Jums ir uzreiz pieejama pilnīga Jūsu pagaidu adreses informācija (t. i., viesnīcas nosaukums un adrese).

* Daži mobilo sakaru operatori var nenodrošināt savienojumu ar šo numuru, tādā gadījumā, lūdzu izmantojiet šo tālruņa numuru - +302112116043 (var tikt piemērota maksa par zvanu, lūdzu, konsultējaties ar savu mobilo sakaru nodrošinātāju)



IETEIKUMS CEĻOŠANAI

Ja izmantojat savu IQOS ierīci ārvalstīs, lūdzu, pārliecinieties, ka AC jaudas adapteris atbilst tajā valstī, kurā uzturaties, noteiktajam spriegumam.



SVARĪGA INFORMĀCIJA PAR IQOS ĪPAŠO ATBALSTA PAKALPOJUMU

IQOS atbalsta pakalpojums ir pieejams pieaugušajiem IQOS lietotājiem, kuru dzīvesvieta atrodas un kuri ceļo pa turpmāk minētajām valstīm:

  • Grieķija
  • Grieķu pārvaldītā Kipras daļa
  • Rumānija
  • Bulgārija
  • Apvienotā Karaliste
  • Spānija
  • Portugāle
  • Nīderlande
  • Šveice
  • Vācija
  • Dānija
  • Francija
  • Itālija
  • Polija
  • Lietuva
  • Latvija
  • Čehija
  • Slovākija
  • Horvātija
  • Slovēnija

Apkalpošanas iespējas, IQOS ierīces un tās komponentu pieejamība, atbildēšanas un piegādes laiks var atšķirties atkarībā no valsts.

Varat pārbaudīt savu reģistrācijas statusu vietnē iqos.com, savā izveidotajā profilā.

Šī apkalpošana neietekmēs Jūsu likumīgās tiesības un tiesības saskaņā ar IQOS brīvprātīgo garantiju, kas ir spēkā iegādes valstī.

Ja notiek jebkāda apmaiņa, jebkura nomainītā daļa kļūst par Jūsu īpašumu, bet jebkura nomaināmā daļa — par tās personas īpašumu, kura veic šo nomaiņu.

Ja IQOS ierīce tiek lietota saskaņā ar IQOS lietotāja rokasgrāmatu, IQOS ierīces problēmas tiek definētas materiālu un apdares izteiksmē.

Pakalpojumu nevar sniegt šādos gadījumos: a) ar normālu nolietojumu saistīti ierīces bojājumi, b) estētiski bojājumi (piemēram, skrāpējumi, iespiedumi, ielūzusi plastmasa u. c.), c) nepareizas lietošanas, strāvas pārsprieguma, nepareizas apiešanās, saskares ar šķidrumu vai uguni izraisīti bojājumi, d) disfunkcija, ko izraisa ierīces lietošana kopā ar nesaderīgu produktu, e) bojājumi vai disfunkcija, ko ir izraisījis lietotāja vai ražotāja neapstiprināta pakalpojumu sniedzēja mēģinājums atvērt, pārveidot un labot ierīci, vai f) bojājumi vai disfunkcija, ko ir izraisījusi ierīces lietošana neatbilstoši saistītās IQOS lietotāja rokasgrāmatas norādījumiem.

Ja Jums rodas jautājumi, vai vēlaties saņemt palīdzību saistībā ar IQOS ierīces lietošanu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu.



TĪMEKĻA VIETNES IQOS.COM LIETOŠANAS NOTEIKUMI

Tīmekļa vietne www.iqos.com pieder SIA „Philip Morris Latvia”, un tās izmantošanai tiek piemēroti turpmāk izklāstītie noteikumi (turpmāk tekstā – Lietošanas noteikumi). Lietojot vietniekvārdus „mēs”, „mūs”, „mums” un „mūsu”, tie nozīmē SIA „Philip Morris Latvia” (sabiedrības reģistrācijas Nr. 40003482799, juridiskā adrese Krisjana Valdemara 62, Rīga, Latvija) (turpmāk tekstā – „Philip Morris” vai „Philip Morris Latvia”).

1. Ar tīmekļa vietni www.iqos.com saistītie noteikumi

www.iqos.com (turpmāk tekstā – Tīmekļa vietne vai iqos.com) un produkti, ko piedāvā iegādāties Tīmekļa vietnē (turpmāk tekstā – Produkti), ir paredzēti tikai tiem lietotājiem, kas sasnieguši 18 gadu vecumu un ir Latvijas Republikas iedzīvotāji. Pilnā apmērā izmantot Tīmekļa vietni un tajā piedāvātos produktus var tikai Tīmekļa vietnē reģistrējušās personas (turpmāk tekstā – Lietotāji).



2. Produktu pārdošanas www.iqos.com noteikumi

Pasūtījumu piegādei „Philip Morris” ieceļ SIA „SALVO MD” (turpmāk tekstā – SIA „SALVO MD”). Papildus pasūtījumu piegādei SIA „SALVO MD” ir atbildīga arī par pasūtījumu savākšanu, iepakošanu un rēķinu izrakstīšanu. Pasūtītie Produkti tiek piegādāti uz Lietotāja norādīto vietu Latvijā. „Philip Morris Latvia” patur tiesības ierobežot pasūtījumu piegādi uz noteiktām ģeogrāfiskām vietām.  Pasūtījumi uz ārvalstīm nav pieejami.

a) Tīmekļa vietnē iqos.com pārdodamos produktus, tostarp IQOS ierīces (IQOS, portatīvo lādētāju, tīrīšanas komplektu, USB kabeli u.c.), un saistītos produktus (turpmāk tekstā kopā saukti – Produkti), var iegādāties tikai Lietotāji, kuri ir sasnieguši 18 gadu vecumu, kuri ir reģistrējušies Tīmekļa vietnē un ir Latvijas Republikas iedzīvotāji. Pasūtot Produktus, Lietotājam ir jānodrošina, ka Produktus neizmantos personas, kas jaunākas par 18 gadiem. „Philip Morris” patur tiesības mainīt piedāvātos Produktus un tos jebkurā laikā izņemt no tirdzniecības.

Reģistrējoties un izmantojot tīmekļa vietni iqos.com, katram Lietotājam ir jāapstiprina, ka viņš/viņa ir sasniegusi 18 gadu vecumu.

b) Pasūtījums

Pirms pasūtījuma iesniegšanas ir jāpiekrīt Lietošanas noteikumiem. Lietotājam iesniedzot Produkta pasūtījumu, iqos.com tam nosūta e-pastu, kur norādīta informācija par pasūtījumu un sniegts apstiprinājums, ka „Philip Morris” to ir pieņēmusi. Pirms pasūtījuma iesniegšanas Lietotājam ir jāpārliecinās, ka viņa sniegtā informācija par adresi ir atjaunināta. Iqos.com Lietošanas noteikumu pārkāpumu gadījumā „Philip Morris” ir tiesības pārtraukt Lietotāja pasūtījuma izpildi, aizliegt viņam izmantot Tīmekļa vietni un slēgt viņa kontu bez iepriekšēja brīdinājuma.

c) Minimālais un maksimālais pasūtījuma daudzums

Ja tīmekļa vietnē iqos.com nav noteikts citādi, viena pasūtījuma laikā ir iespējams pasūtīt vismaz:

vienu IQOS ierīci; vai

IQOS ierīces vienu sastāvdaļu; vai

jebkuru citu Produkta vienību.

Izņemot gadījumus, kad iqos.com norādīts citādi, katrs Lietotājs mēnesī var pasūtīt Produktus par summu, kas nepārsniedz 1000 EUR.

Sabiedrība „Philip Morris” jebkurā laikā var noteikt un mainīt minimālo un maksimālo iegādājamo Produktu daudzumu.

d) Produktu pieejamība

Sabiedrība „Philip Morris” pieliek visas pūles, lai tīmekļa vietnē iqos.com nodrošinātu optimālu piedāvāto Produktu pieejamību. Tomēr, ja saņemts Produkta pasūtījums, bet tā vairs nav tirdzniecībā/noliktavā, Lietotājam tiek nosūtīts paziņojums, kurā „Philip Morris” viņu informē par pasūtījuma izpildes kavēšanos vai tā atcelšanu pilnā vai daļējā apjomā. Ja pasūtījuma izpilde kavējas, Lietotājs var atcelt pasūtījumu.

e) Tālākpārdošana

IQOS.com pārdodamie produkti ir paredzēti tikai personiskai lietošanai. Jebkura iqos.com Produktu tālākpārdošana ir stingri aizliegta.

f) Cena

Visas cenas iqos.com ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.

g) Maksāšanas kārtība

Lietotājs var veikt maksājumu skaidrā naudā, ar kredītkarti vai debetkarti (Visa, MasterCard), kā arī piegādes laikā.

Lai nodrošinātu Lietotāju datu drošību, „Philip Morris” izmanto SSL datu šifrēšanu (angļu val. Secure Socket Layer (SSL) – Drošligzdu slānis) un citas sertificētas šifrēšanas tehnoloģijas un sistēmas.

h) Piegāde

Preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā. „Philip Morris” patur tiesības ierobežot piegādi dažos ģeogrāfiskos apgabalos.

Saskaņā ar vispārējo kārtību pasūtījumi tiek piegādāti uz adresi, kas norādīta pasūtījuma apstiprinājumā. Ja preces nav iespējams piegādāt, Lietotājs par to tiek informēts. Ja kurjers nevar veikt piegādi un sazināties (pa tālruni, īsziņu) ar Lietotāju, sūtījums tiek atgādāts atpakaļ, un Lietotājs tiek informēts, ka Preces var atkārtoti piegādāt 2 darba dienu laikā. Ja Lietotājs nepieņem sūtījumu otrās piegādes laikā, sabiedrība „Philip Morris” vai attiecīgi SIA „SALVO MD” pasūtījumu uzskata par izbeigtu.

i) Piegādes izmaksas

Pasūtījumi, kuru kopsumma pārsniedz 50 EUR (piecdesmit eiro), tiek piegādāti bez maksas.

Pasūtījumiem Latvijā, kuru kopsumma ir mazāka par 50 EUR, piemēro piegādes maksu 3 EUR apmērā.

Norādītos izcenojumus „Philip Morris” var mainīt jebkurā laikā. Visiem Lietotājiem, kas vēlas veikt pasūtījumu, informācija par faktiskajām piegādes izmaksām tiek sniegta Tīmekļa vietnē. Piegādes izmaksu izmaiņas neietekmēs un netiks attiecinātas uz pasūtījumiem, kas veikti pirms piegādes izmaksu maiņas.

j) Piegādes izmaksas un termiņi

Ja pasūtījums tiek veikts darba dienās no pirmdienas līdz ceturtdienai, tas parasti tiek piegādāts 2 darba dienu laikā. Līdz piektdienas pusdienlaikam veiktie pasūtījumi parasti tiek piegādāti pirmdien. Sestdienā vai svētdienā veiktie pasūtījumi parasti tiek piegādāti otrdien. Ja piegāde ilgst vairāk par 2 darba dienām, Lietotājam tiek nosūtīts paziņojums, kurā „Philip Morris” vai attiecīgi SIA „SALVO MD” informē Lietotāju par kavēšanos. Ja pasūtījuma izpilde kavējas, Lietotājam ir tiesības to pārtraukt. Piegādes termiņa neievērošanas gadījumā kompensācija netiek maksāta. Nevar pieprasīt nedz konkrētu piegādes dienu, nedz konkrētu piegādes laiku. Pasūtījumi netiek piegādāti nedēļas nogalēs un valsts svētku dienās.

k) Atbildības ierobežojums

Ja ir piegādāti bojāti Produkti, tie ir jāatdod atpakaļ un bez maksas jāaizstāj ar jauniem, ja Lietotājs izvēlas savu likumos noteikto tiesību aizstāvēšanas veidu saistībā ar neatbilstošas kvalitātes preces iegādi. „Philip Morris Latvia” neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, tai skaitā, bet ne tikai, par ienākumu zudumu, datu zudumu, kas radies nepienācīgas vai novēlotas piegādes dēļ, sakarā ar:

Tīmekļa vietnes traucējumiem, ko izraisījuši no „Philip Morris Latvia” neatkarīgi faktori (piemēram, vīrusi, tīšas trešo personu vai Lietotāju darbības, ar Lietotāja informācijas tehnoloģiju infrastruktūru saistītās problēmas u.tml.);

kļūdainu piegādes adresi vai citiem Lietotāja nepareizi norādītiem datiem;

zādzību vai citām trešo personu nelikumīgām darbībām;

nepārvaramas varas apstākļiem.

„Philip Morris” var jebkurā brīdī grozīt, precizēt, papildināt un (vai) dzēst iqos.com, neatstājot tās iepriekšējo versiju.

l) Produktu zādzība un izmantošana

Tiklīdz Produkts tiek piegādāts Lietotājam, „Philip Morris Latvia” neuzņemas nekādu atbildību par Produkta zādzību vai nelikumīgu izmantošanu. Lietotājam ir jānodrošina, ka Produktu neizmantos nepilngadīgas personas, kas ir jaunākas par 18 gadiem.

m) Atpakaļatdošanas tiesības

Lietotājam ir tiesības atteikties no pirkuma 14 dienu laikā bez nepieciešamības norādīt konkrētu atteikuma iemeslu. Pirkuma atteikuma periods ir 14 dienas pēc datuma, kad Produkti ir piegādāti Lietotājam. Lai nenokavētu atteikuma termiņu, ir pietiekami, ka Lietotājs līdz šī atteikuma termiņa beigām nosūta paziņojumu par pirkuma atteikuma tiesību izmantošanu. Lai to izdarītu, Lietotājam ir jānosūta e-pasts uz adresi contact.lv@iqos.com vai jāsazinās ar Klientu apkalpošanas centru pa tālruņa numuru 800 20090, vai jāierodas norādītajā pakalpojumu sniegšanas vietā (kas norādīta www.iqos.com). Pēc tam Lietotājam ir jāievēro saņemtie norādījumi un jāgaida „Philip Morris” apstiprinājums, pirms tam caur savu kontu nosūtot Produktu vai Produktus, nepieciešamos dokumentus un oriģinālo iepakojumu uz iqos.com norādīto adresi vai to atnesot uz norādīto apkalpošanas adresi. Saņemot Produktu, „Philip Morris” to pārbauda. Ja visi noteikumi attiecībā uz naudas atdošanu ir izpildīti, ar „Philip Morris” Lietotāja piekrišanu tiek atmaksāta samaksātā summa, to pārskaitot uz pieprasījumā par naudas atdošanu norādīto kredītkarti vai bankas kartes kontu.

„Philip Morris” jebkurā brīdī var grozīt iepriekš norādīto kārtību un izcenojumus. Par šādām izmaiņām Lietotājiem tiek paziņots Tīmekļa vietnē, un šādas izmaiņas neietekmē Lietotāju pirms šī paziņojuma veiktos pasūtījumus.

n) Pārējie noteikumi

Citos gadījumos piemēro vispārīgos iqos.com platformas noteikumus, jo īpaši noteikumus, kas saistīti ar iespēju piekļūt Tīmekļa vietnei, lietošanas noteikumus, garantijas un atbildības nepiemērošanas izņēmumus, privātuma aizsardzību un Lietošanas noteikumu grozījumus.



VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

Tīmekļa vietni un citas „Philip Morris Latvia” (turpmāk tekstā – „Philip Morris Latvia”) tīmekļa vietnes (turpmāk tekstā Tīmekļa vietnes) un lietotnes (angļu valodā Apps) (turpmāk tekstā – Lietotnes), kuras „Philip Morris Latvia” pievieno vēlāk, Lietotājam ir atļauts izmantot, ievērojot vispārīgos noteikumus (turpmāk tekstā – Vispārīgie noteikumi).



I. Visām „Philip Morris Latvia” tīmekļa vietnēm un lietotnēm piemērojamie noteikumi



1. Piemērošanas apjoms

Vispārīgie noteikumi tiek piemēroti tikai Tīmekļa vietnēm un Lietotnēm, kuras izveidojusi „Philip Morris Latvia”, un tos nepiemēro citām Tīmekļa vietnēm un Lietotnēm, jo ​​īpaši „Philip Morris International Management SA” tīmekļa vietnēm un lietotnēm, kam piemēro vispārīgos noteikumus.

Izmantojot „Philip Morris Latvia” Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes (turpmāk tekstā – Pakalpojumi), Lietotājs automātiski piekrīt Vispārīgajiem noteikumiem un jebkurām turpmākajām Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu izmaiņām.



2. Lietotājvārds un parole

Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes, kas paredzētas tiem „Philip Morris” IQOS produkta (turpmāk tekstā – Produkts) Lietotājiem, kuri dzīvo Latvijā un ir sasnieguši vismaz 18 gadu vecumu. Lai izmantotu Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes, Lietotājiem ir jāapstiprina sava identitāte, vecums un dzīvesvieta. Turklāt Lietotājam ir jāreģistrējas un jāizvēlas parole. Lietotājvārds un parole ir paredzēti tikai personiskai lietošanai. Lietotāja e-pasta adrese tiek automātiski uzskatīta par Lietotāja lietotājvārdu. Šo drošības informāciju nevar nodot nevienai trešajai personai (trešajai pusei). Tas palīdzēs novērst Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu neatļautu izmantošanu. Lietotājam kā Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu izmantotājam ir jāveic visi nepieciešamie pasākumi, lai aizsargātu un neatklātu savu lietotājvārdu un paroli.

Lietotājam ir nekavējoties jāinformē „Philip Morris Latvia”, ja pastāv pamats uzskatīt, ka i) vēl kādai personai ir zināma viņa parole vai lietotājvārds, vai ii) viņa parole vai lietotājvārds tiek lietots nelikumīgi. Lietotājs ir atbildīgs par visiem un jebkādiem zaudējumiem, kas rodas, izmantojot savu lietotājvārdu un paroli. „Philip Morris Latvia” neuzņemas atbildību par jebkādu kaitējumu, ko izraisa Lietotāja paroles (vai) lietotājvārda nodošana trešajai personai (trešajai pusei).



3. Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu izmantošana.

Tīmekļa vietnes un Lietotnes var izmantot tikai Latvijā.

Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes un viss to saturs (jo īpaši programmatūra, faili, dizains, grafiskie elementi un dati) ir „Philip Morris Latvia” īpašums, un to aizsargā autortiesību un preču zīmju aizsardzību regulējošie tiesību akti. „Philip Morris Latvia” skaidri norāda uz aizliegumu attiecībā uz jebkādu neatļautu Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu izmantošanu, jo īpaši: i) uz jebkāda veida Tīmekļa vietņu izmantošanu un (vai) Lietotņu vai to satura izmantošanu rūpnieciskiem vai komerciāliem mērķiem, un ii) aizliegumu atjaunot, kopēt, sniegt trešajām personām, izplatīt, nodot, mainīt, licencēt, atteikties cita labā vai citādi komerciālā veidā izmantot Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes, to saturu, tekstus, tekstu daļas, kustīgos un nekustīgos attēlus, audio failus, programmatūru, Produktus, citus pakalpojumus, citus datus un informāciju bez „Philip Morris Latvia” iepriekšējas rakstveida piekrišanas.



4. Lietotāja pienākumi

Lietotājs apņemas izmantot Pakalpojumus saskaņā ar šiem Vispārīgajiem noteikumiem, spēkā esošajiem tiesību aktiem, vispārīgajiem interneta lietošanas principiem, sociālās līdzāspastāvēšanas un morāles principiem un, ņemot vērā Tīmekļa vietnes mērķi, jo īpaši apņemas rīkoties tādā veidā, lai nepārkāptu citu personu un „Philip Morris Latvia” tiesības.

Jo īpaši Lietotājs apņemas:

1. izmantot Tīmekļa vietni tikai Vispārīgajos noteikumos norādītajam mērķim;

2. neizmantot Tīmekļa vietni veidā, kas traucētu tās darbību vai radītu draudus tās drošībai un/vai integritātei, jo īpaši, izmantojot speciālu programmatūru vai citus līdzekļus (piemēram, vīrusus, ļaunprātīgu programmatūru, spiegprogrammatūru u.tml.);

3. izmantot Tīmekļa vietni, neradot neērtības citiem lietotājiem un/vai „Philip Morris Latvia”;

4. ievērot aizliegumu ievietot Tīmekļa vietnē jebkādu saturu, kas ir pretrunā likumiem, morālei vai citiem sociālās līdzāspastāvēšanas principiem, tostarp:

1. informāciju, kas saistīta vai sniedz norādi uz:

  • nepilngadīgajiem, t.i., personām, kas jaunākas par 18 gadiem;
  • medikamentiem, narkotikām, alkoholu u.tml.;
  • pornogrāfiju;
  • saturu, kas saistīts ar produktu, pakalpojumu vai pasākumu reklāmu;

2. tāda satura informāciju:

  • kas kaitē personu, kas nodarbojas ar uzņēmējdarbību (jebkuru produktu ražotāju un jebkuru pakalpojumu sniedzēju), labajam vārdam un tādējādi negatīvi ietekmē to produktu vai pakalpojumu reputāciju;
  • kas jebkādā veidā var pārkāpt godīgas konkurences principus;
  • kas ir ar reliģisku, politisku, rases vai etniskās piederības saturu;
  • kas kūda uz vardarbību, rasu, reliģisko vai etnisko neiecietību, u.tml.;
  • ko parasti uzskata par amorālu, sociāli nepiemērotu, vulgāru;
  • kas aizskar publiskas personas;
  • tostarp informāciju, kas satur nepamatotus apvainojumus par citām personām;
  • kas pieskaitāma intelektuālo īpašumtiesību pārkāpumam;
  • kas komentē politiskos jautājumus;
  • tostarp visus paziņojumus, ar kuriem tiek pārkāpti likumi vai tiek mudināts tos pārkāpt.

„Philip Morris Latvia” patur tiesības dzēst ierakstus, publicēto saturu, fotoattēlus, videoierakstus un citu Lietotāju sniegto saturu, kas ir pretrunā Vispārīgajiem noteikumiem.



5. „Philip Morris Latvia” tiesības

Konstatējot, ka Lietotājs ir pārkāpis Vispārīgo noteikumu normas, „Philip Morris Latvia” ir tiesības izmantot tiesiskās aizsardzības līdzekļus par radīto zaudējumu kompensāciju un dzēst Lietotāja Tīmekļa vietnē sniegto saturu, kas ir pretrunā šiem noteikumiem.

Ja Lietotājs pārkāpj Vispārīgos noteikumus, „Philip Morris Latvia” pēc saviem ieskatiem var nekavējoties atsaukt Lietotāja tiesības izmantot Pakalpojumus (tīmekļa vietnē), kā arī liegt piedalīties lietotājiem paredzētajās programmās un ierobežot Lietotāja iespējas izmantot Pakalpojumu resursus pilnā vai daļējā apmērā.

Lietotājs, kura darbības vai bezdarbības dēļ var tikt pārtraukta vai tehniski traucēta Pakalpojumu sniegšana vai sistēma, kas pārceļama uz Tīmekļa vietni vai kas paredzēta, lai nodrošinātu iespēju sazināties ar Lietotāju, ir pilnībā atbildīgs par visiem zaudējumiem, veiktajiem maksājumiem un izdevumiem (iekļaujot izdevumus par juridiskiem pakalpojumiem), kas radušies šādas pārtraukšanas vai traucējumu dēļ.



6. Garantijas izņēmumi

„Philip Morris Latvia” neuzņemas nekādu atbildību un nesniedz nekādas garantijas attiecībā uz i) Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu pienācīgu funkcionēšanu, ii) Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu pieejamību un iespēju tās lietot, iii) Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu saturu, informācijas un datu pilnīgumu, precizitāti un aktualitāti, (iv) Tīmekļa vietņu un (vai) Lietotņu vai to satura nevainojamību, jo īpaši attiecībā uz vīrusu vai citu ļaunprātīgu programmatūru neesamību, un v) konkrētu funkciju, kas tiek sagaidītas no Tīmekļa vietnēm un (vai) Lietotnēm, un to satura esamību.

Lietotājs pieslēdzas Tīmekļa vietnēm un (vai) Lietotnēm un tās izmanto vai lejupielādē to saturu pēc saviem ieskatiem un uz savu risku. Ja Lietotājs šī iemesla dēļ pazaudē datus vai ja rodas kaitējums viņa informācijas tehnoloģiju sistēmai, „Philip Morris Latvia” neuzņemas atbildību.

„Philip Morris Latvia” nav pienākuma sniegt pakalpojumus, datus vai informāciju, kā arī risināt tehniskos un juridiskos apstākļus, kas nepieciešami, lai izmantotu Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes saturu, ne Latvijā, ne ārpus tās robežām. Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes nav paredzētas lietošanai ārpus Latvijas.

„Philip Morris Latvia” patur tiesības mainīt, koriģēt, izgriezt, papildināt un (vai) izdzēst Tīmekļa vietnes (vai) Lietotnes un to saturu jebkurā laikā, neradot iespēju izmantot iepriekšējo versiju.

Mūsu Tīmekļa vietnēs un (vai) Lietotnēs var būt norādes uz trešo pušu tīmekļa vietnēm, kuras „Philip Morris Latvia” nekontrolē un neuzrauga. „Philip Morris Latvia” neuzņemas nekādu atbildību par to saturu un šo tīmekļa vietņu vai lietotņu vadītāja darbību atbilstību datu aizsardzības tiesību aktiem.



7. Atbildības ierobežojums

„Philip Morris Latvia” neuzņemas atbildību par jebkādiem zaudējumiem, tostarp ienākumu negūšanu, datu zudumu, darbības traucējumiem, kā arī citiem jebkura veida zaudējumiem, kas var rasties Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotņu un to satura izmantošanas dēļ, jo īpaši, attiecībā uz tajā ietverto dokumentu un (vai) lietotņu izmantošanu. „Philip Morris Latvia” arī neuzņemas nekādu atbildību par jebkādu kaitējumu, kas var rasties tādēļ, ka nav iespējams iegādāties vai piegādāt preces vai Produktus, kas ir saistīti ar Tīmekļa vietnēm un (vai) Lietotnēm.



8. Piekrišana personas datu vākšanai

Lietotājs piekrīt, ka „Philip Morris Latvia” visplašākajā komercdarbības nozīmē, proti, ražojot, reklamējot, izplatot un lietojot Produktus, kā arī veicot ar Produktiem saistītus pētījumus, nodotu, uzglabātu, apstrādātu un izmantotu Lietotāju personas datus, kas saistīti uz Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotņu apmeklēšanu vai lietošanu, jo īpaši, lai pārbaudītu iekšējo noteikumu ievērošanu. Lietotājs piekrīt, ka „Philip Morris Latvia” izmanto informāciju, lai varētu sazināties ar Lietotāju par piedalīšanos ar Produktiem saistītajos izpētes projektos un (vai) sniegtu Lietotājam informāciju par jauniem projektiem, izmaiņām projektu īstenošanā, reklāmas pasākumiem, jebkādām mārketinga darbībām un (vai) spēkā esošajiem vai turpmākajiem tiesību aktiem, kā arī iespējamām likumdošanas iniciatīvām, kas saistītas ar Produktiem.

Lietotājs ļauj Sabiedrībai „Philip Morris Latvia” pamatoties uz publiski pieejamo Lietotāja sociālo tīklu profilos ietverto informāciju un izmantot to. Tas var tikt darīts, lai labāk izprastu Lietotāja intereses un labāk piemērotu Lietotājam sniedzamo informāciju un piedāvātās darbības. Ja Lietotājs nevēlas, ka „Philip Morris Latvia” balstās uz publiski pieejamo sociālos tīklos esošo informāciju par Lietotāju un izmanto to, Lietotājs var jebkurā brīdī no tā atteikties, to attiecīgi norādot izvēlnē „Piekrītu, ka „Philip Morris Latvia” balstās uz un izmanto publiski pieejamo sociālos tīklos esošo informāciju, kuru esmu norādījis kā pieejamu un kuru var atrast Tīmekļa vietnes sadaļā „Mans profils”.

Turklāt Lietotāja dati tiks apstrādāti saskaņā ar Vispārīgo noteikumu 7. punktu un Latvijas Republikas likumiem. Zvanot uz bezmaksas tālruni 800 200 90 vai nosūtot paziņojumu uz speciāli šim mērķim paredzēto e-pasta adresi, Lietotājs var jebkurā brīdī atsaukt piekrišanu un pieprasīt, lai viņam pārtrauktu sūtīt paziņojumus pēc tagiem, saskaņā ar kuriem tiek sniegta informācija.

Lietotājs apstiprina, ka Lietotāja reģistrācijā „Philip Morris Latvia” Tīmekļa vietnēs vai Lietotnēs sniegtie personas dati ir pareizi. Mainoties jebkādiem datiem, Lietotājam ir pienākums tos atjaunināt.



9. Datu drošība

Dati, kurus Lietotājs ievada, apmeklējot un izmantojot „Philip Morris Latvia” Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes, tiek vākti, kārtoti un izmantoti saskaņā ar turpmāk norādītiem noteikumiem un šādā kārtībā:

a) Privātuma aizsardzība

„Philip Morris Latvia” pilnībā ciena Lietotāja privātumu. Mēs apņemamies aizsargāt privāto informāciju, kuru Lietotājs kopīgojis, apmeklējot un izmantojot mūsu Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes vai aizpildot klienta karti. Vispārīgajos noteikumos ir aprakstīts, kādus personas datus vācam, kā tos izmantojam un kurām trešajām personām tos varam sniegt. Noteikumos arī paredzēti pasākumi, kurus piemērojam, lai nodrošinātu datu drošību.

b) Savāktie personas dati un to izmantošana

Lai dati tiktu iekļauti mūsu datubāzē, Lietotājam ir jābūt vismaz 18 gadus vecam, smēķējošam un dzīvojošam Latvijā. Turklāt Lietotājam ir jānorāda savs vārds, adrese, e-pasta adrese un dzimšanas dati. Katrs Lietotājs var arī sniegt plašāku informāciju par sevi (reģistrējoties vai, piemēram, piedaloties klientu aptaujās) vai arī norādīt savu kontaktinformāciju (piemēram, stacionārā vai mobilā tālruņa numuru), lai ar viņu varētu sazināties. Šo informāciju varēs izmantot arī tam, lai noskaidrotu Lietotāja intereses un piemērotu Lietotājam sūtīšanai paredzētos paziņojumus un piedāvātās aktivitātes. Kad Lietotājs apmeklē mūsu Tīmekļa vietni un (vai) Lietotnes, viņa pārlūkprogramma automātiski sūta mums šī lietotāja IP (interneta protokols) adresi un citu informāciju (piemēram, kādu tīmekļa pārlūkprogrammu viņš izmanto), tādēļ vienlaikus varam pārliecināties, vai Lietotājs tiešām atrodas Latvijā laikā, kad izmanto Tīmekļa vietni un (vai) Lietotni. Vācot privāto informāciju, Lietotāja sistēmā neizmantojam sīkdatnes.

Reģistrējoties Tīmekļa vietnē, Lietotājs piekrīt, ka SIA „Philip Morris Latvia” (sabiedrības reģistrācijas Nr. 40003482799, adrese Krisjana Valdemara iela 62, Rīga, Latvija) vāktu un kārtotu visus Lietotāja personas datus, tostarp, bet ne tikai, vārdu, uzvārdu, vecumu, e-pasta adresi, klienta fotoattēlu u.c., ko Lietotājs sniedzis, reģistrējoties Tīmekļa vietnē. Lietotājam ir tiesības piekļūt saviem personas datiem, pieprasīt koriģēt nepareizus datus, nepiekrist, lai viņa dati tiktu apstrādāti, un atsaukt savu piekrišanu to apstrādei. „Philip Morris Latvia” apņemas ievērot visas attiecīgās tiesību aktu normas.

Lietotāja personas dati tiek apstrādāti ne ilgāk kā 3 gadus pēc Lietotāja pēdējās veiktās darbības vai piekrišanas sniegšanas.

c) Personas datu nodošanas/sniegšanas ierobežojumi

Informācija, kuru Lietotājs sniedz, vai nu izmantojot Tīmekļa vietnes un (vai) Lietotnes vai kuru Lietotājs pats darījis publiski pieejamu internetā, netiks nodota trešajām personām (trešajām pusēm) bez Lietotāja piekrišanas. Tomēr mēs paturam tiesības sniegt šo informāciju mūsu saistītajām sabiedrībām (piemēram, „Philip Morris International Management SA” vai citām saistītajām sabiedrībām, kuru saraksts sniegts Tīmekļa vietnē www.pmi.com), kā arī sabiedrībām, kurām mēs sniedzam šādas tiesības, izmantojot savus pakalpojumu sniedzējus, un neatkarīgajiem subjektiem, kas veic izpēti nekomerciāliem mērķiem. Ar mums saistīto sabiedrību vai to pakalpojumu sniedzēju juridiskā adrese var būt reģistrēta ārzemēs, bet datus tie kārto saskaņā ar noslēgto līgumu, un to var veikt, tikai izpildot paredzēto, attiecīgo darbību, sniedzot pakalpojumus mūsu vārdā un saskaņā ar drošības saistībām. „Philip Morris Latvia” var izpaust informāciju par Lietotāju savam pakalpojumu sniedzējam un saistītajai sabiedrībai, ja tas ir nepieciešams juridisku iemeslu dēļ vai to pieprasa attiecīgās iestādes. Lietotājam pārkāpjot tiesību aktu normas attiecībā uz Tīmekļa vietni un (vai) Lietotnēm (vai rodas aizdomas, ka tā varētu notikt), „Philip Morris Latvia” ir tiesības sniegt Lietotāja identifikācijas un kontaktinformācijas datus iestādei, kas to pieprasa.

d) Tiek nodrošināta personas datu aizsardzība

Personas datu aizsardzība ir viena no mūsu prioritātēm. Mēs piemērojam pamatotus administratīvā un tehniskā līmeņa pasākumus, lai izvairītos no Lietotāja personas datu, kurus tas iesniedzis, apmeklējot vai izmantojot mūsu Tīmekļa vietni un (vai) Lietotnes, nodošanas, izmantošanas, mainīšanas vai dzēšanas gadījumiem. Lai nodrošinātu Lietotāja personas datu aizsardzību, mēs izmantojam SSL datu šifrēšanu (angļu valodā Secure Socket Layer (SSL) –Drošligzdu slānis) un citas digitālās šifrēšanas tehnoloģijas.



10. Lietotāji, kuriem ir piešķirta pagaidu piekļuve Tīmekļa vietnēm un Lietotnēm

Katram Lietotājam, kas vēlas pastāvīgi izmantot mūsu Tīmekļa vietni un Lietotni, būs jāpierāda, ka viņš ir pieaugušais, kas smēķē un dzīvo Latvijā. Tādēļ Lietotājiem ir jāapstiprina savs vecums, izmantojot e-pasta paraksta pakalpojumu vai produkta piegādes laikā. Pagaidu piekļuve Tīmekļa vietnes saturam pilnā apmērā netiek sniegta, kamēr nav apstiprināts Lietotāja vecums.



11. Juridiskās prasības

Lai Lietotājs varētu pienācīgi izmantot Tīmekļa vietni, Lietotāja informācijas tehnoloģiju sistēmai ir jāatbilst šādām minimālajām tehniskajām prasībām:

Lietotnes pārlūkprogramma: jaunākās pieejamās tīmekļa pārlūkprogrammu „Google Chrome”, „Internet Explorer”, „Mozilla Firefox”, „Opera”, „Safari” versijas.

Pakalpojumi piemēroti sniegšanai šādā izšķirtspējā: 1024 x 768, 1280 x 1024 vai augstāka.



12. Pārējie noteikumi

„Philip Morris” patur tiesības pēc saviem ieskatiem un jebkurā laikā mainīt Vispārīgos noteikumus un Lietošanas noteikumus Tīmekļa vietnē un (vai) Lietotnēs, par to iepriekš informējot Lietotāju.

Tiesai pasludinot, ka viens vai vairāki no Vispārīgo noteikumu vai Lietošanas noteikumu punktiem nav spēkā, pārējie noteikumu punkti paliek spēkā.

Rodoties jautājumiem par mūsu Vispārīgajiem noteikumiem vai Datu aizsardzības politiku, Lietotājs var ar mums sazināties, zvanot pa bezmaksas tālruņa līniju 800 200 90. Jautājumus var arī iesniegt rakstveidā, tos nosūtot uz adresi „Philip Morris Latvia”, Krisjana Valdemara iela 62, LV-1013, Rīga, vai pa e-pastu contact.lv@iqos.com. Lietotājs piekrīt, ka strīdi par Vispārējiem nosacījumiem un noteikumiem tiks izskatīti attiecīgajā Rīgas tiesā.


PMI PATĒRĒTĀJU PRIVĀTUMA PAZIŅOJUMS

Mēs attiecamies pret privātumu nopietni. Šajā paziņojumā ir raksturots Jūsu statuss, apkopotā informācija par Jums un kā mēs ar to rīkojamies. Klikšķiniet katrā sadaļā „uzzināt vairāk”, lai iegūtu vairāk informācijas.

Lūdzam arī izlasīt lietošanas noteikumus pakalpojumam, kas Jūs interesē. Tur atradīsiet vairāk informācijas par mūsu darbību un visus attiecināmos tiesību ierobežojumus.

Kas mēs esam?

Mēs esam daļa no Philip Morris International. Sīkākas ziņas par mums (nosaukums, adrese, utt.) tiks nodotas Jums atsevišķi Jūsu datu apkopošanas vai izpaušanas apstiprināšanas brīdī, piemēram, paziņojumā lietotnē, vietnē vai e-pastā, kas satur saiti uz šo paziņojumu.

Uzzināt vairāk.

  • PMI: Philip Morris International, vadoša starptautiska tabakas grupa. To veido vairākas kompānijas jeb „meitasuzņēmumi”.
  • PMI meitasuzņēmumi: Katrs Philip Morris International kompāniju grupas dalībnieks ir „PMI meitasuzņēmums”. „Mēs” (vai „mums” vai „mūsu”) nozīmē to PMI meitasuzņēmumu, kurš pirmais apkopoja informāciju par Jums.
  • PMI produkts: mūsu vai cita PMI meitasuzņēmuma produkts.

Kā mēs iegūstam informāciju par Jums?

Mēs varam apkopot informāciju par Jums dažādos veidos.

  • Jūs varat sniegt mums informāciju tiešā veidā (piemēram, aizpildot veidlapu vai zvanot mums).
  • Mēs varam apkopot informāciju automātiski (piemēram, kad lietojat PMI lietotni vai vietni).
  • Mēs varam iegūt informāciju no trešajām personām (piemēram, publiski pieejamo informāciju tādos sociālajos tīklos kā Facebook un Twitter).

Šajā paziņojumā mēs norādām visus veidus, kā Jūs sazināties ar mums, t.i., PMI saskares punkti. PMI saskares punkti var būt gan fiziski (piemēram, mazumtirdzniecības vietas un pasākumi), gan digitāli (piemēram, lietotnes un vietnes).

Uzzināt vairāk.

Mēs varam apkopot Jūsu tiešā veidā izpausto informāciju. Parasti tas notiek, kad Jūs:

  • pierakstāties kā mūsu datubāžu dalībnieks (piemēram, personīgi, caur lietotni vai tiešsaistē);
  • iegādājaties PMI produktus vai pakalpojumus mazumtirdzniecības vietā;
  • lejupielādējat vai lietojat digitālo saskares punktu (piemēram, lietotni vai vietni);
  • sazināties ar mums caur saskares punktu, pa e-pastu, sociālajā tīklā vai pa tālruni;
  • reģistrējat pie mums ierīci;
  • abonējat PMI paneļa portālu;
  • reģistrējaties PMI paziņojumu presei vai e-pasta vai mārketinga ziņojumu saņemšanai;
  • piedalāties PMI aptaujās vai (ja likumdošana atļauj) PMI konkursos vai akcijās; vai
  • piedalāties PMI meitasuzņēmuma rīkotā pasākumā.

Mēs varam apkopot informāciju par Jums automātiski. Parasti tas notiek, kad Jūs:

  • apmeklējat vietu, kur pārdod PMI produktus (piemēram, apkopojot Jūsu datus norēķināšanās brīdī vai ar sensoriem tirdzniecības vietā, kuri savienojas ar mobilajām tehnoloģijām);
  • piedalāties PMI meitasuzņēmuma rīkotā pasākumā (piemēram, izdarot pirkumu pasākumā vai ar sensoriem pasākuma vietā, kuri savienojas ar mobilajām tehnoloģijām);
  • sazināties ar mums (piemēram, saskares punktā vai sociālajos tīklos);
  • izmantojat PMI saskares punktus (piemēram, ar izsekošanas mehānismiem lietotnē vai vietnē); vai
  • veicat publiskus ierakstus sociālajā tīklā, kam sekojam (piemēram, lai mēs varētu izprast sabiedrības viedokli vai atbildēt uz pieprasījumiem par PMI produktiem).

Mēs varam arī apkopot informāciju par Jums automātiski, izmantojot sīkdatnes un tamlīdzīgas izsekošanas tehnoloģijas digitālajos PMI saskares punktos. Izmantoto sīkdatņu un tehnoloģiju veidi ir atkarīgi no konkrētā PMI saskares punkta. Lai uzzinātu vairāk par saskares punktos lietotajām sīkdatnēm (arī Google analīzes sīkdatnēm) un tamlīdzīgām tehnoloģijām, kā arī par to, kā pieņemt vai noraidīt sīkdatnes, lūdzam skatīt paziņojumu par sīkdatnēm, kas publicēts vai pieejams caur šo saskares punktu. -.

Likumā atļautajos gadījumos mēs varam iegūt informāciju par jums no trešajām personām. Tas var ietvert informāciju, ko PMI meitasuzņēmumi pārsūta savā starpā, publiski pieejamu profilu informāciju (piemēram, savas izvēles un intereses) trešo personu sociālajos tīklos (Facebook un Twitter) un mārketinga sarakstos, kas iegūti no trešo personu mārketinga aģentūrām.

Mēs varam arī apkopot informāciju citos veidos, ko iespējams Jums laiku pa laikam piedāvāt.

Kādu informāciju mēs apkopojam par Jums?

Mēs varam apkopot dažādus Jūsu informācijas veidus:

  • pasūtījumu izpildei nepieciešamā informācija
  • garantijas pakalpojumu sniegšanai nepieciešamā informācija
  • informācija, ko izpaužat mums veidlapās vai aptaujās
  • informācija par Jūsu apmeklējumiem mūsu tirdzniecības vietās un pasākumos
  • informācija, ko izpaužat mums sarunās, vēršoties mūsu zvanu centros
  • informācija par Jūsu izvēlēm un interesēm
  • vecuma pārbaudei nepieciešamā informācija

Uzzināt vairāk.

Tas, kādu informāciju mēs apkopojam tieši no Jums, būs redzams no konteksta, kādā to izpaužat. Piemēram:

  • ja pasūtāt kādu produktu no mums caur saskares punktu, Jūs norādāt savu vārdu, kontaktpersonu, datus rēķina sagatavošanai un produktus, ko izvēlējāties, lai mēs varētu izpildīt Jūsu pasūtījumu;
  • Jūs varat sniegt informāciju par savām produktu izvēlēm un interesēm, lai mēs varētu piedāvāt Jums interesējošus produktus un pakalpojumus;
  • ja piesakāt apmeklējumu pie mums (vai personas, kas atbalsta mūsu produktus vai pakalpojumus), mēs varam iegūt Jūsu vārdu un kontaktinformāciju;
  • mēs varam apkopot informāciju, kas ļauj mums pārliecināties par jūsu vecumu, piemēram, personu apliecinoša dokumenta kopiju vai jūsu sejas attēlu.
  • mūsu automātiski apkopotā informācija vispārīgi attieksies uz:
  • ziņām par apmeklējumu vai zvanu (piemēram, laiku un ilgumu);
  • ierašanās biežumu, apmeklētajām vietām un apmeklējuma ilgumu, kā arī, kādus pirkumus veicat tirdzniecības vietā vai pasākumā (arī vietās tiešā tuvumā);
  • Jūsu digitālo PMI saskares punktu lietojumu (kādas lapas apmeklējat, no kādas lapas ienācāt, uz kuru lapu devāties, ievadītie meklējumi vai saites, uz kurām klikšķinājāt saskares punktā); un
  • Jūsu ierīci (piemēram, IP adrese vai unikālais ierīces identifikators, vietnoteices dati, ziņas par visām sīkdatnēm, jo esam saglabājuši Jūsu ierīcē).

Informācija, ko apkopojam no trešajām pusēm vispārīgi sastāv no publiski pieejamas profila informācijas (Jūsu izvēles un intereses), piemēram, publiskajos ierakstos sociālajos tīklos.

Kādiem mērķiem izmantojam informāciju par Jums un kāds ir juridiskais pamatojums?

Šajā sadaļā raksturojām mērķus, kam izmantojam personīgo informāciju. Šim paziņojumam ir globāls pielietojums, tādēļ, ja kādas valsts likumi ierobežo vai aizliedz noteiktas šeit raksturotās darbības, mēs šajā valstī attiecīgajiem mērķiem neizmantosim informāciju par Jums.

Ņemot vērā iepriekšminēto, mēs izmantojam informāciju par Jums šādiem mērķiem:

  • Lai izpildītu normatīvo aktu prasības, piemēram, pārbaudīt Jūsu vecumu un statusu kā mūsu produktu lietotājam
  • Lai pārdotu Jums savus produktus, izpildītu Jūsu pasūtījumus un apstrādātu maksājumus
  • Lai sniegtu Jums ar pārdošanu saistītus pakalpojumus, risinātu Jūsu jautājumus un pieprasījumus un nodrošinātu garantijas pakalpojumus
  • Lai pārdotu savus produktus (ja likumdošana to atļauj), arī pārvaldītu lojalitātes programmas, uzlabotu produktus, veiktu tirgus izpēti, izstrādātu mārketinga stratēģijas, pārvaldītu mārketinga kampaņas un veidotu Jūsu pieredzi vietās, kur pārdod PMI produktus, un pasākumos
  • Lai mēs vai mūsu sadarbības partneri ziņotu Jums par iespējām iesaistīties PMI produktu mārketingā vai pārdošanas sekmēšanā
  • Lai atbalstītu visa iepriekš minētā izpildi, arī Jūsu kontu pārvaldībai, ļaujot Jums lietot Jūsu vajadzībām atbilstošos PMI saskares punktus, pārvaldītu Jūsu apmeklējumus pie mums vai citur, kur tiek atbalstīti mūsu produkti vai pakalpojumi (piemēram, saistībā ar jaunu produktu vai pēcpārdošanas pakalpojumu), veidotu Jūsu pieredzi ar PMI saskares punktiem un veiktu pārvaldību un novērstu problēmas
  • Uzņēmējdarbības analīzei un uzlabojumiem, arī lai uzlabotu PMI produktus, tirdzniecības vietas un pasākumus, kā arī informāciju, ko mēs (vai mūsu meitasuzņēmumi) sniedzam mūsu klientiem
  • Citiem mērķiem, par ko Jums ziņosim, vai kuri būs skaidri no konteksta, brīdī, kad pirmoreiz iegūsim šo informāciju par Jums

Juridiskais pamatojums tam, ka izmantojam informāciju par Jums, var būt viens no turpmāk norādītajiem (sīkāk tos paskaidrosim sadaļā „uzzināt vairāk”):

  • mums piemērojamā ar likumu noteiktā pienākuma izpilde;
  • līguma, kurā Jūs esat puse, izpilde;
  • likumīga uzņēmējdarbības interese, ko neaizliedz Jūsu intereses informācijas aizsargāšanai;
  • ja nav piemērojams nekas no iepriekš minētā, Jūsu piekrišana (mēs to lūgsim pirms informācijas apstrādes veikšanas).

Uzzināt vairāk.

Mērķi, kam mēs izmantojam informāciju par Jums ar atbilstošām apkopošanas metodēm un juridisko pamatojumu, ir šādi:

Mērķis Apkopošanas metode un apstrādes juridiskais pamatojums

Likumā noteikto pienākumu izpilde

  • pārbaudīt Jūsu vecumu un statusu kā mūsu produktu lietotājam

Šo informāciju Jūs parasti sniedzat mums tiešā veidā.

Mēs to izmantojam, jo mums ir nepieciešams izpildīt ar likumu noteikto pienākumu pārdot produktus tikai pieaugušajiem vai, ja valstī nav šādas likumu prasības, tad tādēļ, ka mums ir likumīga uzņēmējdarbības interese pārdot savus produktus tikai pieaugušajiem, ko neaizliedz Jūsu intereses, tiesības un brīvības aizsargāt informāciju par sevi.

Savu produktu pārdošana

  • izpildīt Jūsu pasūtījumus (arī kvīšu nosūtīšana)
  • apstrādāt Jūsu maksājumus
  • sniegt garantijas pakalpojumus

Šo informāciju Jūs parasti sniedzat mums tiešā veidā (visbiežāk tas ir vārds, adrese, e-pasta adrese, maksājuma informācija).

Mēs to izmantojam, lai izpildītu savas līgumsaistības pret Jums kā mūsu produktu pircēju.

Ar pārdošanu saistītu pakalpojumu sniegšana

  • risināt Jūsu jautājumus un pieprasījumus
  • izpildīt Jūsu prasības
  • veikt vispārīgu pārvaldību un novērst problēmas
  • pārvaldīt lojalitātes programmas

Šo informāciju Jūs parasti sniedzat mums tiešā veidā.

Mēs to izmantojam tādēļ, ka mums ir likumīga uzņēmējdarbības interese sniegt ar pārdošanu saistītus pakalpojumus saviem klientiem, ko neaizliedz Jūsu intereses, tiesības un brīvības aizsargāt informāciju par sevi.

Savu produktu pārdošana (ja likumdošana to atļauj)

  • saprast jūsu izvēles (piemēram, kādi produkti vai pasākumi Jums interesētu vai būtu piemērotāko Jūsu vajadzībām) un, ja likumdošana to atļauj, veikt pārdošanu Jums personīgi
  • pārvaldīt lojalitātes programmas
  • aicināt Jūs piedalīties aptaujās vai tirgus izpētes kampaņās un pārvaldīt tās
  • veikt tirgus izpēti
  • izstrādāt mārketinga stratēģijas
  • pārvaldīt mārketinga kampaņas
  • veidot Jūsu pieredzi ar PMI saskares punktiem (piemēram, personalizēt Jūsu apmeklējumu ar sveicienu vai ieteikumiem, kas Jums interesētu)

Parasti tas būs apvienojums informācijai, ko sniedzāt mums (piemēram, Jūsu vārds un kontaktinformācija un sociālā tīkla dati), informācijai, ko mēs apkopojām automātiski (piemēram, ar PMI saskares punktu izmantošanas uzraudzības tehnoloģijām) un (ja likumdošana to atļauj) informācijai, ko mēs saņēmām no trešajām personām (piemēram, publiskie ieraksti sociālajos tīklos).

Mēs to izmantojam ar tādu pamatojumu, ka mums ir likumīga uzņēmējdarbības interese pārdot savus produktus, izmantot PMI saskares punktus un veidot Jūsu pieredzi veidos, ko neaizliedz Jūsu intereses, tiesības un brīvības aizsargāt informāciju par sevi.

Savu produktu pārdošana (ja likumdošana to atļauj)

  • sniegt Jums informāciju par PMI meitasuzņēmumiem un pārvaldīt tos, to akcijas, produktus un pakalpojumus, tirdzniecības vietas, pasākumus un mūsu produktu regulējumu; izstrādāt un uzlabot rīkus šo mērķu īstenošanai

Parasti tas būs apvienojums informācijai, ko sniedzāt mums (piemēram, Jūsu vārds un kontaktinformācija Jūsu sociālajā tīklā), informācijai, ko mēs apkopojām automātiski (piemēram, izmantojot sīkdatnes un tamlīdzīgas tehnoloģijas) un (ja likumdošana to atļauj) informācijai, ko mēs saņēmām no trešajām personām (piemēram, publiskie ieraksti sociālajos tīklos).

Mēs to izmantojam ar tādu pamatojumu, ka mums ir likumīga uzņēmējdarbības interese pārdot savus produktus, ko neaizliedz Jūsu intereses, tiesības un brīvības aizsargāt informāciju par sevi.

Atsevišķās valstīs, kur to pieprasa likums, mēs atsūtīsim Jums šos materiālus elektroniskā formātā tikai pēc Jūsu piekrišanas saņemšanas.

Visu iepriekšminēto mērķu atbalstīšana

  • pārvaldīt Jūsu kontus
  • ļaut Jums lietot PMI saskares punktus (piemēram, ļaut Jums saglabāt pieteikšanos saskares punkta sadaļās, kuras ir paturētas tikai autorizētajiem lietotājiem, pārvaldīt savas valodas izvēles, pirkumu groza sasaistīšana ar jums)
  • izpildīt Jūsu prasības
  • pārvaldīt Jūsu apmeklējumus pie mums vai citur, kur tiek atbalstīti mūsu produkti vai pakalpojumi (piemēram, saistībā ar jaunu produktu vai pēcpārdošanas pakalpojumu)
  • uzlabot Jūsu pieredzi
  • veikt pārvaldību un novērst problēmas

Parasti tas būs apvienojums informācijai, ko sniedzāt mums (piemēram, vārds, uzvārds (vai līdzvērtīgi dati)) un informācijai, ko mēs apkopojām automātiski (piemēram, informācija par Jūsu ierīci, sīkdatnēm un tamlīdzīgām izsekošanas tehnoloģijām).

Mēs to izmantojam ar pamatojumu, kas atbilst mūsu atbalstītajam informācijas lietošanas mērķim. Piemēram, ja pārvaldām Jūsu kontu, lai atbalstītu pirkumu vai sniegtu pēcpārdošanas pakalpojumu, mēs lietojam informāciju mūsu līgumsaistību izpildei pret Jums kā mūsu produktu pircēju; ja pārvaldām Jūsu kontu, lai parādītu Jums savus produktus, mēs atbalstām mārketingu un tādēļ mēs to izmantojam ar pamatojumu, ka mums ir likumīga uzņēmējdarbības interese pārdot savus produktus, ko neaizliedz Jūsu intereses, tiesības un brīvības aizsargāt informāciju par sevi utt.

Uzņēmējdarbības analītika un uzlabojumi

  • ļauj mums vai mūsu sadarbības partneriem ziņotu Jums par iespējām iesaistīties PMI produktu pārdošanas sekmēšanā
  • uzņēmējdarbības analīzei un uzlabojumiem (arī PMI produktiem, tirdzniecības vietām, kur pārdod PMI produktus, pasākumiem, digitālajiem PMI saskares punktiem un informācijai, ko mēs (vai mūsu meitasuzņēmumi) sniedzam mūsu klientiem)

Parasti tas būs apvienojums informācijai, ko sniedzāt mums; informācijai, ko mēs apkopojām automātiski; un (ja likumdošana to atļauj) informācijai, ko mēs saņēmām no trešajām personām.

Mēs to izmantojam ar tādu pamatojumu, ka mums ir likumīga uzņēmējdarbības interese analizēt un uzlabot savus uzņēmējdarbības rezultātus, savus produktus, PMI saskares punktus, tirdzniecības vietas un pasākumus un aicināt citus iesaistīties PMI produktu pārdošanas sekmēšanā, ko neaizliedz Jūsu intereses, tiesības un brīvības aizsargāt informāciju par sevi.

Ja mēs neizmantojam kādu no iepriekšminētajiem juridiskajiem pamatojumiem, lai izmantotu informāciju par jums, mēs lūgsim Jums Jūsu piekrišanu pirms informācijas apstrādes veikšanas (šie gadījumi būs skaidri no konteksta).



Dažos gadījumos mēs varam izmantot informāciju par Jums veidos, kas nav iepriekš raksturoti. Tad mēs sniegsim papildinošu privātuma paziņojumu ar paskaidrojumu šādam lietojumam. Visi papildu paziņojumi ir jālasa kopā ar šo paziņojumu.

Kam mēs izpaužam informāciju par Jums un kādiem nolūkiem?

Mēs varam izpaust informāciju par Jums:

  • PMI meitasuzņēmumiem;
  • trešajām personām, kas nodrošina PMI meitasuzņēmumiem vai Jums produktus vai pakalpojumus;
  • rūpīgi atlasītiem PMI meitasuzņēmumu sadarbības partneriem un konsultantiem (jomās saistībā ar mūsu produktiem vai atbilstoši to stilam un tēlam), lai tie var sniegt Jums piedāvājumus, kas, viņuprāt, varētu Jums interesēt, spriežot pēc Jūsu izvēlēm; un
  • citām trešajām pusēm, ja likumdošana to pieprasa vai atļauj.

Uzzināt vairāk.

Datu izpaušana citiem PMI meitasuzņēmumiem

  • Informācija par Jums tiks izpausta Philip Morris International Management SA (Lozanna, Šveice), kur tiek veikta personas datu apstrādes centrālā pārvaldīšana PMI meitasuzņēmumiem. Philip Morris International Management SA apstrādā informāciju par Jums visiem iepriekš šajā paziņojumā raksturotajiem mērķiem.
  • Informāciju par Jums var izpaust PMI meitasuzņēmumam, kurš ir atbildīgais Jūsu dzīvesvietas valstī (ja atšķiras no PMI meitasuzņēmuma, kurš pirmais apkopoja informāciju) visiem iepriekš šajā paziņojumā raksturotajiem mērķiem.
  • Informāciju par Jums var izpaust jebkuram citam PMI meitasuzņēmumam, ar ko sazināties (piemēram, ja ceļojat un vēlaties uzzināt, kur jaunajā valstī iegādāties PMI produktus vai kur atrast pakalpojumus vai atbalstu PMI produktiem), lai uzlabotu savus pakalpojumus, ko Jums sniedzam.

Informācija par PMI meitasuzņēmumiem un valstīm, kurās tie izveidoti, ir pieejama šeit.

Datu izpaušana trešajām personām

  • Mēs varam izpaust informāciju par Jums trešajām personām, kas nodrošina PMI meitasuzņēmumiem vai Jums produktus vai pakalpojumus (piemēram, konsultantiem, norēķinu pakalpojumu sniedzējiem, piegāžu veicējiem, mazumtirgotājiem, produktu treneriem un informācijas un vecuma pārbaudes pakalpojumu sniedzējiem).
  • Mēs varam izpaust informāciju par Jums PMI meitasuzņēmumu rūpīgi atlasītiem trešo personu sadarbības partneriem un konsultantiem (atbilstoši tam, kas Jums var asociēties ar mūsu produktiem, piemēram, to līdzīga vai papildinoša tēla, stila vai funkcionalitātes dēļ), lai tie var ziņot Jums par produktiem, pakalpojumiem un akcijām, kas, viņuprāt, varētu Jums interesēt, spriežot pēc Jūsu izvēlēm.
  • Mēs varam izpaust informāciju par Jums citām trešajām personām, ja likumdošana to pieprasa vai atļauj, piemēram, likumdevējām iestādēm un valsts departamentiem, arī atbildot uz tiesībsargājošo iestāžu vai citu valsts amatpersonu pieprasījumiem, ja uzskatām izpaušanu par nepieciešamu vai atbilstošu fiziska kaitējuma vai finansiāla zaudējuma novēršanai vai saistībā ar aizdomu par vai apstiprinātu pretlikumīgu darbību izmeklēšanu, vai organizācijas restrukturizācijas kontekstā.

Kur var tikt nosūtīta informācija par Jums?

Līdzīgi kā citas starptautiskas organizācijas, PMI meitasuzņēmumi pārsūta informāciju globālā līmenī. Tātad informācija par Jums var tikt nosūtīta visā pasaulē (ja Jūsu datus apkopo Eiropas Ekonomikas zonā, tas nozīmē, ka  tie var tikt pārsūtīti ārpus Eiropas Ekonomikas zonas).

Uzzināt vairāk.

Izmantojot informāciju kā raksturots šajā paziņojumā, informācija par Jums var tikt pārsūtīta vai nu valstī vai teritorijā, kur tā apkopota, vai arī ārpus tām, tostarp valstī vai teritorijā, kur nav līdzvērtīgu datu aizsardzības standartu.

Piemēram, PMI meitasuzņēmumi Eiropas Ekonomikas zonā (EEZ) var pārsūtīt personīgo informāciju PMI meitasuzņēmumiem ārpus EEZ. Visos gadījumos pārsūtīšana notiks:

  • pamatojoties uz Eiropas Komisijas lēmumu par aizsardzības līmeņa pietiekamību;
  • saskaņā ar atbilstošiem drošības pasākumiem, piemēram ES parauglīgumiem; vai
  • nepieciešams izpildīt savas līgumsaistības starp Jums un mums (vai īstenot pasākumus, kas veikti pirms līguma noslēgšanas un pēc Jūsu pieprasījuma) vai lai noslēgtu vai izpildītu līgumu, kas noslēgts Jūsu interesēs starp mums un trešo personu, līdzīgi kā ceļojumu organizēšanā.

Atbilstošie drošības pasākumi personas datu aizsardzībai vienmēr tiks īstenoti šajās valstīs vai teritorijām saskaņā ar piemērojamiem datu aizsardzības likumiem.

Kā mēs aizsargājam informāciju par Jums?

Mēs īstenojam atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus personas datu aizsardzībai pret neatļautu izpaušanu, lietošanu, pārveidošanu vai iznīcināšanu. Ja nepieciešams, mēs izmantojam šifrēšanu un citas tehnoloģijas, kas var palīdzēt aizsargāt Jūsu sniegto informāciju. Mēs arī pieprasām saviem pakalpojumu sniedzējiem ievērot stingras datu privātuma un drošības prasības.

Cik ilgi tiks uzglabāta informācija par Jums?

Mēs saglabāsim informāciju par Jums tik ilgi, cik nepieciešams šīs informācijas apkopošanas mērķa izpildei. Pēc tam tā tiks dzēsta. Glabāšanas ilgums var būt atšķirīgs atkarībā no informācijas apkopošanas mērķa. Ievērojiet, ka dažos gadījumos Jums ir tiesības pieprasīt mums dzēst šo informāciju. Mums arī dažreiz ir likumā paredzēts pienākums saglabāt informāciju, piemēram, nodokļu un grāmatvedības mērķiem.

Uzzināt vairāk.

Parasti mēs datus saglabājam pamatojoties uz nākamajā tabulā raksturotajiem kritērijiem:

Veids Skaidrojums / biežākie saglabāšanas kritēriji
  • jums sniegtais mārketings(tostarp mārketinga paziņojumi) (ja jūs izmantojat digitālos saskares punktus un esat saziņai sasniedzams)

Lielākā daļa informācijas Jūsu mārketinga profilā tiek saglabāta visu mūsu mārketinga attiecību ar Jums laikā, piemēram, kamēr turpināt izmantot digitālos saskares punktus vai atbildat uz mūsu paziņojumiem. Tomēr daži Jūsu mārketinga profila elementi, piemēram, ieraksti par mūsu mijiedarbību par jums, dabiski pamazām noveco, tādēļ mēs to automātiski dzēšam pēc noteikta laika (parasti 3 gadi), kas nepieciešams šīs informācijas apkopošanas mērķu izpildei.

  • jums sniegtais mārketings (tostarp mārketinga paziņojumi) (ja jūs ar mums vairs nesazināties)

Scenārijs ir tāds pats kā iepriekš aprakstīts, taču, ja mēs sen neesam ar Jums sazinājušies (parasti 2 gadus), mēs pārtrauksim mārketinga paziņojumu sūtīšanu jums un dzēsīsim jūsu atbilžu uz šādiem paziņojumiem vēsturi. Tas notiks, piemēram, ja šajā laikā ne reizi neesat klikšķinājuši uz uzaicinājumu uz pasākumu vai pieteikušies digitālajā saskares punktā vai nesazināties ar klientu dienestu. Iemesls tam ir tāds, ka šajos apstākļos mēs pieņemam, ka Jūs nevēlaties saņemt šos paziņojumus.

  • jums sniegtais mārketings (tostarp mārketinga paziņojumi (ja jūs neesat pieejams saziņai)

Ja esat reģistrējies mūsu mārketinga paziņojumu saņemšanai, bet Jūsu sniegtā kontaktinformācija nedarbojas, mēs saglabāsim jūsu informāciju laikposmā, kas parasti nepārsniedz 6 mēnešus, lai sniegtu jums iespēju atgriezties un labot šo informāciju.

  • jums sniegtais mārketings (tostarp mārketinga pakalpojumi) (nepilnīga reģistrācija)

Ja uzsākat sevis reģistrāciju datu bāzē, bet šo procesu nepabeidzat (piemēram, ja neizpildāt vecuma pārbaudes procedūru vai ja neapstiprināt saskares punkta lietošanas noteikumus), mēs saglabāsim Jūsu datus tikai 6 mēnešus, lai Jūs varētu atgriezties un pabeigt šo procedūru.

  • tirgus izpēte

Ja neesat pie mums reģistrējies citiem nolūkiem (piemēram, mārketinga saziņa, garantija, klientu dienests) un mēs izmantojam publiski pieejamu informāciju par Jums, lai izprastu tirgu vai Jūsu izvēles, mēs saglabāsim šo informāciju par Jums uz neilgu laiku, lai izpildītu konkrēto tirgus izpētes darbību.

  • pirkumi un garantija

Ja iegādājaties preces, mēs saglabāsim ziņas par šo pirkumu, līdz tiks pabeigts darījums un lai izpildītu visas likumā noteiktās prasības (piemēram, nodokļu un grāmatvedības lietvedības mērķiem). Ja Jūs arī reģistrējaties ierīces garantijai, mēs saglabāsim ziņas par to, cik ilgi tas būs nepieciešams šai garantijai.

  • klientu dienests

Ja sazināties ar klientu dienestu, mēs ierakstīsim Jūsu jautājumu (tostarp informāciju par jūsu pieprasījumu un mūsu atbildi) un saglabāsim to tik ilgi, kamēr tas būs svarīgs mūsu attiecībām, piemēram, ja Jums nepieciešama ierīces nomaiņa atbilstoši garantijai, vai arī citus būtiskus ierakstus. Pagaidu ieraksti (piemēram, automātiska tālruņa zvana ierakstīšana, kur lūdzam mums savienot Jūs ar mazumtirdzniecības punktu) var būt svarīgi tikai līdz nākamo pastāvīgo ierakstu veikšanai, un tie tiks saglabāti tikai neilgu laiku.

  • sistēmas audita žurnāli

Sistēmas audita žurnāli parasti tiek uzglabāti tikai dažus mēnešus.

  • uzņēmējdarbības analīze

Uzņēmējdarbības analīzes datus parasti apkopo automātiski, kad lietojat PMI saskares punktus, un īsi pēc tam tie tiek padarīti anonīmi/sakopoti.

Kādas ir Jūsu tiesības un iespējas?



Jums var būt dažas vai visas no šīm iespējām attiecībā uz informāciju, kas atrodas mūsu rīcībā par Jums:

  • pieprasīt mums nodrošināt tai piekļuvi;
  • pieprasīt mums to labot, atjaunot vai dzēst;
  • pieprasīt mums ierobežot tās lietošanu atsevišķos gadījumos;
  • atsevišķos gadījumos iebilst pret to, ka mēs to izmantojam;
  • atsaukt savu piekrišanu tam, ka mēs to izmantojam;
  • datu pārnesamība atsevišķos gadījumos;
  • izvēlēties neļaut mums to lietot tiešajam mārketingam; un
  • iesniegt sūdzību savas valsts uzraugošajai iestādei (ja tāda ir).

Mēs piedāvājam Jums vienkāršus veidus šo tiesību izmantošanai, piemēram, „anulēt abonementu” saites, vai saņemtajos ziņojumos piedāvājot Jums kontaktadresi.

Dažas mūsu piedāvātās mobilās lietotnes var sūtīt Jums arī pašpiegādes ziņojumus, piemēram, par jauniem produktiem vai pakalpojumiem. Jūs varat atspējot šos ziņojumus sava tālruņa vai lietotnes iestatījumos.

Uzzināt vairāk.

Jūsu tiesības ir noteiktas Jūsu valsts likumos. Ja atrodaties Eiropas Ekonomikas zonā, Jums būs nākamajā tabulā norādītās tiesības. Ja atrodaties citur, Jūs varat ar mums sazināties (skatīt sadaļu „pie kā vērsties ar jautājumiem?” šī paziņojuma beigās), lai uzzinātu vairāk.

Tiesības saistībā ar mūsu rīcībā esošo informāciju par Jums Sīkākas ziņas (piezīme: visām šīm tiesībām ir piemērojami noteikti tiesiskie ierobežojumi)
  • pieprasīt mums nodrošināt tai piekļuvi

Šis ir apstiprinājums:

  • vai mēs apstrādājam informāciju par Jums;
  • mūsu nosaukumam un kontaktinformācijai;
  • apstrādes mērķim;
  • konkrētās informācijas kategorijām;
  • personu kategorijām, kam izpaužam informāciju un, ja persona neatrodas EEZ un negūst labumu noEiropas Komisijas lēmuma par aizsardzības līmeņa pietiekamību, tad arī atbilstošajiem informācijas drošības pasākumiem.
  • (ja mums tāds ir) informācijas avotam, ja mēs šo informāciju neieguvām no Jums;
  • automātiskas lēmumu pieņemšanas, arī profilēšanas, kas rada juridisku ietekmi uz Jums, vai būtiski ietekmē Jūs līdzīgā veidā, esamībai (ja tāda ir, tad attiecīgajā mērā, un tad mēs vērsīsim Jūsu uzmanību uz to), un informācijai par iesaistīto loģiku un šādas apstrādes nozīmi un paredzamajām sekām attiecībā uz Jums; un
  • kritērijiem, ko piemēro informācijas glabāšanas ilguma noteikšanai.

Pēc Jūsu pieprasījuma mēs Jums iesniegsim mūsu izmantotās informācijas par Jums kopoju (ja tas neietekmē trešo personu tiesības un brīvības).

  • pieprasīt mums to labot vai atjaunot

Attiecināms, ja informācija mūsu rīcībā nav precīza vai pilnīga.

  • pieprasīt mums to dzēst

Attiecināms, ja:

  • informācija mūsu rīcībā vairs nav nepieciešama mērķiem, kam to izmantojam;
  • mēs izmantojam informāciju ar Jūsu atļauju un Jūs šo atļauju atsaucat (tad mēs cienīsim Jūsu vēlmi vairs ar Jums nesazināties, izņemot, ja liksiet mums dzēst visu informāciju par Jums, un šo vēlmi mēs arī izpildīsim);
  • mēs izmantojam informāciju pamatojoties uz likumīgu interesi un, pēc Jūsu iebilduma, mēs konstatējam, ka mums nav aizliedzošas intereses turpināt izmantot šīs informācijas lietošanu;
  • informācija ir iegūta vai izmantota pretlikumīgi; vai
  • nepieciešams izpildīt likumos paredzētās prasības.
  • pieprasīt mums ierobežot veikto informācijas apstrādi

Šī tiesība ir attiecināma īslaicīgi, kamēr izskatām Jūsu lietu, ja Jūs:

  • apstrīdat mūsu izmantotās informācijas precizitāti; vai
  • iebilstat, ka mēs izmantojam informāciju pamatojoties uz likumīgu interesi

(ja šajos gadījumos izmantojat savas tiesības, mēs Jūs informēsim, ja izmantosim šo informāciju atkārtoti).

Šī tiesība ir attiecināma arī, ja:

  • izmantojam informāciju pretlikumīgi un Jūs iebilstat pret datu dzēšanu; vai
  • mums vairs nav nepieciešami šie dati, bet Jūs tos pieprasāt tiesvedības uzsākšanai.
  • iebilst pret mūsu veikto informācijas apstrādi

Šajā situācijā Jums ir divas tiesības:

  • ja mēs izmantojam informāciju par Jums tiešajam mārketingam, jūs varat izvēlēties no tā atteikties (bez nepieciešamības pamatot savu izvēli), un mēs ievērosim šo Jūsu pieprasījumu; un
  • ja mēs izmantojam informāciju par Jums pamatojoties uz likumīgu interesi mērķiem, kas nav tiešais mārketings, Jūs varat iebilst pret tās lietošanu šiem mērķiem, sniedzot paskaidrojumu savai situācijai, un mēs apsvērsim Jūsu iebildumu.
  • atsaukt savu piekrišanu tam, ka mēs to izmantojam

Piemērojams, ja juridiskais pamatojums šīs informācijas par Jums izmantošanai ir piekrišana. Šie gadījumi būs skaidri no konteksta.

  • datu pārnesamība

Ja:

  • esat mums šos datus izpauduši; un
  • mēs šos datus izmantojam ar automātiskiem līdzekļiem vai nu pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, vai savu līgumsaistību izpildei pret Jums,

tad Jums ir tiesības saņemt šos datus atpakaļ no mums vispārīgi lietotā formātā un tiesības pieprasīt mums tos pārsūtīt kādam citam, ja mums tas ir tehniski iespējams.

  • iesniegt sūdzību savas valsts uzraugošajai iestādei

Katrai Eiropas Ekonomikas zonas valstij ir jāparedz viena vai vairākas valsts iestādes šim mērķim.

Kontaktinformāciju atradīsit šeit:

ec.europa.eu

Lai saņemtu informāciju par citām valstīm, lūdzu, sazinieties ar savas valsts iestādi.

Pie kā vērsties ar jautājumiem?

Ja Jums ir kādi jautājumi vai vēlaties izmantot kādas no savām tiesībām, attiecīgā PMI meitasuzņēmuma un, ja nepieciešams, atbilstošā datu aizsardzības speciālista kontaktinformāciju atradīsit šeit. Kontaktinformācija būs norādīta arī visos paziņojumos, ko PMI meitasuzņēmums sūtīs Jums.

Ja Jūsu valstī ir datu aizsardzības iestāde, Jums ir tiesības tur vērsties ar saviem jautājumiem vai bažām. Ja attiecīgais PMI meitasuzņēmums nespēj atrisināt Jūsu jautājumus vai bažas, Jums ir arī tiesības vērsties pēc palīdzības savas valsts tiesā.

Izmaiņas šajā paziņojumā

Mēs varam laiku pa laikam atjaunot šo paziņojumu (un visus papildu paziņojumus par privātumu). Mēs paziņosim Jums par izmaiņām likumā noteiktajos gadījumos.

Pēdējo izmaiņu datums: 2018. gada 18. maijā.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.