Svarīga informācija IQOS klientiem karantīnas laikā

Papildināts 01.04.2020.

Ievērojot valdības noteikto ārkārtējo situāciju valstī, mēs vēlamies Tevi informēt, ka esam apņēmušies aizsargāt mūsu klientus, sadarbības partnerus un darbiniekus. Mēs pastāvīgi kontrolējam situāciju un pieliekam visas pūles, lai līdz minimumam samazinātu mūsu klientiem radītās neērtības un aizsargātu viņus no nevajadzīga kontakta.

 

Tavai un mūsu drošībai

• Visi mūsu darbinieki ievēro stingrās higiēnas prasības, nebrauc komandējumos, un tie, kuri atgriežas no riska reģioniem, ir pašizolējušies.

• Sākot no piektdienas, 13.marta, mūsu darbinieki var strādāt un sniegt pakalpojumus attālināti, cik vien viņu darba raksturs to atļauj.

• Bezmaksas izmēģinājumam tiks izsniegtas tikai jaunas IQOS ierīces.

 

Kā mēs Tevi apkalposim? 

• Mēs sekojam līdzi valsts noteiktām prasībām tirdzniecības vietās, kā arī mēs turpināsim nodrošināt visaugstāko iespējamo kvalitāti ar mūsu sadarbības partneru un IQOS Klientu apkalpošanas centra starpniecību. 

• Mēs saprotam, ka IQOS ierīce var nedarboties vai tik bojāta, un mēs pieliksim visas pūles, lai visīsākajā iespējamajā laikā nomainītu nepareizi funkcionējošo ierīci ar garantijas vai IQOS apdrošināšanas palīdzību. Dažreiz tas var aizņemt vairāk laika nekā plānots, tāpēc mēs lūdzam Tavu pacietību un sapratni.

 

IQOS veikalu darba laiki

Pirms došanās uz veikalu, iesakām noskaidrot attiecīgā T/C darba laiku, kurš var mainīties!

IQOS veikali un darba laiki:

  • Z.A.Meierovica bulv. 16 (P.-Pk. 10:00-20:00, S. 11:00-18:00, Sv. 11.00-16.00). Lai iekļūtu IQOS veikalā nospiediet zvana pogu, kas ir novietota pie ārdurvīm Z.A.Meierovica bulv. pusē, un IQOS veikala darbinieks Tevi ielaidīs veikalā.
  • T/C AKROPOLE, Maskavas iela 257 (P.- Pk. 11.00–21.00, S.- Sv. – Slēgts )
  • T/C ALFA, Brīvības gatvē 372 (P.- Pk. 10.00–22.00, S.- Sv. - Slēgts)
  • T/C DOMINA SHOPPING, Ieriķu ielā 3 (P.- Pk. 11.00–20.00 , S.- Sv. – Slēgts )
  • Modes un izklaides centrs RĪGA PLAZA, Mūkusalas ielā 71 (P.- Pk. 12.00–20.00 , S.- Sv. – Slēgts )
  • T/C ORIGO, Stacijas laukums 2 (P.- Pk. 11.00-19.00 , S.- Sv. – Slēgts )

 

IQOS pop-up veikali un darba laiki:

  • T/C SPICE HOME, Jaunmoku ielā 13. 21. novembris – 31.maijs (P.- Pk. 11.00–20.00 , S.- Sv. – Slēgts )
  • T/C SPICE, Lielirbes ielā 29. 26. novembris – 30. aprīlis (P.- Pk. 11.00–20.00 , S.- Sv. – Slēgts )
  • T/C DAMME, Kurzemes prospekts 1A. 27.februāris - 31.maijs (P.- Pk. 12.00–21.00 , S.- Sv. – Slēgts )
  • T/C VIVO centrs,  Katoļu iela 18, Jelgava. (P.- Pk. 9:00-19:00, S.- Sv. – Slēgts)
  • T/C VALLETA, Rīgas iela 4, Valmiera. (P.- Pk. 10:00-21:00, S.- Sv. – Slēgts) 
  • T/C RIMI Lielupe, Viestura iela 22, Jūrmala. (P.- Pk. 10:00-19:00, S.- Sv. – Slēgts)
  • T/C KURZEME, Lielā iela 13, Liepāja. (P-Pk. 10:00-18:00, S.-Sv.- Slēgts )

Tavai ērtībai - Izvēlies sev ērtāko veidu pakalpojuma saņemšanai:

  • Visiem pasūtījumiem piegāde ir bez maksas, nomainot vai iegādājoties IQOS ierīces un piederumus.
  • Tu joprojām vari izmēģināt IQOS ierīci. Mēs nogādāsim jaunu ierīci Tev uz mājām.
  • Kad nepieciešams, mēs attālināti apmācīsim jaunus klientus lietot ierīci, samazinot līdz minimumam tiešu kontaktu.
  • Iegādāties IQOS ierīci un konsultāciju vari saņemt IQOS veikalos to darba laikā.
  • IQOS 2.4. Plus ierīci vari izņemt jebkurā VIADA pilna servisa degvielas uzpildes stacijā, sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa tālruni 800 200 90 un veic pasūtījumu.

 

Ja nepieciešama IQOS ierīces maiņa, izvēlies sev piemērotāko risinājumu:

  • VIADA - IQOS 2.4 Plus ierīces vari apmainīt jebkurā VIADA pilna servisa degvielas uzpildes stacijā visā Latvijā (piedāvājums neattiecas uz IQOS 2.4 Plus Pink ierīci).
    • sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru par ierīces defektu, zvanot pa bezmaksas tālruni 800 200 90 ( darba laiks: P. - Pk. 08:00 - 22:00, S. - Sv. 09:00 - 20:00 )
    • norādi IQOS identifikācijas numuru, kas ir pieejams uz turētāja vai portatīvā lādētāja;
    • informē, ka ierīci vēlies saņemt VIADA degvielas uzpildes stacijā;
    • uzrādi e-pastu vai SMS ar QR kodu jebkurā izvēlētā tīkla degvielas uzpildes stacijā, nodod veco ierīci un saņem jauno.
  • IQOS veikalos -  Visus IQOS modeļus – IQOS 3 DUO, IQOS 3, IQOS 3 MULTI, IQOS 2.4 Plus – vari apmainīt tikai IQOS veikalos.
  • Ar kurjera starpniecību – Sazinies ar IQOS Klientu apkalpošanas centru pa tālruni 800 200 90 un saņem ierīci savās mājās bez maksas.

Vairāk informācija pieejama šeit.

Mēs esam apņēmušies darīt vairāk. Ja Tev ir komentāri vai ieteikumi, mēs ar prieku tos uzklausīsim: sūti e-pastu uz contact.lv@iqos.com vai zvani uz bezmaksas numuru 800 200 90.

2019. SIA Philip Morris Latvia, Krišjāņa Valdemāra iela 62, Rīga, LV-1013. +371 6 7201201 Visas tiesības aizsargātas.